JA WAT THE FUCK IS EEN STOK?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jezus gast. Bij het 'ontvoeren' van de FOK! stok en de eisen die zijn gesteld om die stok terug te krijgen.
Hoef je niet gelijk Jezus erbij te betrekken, debiel. Denk aan de religieuzen hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jezus gast. Bij het 'ontvoeren' van de FOK! stok en de eisen die zijn gesteld om die stok terug te krijgen.
Zeg dan gewoon 'nee' man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JA WAT THE FUCK IS EEN STOK?
Ik ben toch helemaal niet online geweestNou ja ik ben weer weg...
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk Jezus erbij te betrekken, debiel. Denk aan de religieuzen hier.
Hypocriet.
En het is gewoon verdomd verwarrend voor mensen die die hele FOK!stok niet kennen.
Nou lijkt me niet dan als ik net online ben. Al weet niet precies waar het over gaat maar heb van 20.00 tot zonet in coma gelegen op bed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, kom dan wat vroeger je nest uitEr is iets gebeurd, haha leuk, users zijn de dupe, JIJ staat op de lijst van mensen die ermee te maken hebben. Hoor je op die lijst ja/nee.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk Jezus erbij te betrekken, debiel. Denk aan de religieuzen hier.
Hypocriet.
En het is gewoon verdomd verwarrend voor mensen die die hele FOK!stok niet kennen.
Jij moet gewoon even normaal doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zo tyfus hypocriet zijn.
Hoe moeilijk is het nou, de persoon die dat gepost heeft heeft gewoon alle actieve users van de SC in een lijst gezet. Ga er gewoon vanuit dat niemand er wat mee van doen heeft om misverstanden te voorkomen. Je hebt verder nog steeds niet uitgelegd waarom Muto een half jaar ban proportioneel is met alle andere bans.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je erbij betrokken ja/nee, want een van de users heeft die lijst gemaakt en jou naam staat er als betrokkene bij.
Nou lijkt me niet als ik niet weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vannacht is er een rel ontstaan, mensen kwamen er achter dat de FOK!Stok gestolen is/was. Een leukerd heeft naar iemand van dat topic een post gestuurd met: ''Bla wij hebben de stok bla, wij hebben wat eisen, als aan die eisen worden voldaan krijg je de stok terug''.
Dat hele gezwemmel zou goedgekeurd zijn door allerlei users van de SC. Lijstje waar jij dus ook instaat.
Nee, het is verwarrend dat een stel users uit de VBL-SC een lijst namen hebben opgesteld van mensen die er in feite niets mee te maken hebben maar zo echt wel de lul zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hypocriet.
Zo, dat snapt Yvonne dan ook dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet als ik niet weet waar het over gaat
Omdat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef Jimbo het volgende:
Sluit gewoon die hele jank SC
of mag ik dat nou niet zeggen?
Op 1 of 2 mensen na heeft niemand van die lijst er iets mee te maken. Neemt echter niet weg dat we het idee erachter steunenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is verwarrend dat een stel users uit de VBL-SC een lijst namen hebben opgesteld van mensen die er in feite niets mee te maken hebben maar zo echt wel de lul zijn.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Nogmaals, wees een vent ( wie de lijst dan ook gemaakt heeft) en geef aan wie er niets mee te maken heeft.
Oh mijn post is verwijderd, je begreep toch wel dat ik je geen echte kogel ging sturen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als het niet deze week is word het volgende week
staat allang vast
Andere meenemen met hun ondergang, triest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
Hoi, is dit nou nog bezig? Degenen die dit hebben gedaan beseffen toch goed dat het enige dat ze evt bereiken een lange ban en een gesloten SC zijn?
Lekker anderen het dupe laten zijn
Op dit moment ga ik eravn uit dat iedereen op die lijst ermee te maken heeft, lijkt me iets logischer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou, de persoon die dat gepost heeft heeft gewoon alle actieve users van de SC in een lijst gezet. Ga er gewoon vanuit dat niemand er wat mee van doen heeft om misverstanden te voorkomen. Je hebt verder nog steeds niet uitgelegd waarom Muto een half jaar ban proportioneel is met alle andere bans.
staat gewoon in m'n lap tekstquote:Lange bans, die krijgen alle users die aangeven geen zak om de policy te geven en gewoon door te gaan met hun gedrag, simpel.
uiteraard, wij zijn mattiesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh mijn post is verwijderd, je begreep toch wel dat ik je geen echte kogel ging sturen he
Raja, volgens mij kan het ook zo zijn dat er maar 1 is die het heeft gedaan. Of ben ik nu in een verkeerde gedachte?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
Hoi, is dit nou nog bezig? Degenen die dit hebben gedaan beseffen toch goed dat het enige dat ze evt bereiken een lange ban en een gesloten SC zijn?
Lekker anderen het dupe laten zijn
Het is gewoon een complot om de SC te sluiten. Dat is het, killuminati.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah ik heb begrepen dat het gaat om een stok die kwijt is?![]()
En dan sta ik ook nog eens op een WANTED lijstje
Ja gaat blijkbaar hier over.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
die ligt in t ziekenhuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raja, volgens mij kan het ook zo zijn dat er maar 1 is die het heeft gedaan. Of ben ik nu in een verkeerde gedachte?
Ja ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Maar diegene die dit gedaan heeft moet niet andere van de VBL SC erbij (onterecht) gaan nakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot om de SC te sluiten. Dat is het, killuminati.
Ik dacht dat ie op harvard bezig was met z'n 7e doctoraat?quote:
Nee, daar ben je door anderen opgezet in de hoop dat ook jij een ban krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
ohja ik lees t verkeerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het HMF is? Lezen, pik.
HEY GODVERDOMME! Dus eigenlijk probeert een mede VBL'er mij een ban aan te smeren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar ben je door anderen opgezet in de hoop dat ook jij een ban krijgt.
Ik heb toch al gemeld dat ik er niets mee te maken hebquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik ervan uit dat iedereen op die lijst ermee te maken heeft, lijkt me iets logischer.
Oh en:
[..]
Teringlijer! Kom dan kut jong.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Jimbo het volgende:
van mij mag rens wel een banmaar dat is puur persoonlijk dan he
Raar onderwerp dat je nu aansnijdtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Jimbo het volgende:
van mij mag rens wel een banmaar dat is puur persoonlijk dan he
Nee, man. Dat wil ze je doen laten geloven.quote:Op
zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HEY GODVERDOMME! Dus eigenlijk probeert een mede VBL'er mij een ban aan te smeren?
langs de a10 knokken? ik neem een hamer meequote:
Praat voor jezelf, nu smeer je anderen een ban aan, tof van jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op 1 of 2 mensen na heeft niemand van die lijst er iets mee te maken. Neemt echter niet weg dat we het idee erachter steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |