Och och och, wat zijn we weer volwassenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Weet je als mod niet dat het strafbaar is om je tegenstrijdige mening op een ander sub forum te verkondigen?
Misschien kan jij uitleggen waarom Muto een half jaar ban verdiend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga even koffie pakken en ga een uur aan jullie besteden, meer niet.
En jij gaat me uitleggen het bewijs waarvan.
Blijkbaar wel, ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Boeiend trouwens.
Nee serieus, wat doe je hier?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Och och och, wat zijn we weer volwassen
Sommigen denken dat FOK! / VBL van hun is.quote:
Dit dus, al ben ik nu een beetje hypocriet. Nou, hypocriet niet zo zeer. Maar een stok stelen om mensen vrij te laten op internetforum. Kinderachtig.quote:
idd, vooral de SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat FOK! / VBL van hun is.
Dat hoef ik jou niet te vertellenquote:
mij wel.quote:
Wij trekken ten strijdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
remix met lil johnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:22 schreef Jimbo het volgende:
First Of The Year, a song by Skrillex on Spotify.
Hele slechte grap.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:21 schreef Jimbo het volgende:
vbl sc heeft nu wel de aandacht van de mods blijkbaar.
ok slechte grap -2
Leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Godver is het al 17:00 uur
Ik heb geen zin meer
Wel een leuke relamedeal gesloten met Plus Supermarkt
-3 dan maarquote:
hehe wat ben je soms toch een slijmbal héquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen het toch ook gezellig hebben zonder al dat getreiter naar andere fora, kom op man. We hebben alleen onszelf ermee.
Ze zijn ook niet voor niets gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |