GGMM zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Geruchten gingen gister wel op de irc.
Ik heb een e-mail gestuurd en verschillende prominente VBL'ers achter mij geschaard maar blijkbaar is het niet genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe mod? Iemand moet GGMM kunnen vervangen
Stijn kap met je getroll voor je weer jankend in m'n pm hangt, je bent een best gastje, maar ga niet de stoere harrie uit lopen hangen hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het forum dat niet genoemd mag worden.
Dude, we hebben het hier over Stijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Raar he als iemand eens een keer niet tegen alles aanschopt.
Oké, is goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn kap met je getroll voor je weer jankend in m'n pm hangt, je bent een best gastje, maar ga niet de stoere harrie uit lopen hangen hier.
Ik zit er tussenin. In het verleden ook weleens met de gedachte gespeeld om die stok weg te kapen en ergens anders te dumpen. Maar iemand heeft de daad bij het woord gevoegd en het nog epischer aangepakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi hap,
Grappig is relatief, de een ligt dubbel en de ander denkt mwoah goh poepoe wat leuk.
Wat wil je dan weten? Waar de stok is? Of wat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
JA, HIER OF IN VBL FB?
Uurtje heb ik, niet meer.
doe hier gewoon, we zitten al hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
JA, HIER OF IN VBL FB?
Time is moneyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
JA, HIER OF IN VBL FB?
Ik weet wel wie hem niet heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat wil je dan weten? Waar de stok is? Of wat?
Want ik denk 99% hier (waaronder ik), totaal geen idee heeft waar de stok is.
Het trieste is vooral dat alle namen van vaste posters uit de SC erbij zijn gezet. Wees dan een vent en doe het op eigen titel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. In het verleden ook weleens met de gedachte gespeeld om die stok weg te kapen en ergens anders te dumpen. Maar iemand heeft de daad bij het woord gevoegd en het nog epischer aangepakt.
Klopt. Die ligt plat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hem niet heeft.
En dat is die arme HMF.
Sta ik erbij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het trieste is vooral dat alle namen van vaste posters uit de SC erbij zijn gezet. Wees dan een vent en doe het op eigen titel.
raid FB!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
JA, HIER OF IN VBL FB?
Ik lees het nu ook terug, het is wel grappig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. In het verleden ook weleens met de gedachte gespeeld om die stok weg te kapen en ergens anders te dumpen. Maar iemand heeft de daad bij het woord gevoegd en het nog epischer aangepakt.
Misschien kan hij met zijn jet pack helpen zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is die arme HMF.
Doe maar hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:31 schreef yvonne het volgende:
JA, HIER OF IN VBL FB?
Hij ligt in het ziekenhuis dus dat gaat hem even niet worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook terug, het is wel grappig.
[..]
Misschien kan hij met zijn jet pack helpen zoeken.
waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar wel meer niet-kwaaddoende users.
mooi hoe hmf de schuld krijgt, gozer ligt met een hartkwaal al 2 dagen in t ziekenhuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is die arme HMF.
Omdat ze geld willen verdienen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor je extra levens krijgt bij Candy Crush.
Damn heftig. Sterkte voor HMF.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi hoe hmf de schuld krijgt, gozer ligt met een hartkwaal al 2 dagen in t ziekenhuis
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis dus dat gaat hem even niet worden.
#prayforhmf
Goede zaak, verkoudheidsspel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
zoek matties op FBquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |