Dat is een letterlijke quote uit een GS-artikel, die ik opmerkelijk vind wegens het getoonde respect tegen de linksche kerk. Inhoudelijk klopt het wel, hoor.quote:
Alevieten stemmen massaal op de CHP; de Koerden hebben alle reden om tevreden te zijn met Erdogan, die zelfs zo pro-Koerdisch is dat hij op dat punt onder zijn eigen achterban wordt bekritiseerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat dit per se het directe einde van Erdogan's regime is. Hij heeft de persoonlijkheid er niet voor om op te stappen, zelfs niet als er doden vallen omdat hij zonodig Beyoglu moet islamiseren.
Maar ik weet wel dat hij bij de vorige verkiezingen 49% van de stemmen had, en dat hij dat voor een flink deel te danken had aan loze beloftes aan Koerden en Alevieten. Die weten inmiddels wat beter wat het woord van de Padisah waard is.
+ groeiende economie idd. De gemiddelde Turk is sowieso tevreden als zijn maag vol zit. Het aantal ideologisch bevlogen Turken is niet al te groot. Onder andere volken zal dit ook wel zo zijn.quote:
Geenstijl post wat hen het meeste pageviews oplevert, die zijn niet echt van een bepaalde kant. (bijvoorbeeld, de ene keer wordt wilders compleet belachelijk gemaakt en de andere keer geven ze hem gelijk)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:40 schreef Bilge het volgende:
De Turken die nu hopen op een revolutie hè: vinden jullie het niet verdacht dat Geenstijl aan jullie zijde staat?
Wat heeft dat er mee te maken? Jij vormt je mening over politieke kwesties aan de hand van wat Geenstijl er wel of niet over post?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:40 schreef Bilge het volgende:
De Turken die nu hopen op een revolutie hè: vinden jullie het niet verdacht dat Geenstijl aan jullie zijde staat?
Qua personen ontzien ze idd niemand, maar qua waarden hebben ze wel een consequente visie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geenstijl post wat hen het meeste pageviews oplevert, die zijn niet echt van een bepaalde kant. (bijvoorbeeld, de ene keer wordt wilders compleet belachelijk gemaakt en de andere keer geven ze hem gelijk)
Daar baseer ik mijn mening niet op, maar het zou me wel aanzetten tot een evaluatie en achterdocht. De Turkse taal kent een mooie gezegde, vertaald naar het Nederlands: het is geen feestdag of wat dan ook, waarom heeft mijn oom mij gekust?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Jij vormt je mening over politieke kwesties aan de hand van wat Geenstijl er wel of niet over post?
Je moet t de Akp toegeven dat ze goed zijn in de samenwerking opzoeken. Inderdaad, de koerden zijn goed af met de Akp en ook in t parlement vinden ze aansluiting door de Chp en Mhp te betrekken. Ze moeten wel en tegelijk zijn ze ook koel, berekenend en harteloos. Als in "we paaien deze groep hier met dit en deze met dat" Alles voor eigen macht ipv dat 90% van de regels als geluk dienen voor de hele bevolking en 10% noodzakelijk zijn. De noodzaak lijkt de overhand te krijgen en met iedere maatregel neem je een klein stukje vrijheid af.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is een letterlijke quote uit een GS-artikel, die ik opmerkelijk vind wegens het getoonde respect tegen de linksche kerk. Inhoudelijk klopt het wel, hoor.
[..]
Alevieten stemmen massaal op de CHP; de Koerden hebben alle reden om tevreden te zijn met Erdogan, die zelfs zo pro-Koerdisch is dat hij op dat punt onder zijn eigen achterban wordt bekritiseerd.
[..]
+ groeiende economie idd. De gemiddelde Turk is sowieso tevreden als zijn maag vol zit. Het aantal ideologisch bevlogen Turken is niet al te groot. Onder andere volken zal dit ook wel zo zijn.
Ach welnee, Erdogan is geen echte dictator, hooguit zou hij het graag willen, en het merendeel van Turkije zijn nog steeds semi-ongeletterde pummels die wel houden van de wapenstok over een paar hippies. Maar de sociale media is veel sterker en ik heb verder redelijk apolitieke Turkse vrienden die hevig geshockeerd zijn door het vertoonde geweld. Dus wat dat betreft is het wel een wakeup call.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:54 schreef Bilge het volgende:
We zullen spoedig ontdekken of dit een Turkse lente of de zoveelste ondemocratische faalpoging van de oppositie is om haar privileges terug te krijgen.
Het niveau van het politie-geweld is ongekend inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach welnee, Erdogan is geen echte dictator, hooguit zou hij het graag willen, en het merendeel van Turkije zijn nog steeds semi-ongeletterde pummels die wel houden van de wapenstok over een paar hippies. Maar de sociale media is veel sterker en ik heb verder redelijk apolitieke Turkse vrienden die hevig geshockeerd zijn door het vertoonde geweld. Dus wat dat betreft is het wel een wakeup call.
Ten eerste hebben de Koerden helemaal geen reden om tevreden te zijn met Erdogan en ten tweede is er uit de AKP helemaal geen oppositie van welke soort dan ook tegen de Padisah.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:37 schreef Bilge het volgende:
Alevieten stemmen massaal op de CHP; de Koerden hebben alle reden om tevreden te zijn met Erdogan, die zelfs zo pro-Koerdisch is dat hij op dat punt onder zijn eigen achterban wordt bekritiseerd.
Het is noch het één noch het ander.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:54 schreef Bilge het volgende:
We zullen spoedig ontdekken of dit een Turkse lente of de zoveelste ondemocratische faalpoging van de oppositie is om haar privileges terug te krijgen.
De Arabische besteedt er anders op dit moment volop aandacht aan, maar wat de Engelse doet; geen idee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef sonnyspek het volgende:
Zou Al-Jazeera er vandaag wat meer aandacht aan besteden zoals bij die andere protesten?
Dat vond ik altijd zo ongelofelijk, live beelden bij die protesten voor die film of tegen die dictators. Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Arabische besteedt er anders op dit moment volop aandacht aan, maar wat de Engelse doet; geen idee.
Daarom Al Jazeera. Ik kijk alleen maar naar Al Jazeera English voor de docu's, maar de Arabische zender zendt idd heel veel livebeelden uit met professioneel bijbehorend commentaar van mensen die weten waar ze over praten. Zeker tijdens Libië en, niet te vergeten, Egytpe. Briljant idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo ongelofelijk, live beelden bij die protesten voor die film of tegen die dictators. Mooi om te zien.
Dat is t nadeel van 'alleen' social media als bron hebben. Doet t goed in combinatie met andere media maar alleen is t niet alles. Iemand denkt "veel mensen op de brug, dat geeft t juiste beeld wel weer" en plaatst zoiets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Altijd weer triest dat iemand moet fotoshoppen...
Ik heb het idee dat niet zozeer de bomen de laatste druppel waren, dat was het bijzonder hardhandige optreden van de politie tegen deze vreedzame demonstranten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen om die paar bomen he. Kennelijk zijn er meerdere projecten waar de bewoners het niet mee eens zijn, maar waar inspraak niet mogelijk is geweest. Dit is waarschijnlijk de druppel die de emmer deed overlopen.
Hopelijk vanavond ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom Al Jazeera. Ik kijk alleen maar naar Al Jazeera English voor de docu's, maar de Arabische zender zendt idd heel veel livebeelden uit met professioneel bijbehorend commentaar van mensen die weten waar ze over praten. Zeker tijdens Libië en, niet te vergeten, Egytpe. Briljant idd.
Wat ik mij dan afvraag, die andere foto van de brug, dat het minder vol is en er ook auto's tussen rijden, die is wel van vandaag? Die is namelijk niet terug vinden via TinEye, en die van de marathon wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is t nadeel van 'alleen' social media als bron hebben. Doet t goed in combinatie met andere media maar alleen is t niet alles. Iemand denkt "veel mensen op de brug, dat geeft t juiste beeld wel weer" en plaatst zoiets.
Wordt tijd dat de pers wakker wordt.
Iedereen verbaast zich erover, maar wat veroorzaakte nou precies de trigger voor t traangasgebruik? Nog nieuws daaroverquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat niet zozeer de bomen de laatste druppel waren, dat was het bijzonder hardhandige optreden van de politie tegen deze vreedzame demonstranten.
Ik kan het nu zo 1 2 3 niet terug vinden maar wat ik ervan gelezen heb (via google vertaling dus nogal bagger) begonnen ze ineens te schieten met traangas, dat park moest leeg, en daar zaten dus kleine kinderen en toeristen en van alles tussen en dat heeft voor behoorlijk wat paniek en verontwaardiging gezorgdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iedereen verbaast zich erover, maar wat veroorzaakte nou precies de trigger voor t traangasgebruik? Nog nieuws daarover
Ik heb echt geen idee, moeilijk na te gaan. Je moet weten wat voor weer t daar is op t moment dat de foto is genomen of de datum checken wat lastig is op internet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, die andere foto van de brug, dat het minder vol is en er ook auto's tussen rijden, die is wel van vandaag? Die is namelijk niet terug vinden via TinEye, en die van de marathon wel.
Precies dat verhaal werd verspreid maar nog steeds weinig dat het echt verklaard. Was t n.a.v een telefoontje, was er een waarschuwing, werd er geprovoceert? Ik zou er weleens wat meer over willen weten, het gebeurd nooit zomaar.. maar helaas weinig bronnen te vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:43 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik kan het nu zo 1 2 3 niet terug vinden maar wat ik ervan gelezen heb (via google vertaling dus nogal bagger) begonnen ze ineens te schieten met traangas, dat park moest leeg, en daar zaten dus kleine kinderen en toeristen en van alles tussen en dat heeft voor behoorlijk wat paniek en verontwaardiging gezorgd
Welke groepen precies?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch knap, men heeft jarenlang tegen de PKK gevochten om het uiteenvallen van de Turkse staat te voorkomen en dan maakt men even later wel zelf de scheiding tussen groepen. Goed gedaan mensen, ik ben trots op jullie.
Denk je dat het zover komt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch knap, men heeft jarenlang tegen de PKK gevochten om het uiteenvallen van de Turkse staat te voorkomen en dan maakt men even later wel zelf de scheiding tussen groepen. Goed gedaan mensen, ik ben trots op jullie.
Die leven al jaren naast elkaar en zelfs gelovigen doen mee aan deze protesten, dus lijkt mij sterk dat het hierdoor zo ver komt. Of is er iets wat ik onderschat?quote:
De CHP o.a. is al heel lang aan het stangen bij de AKP. Altijd schreeuwen, nooit oplossingen. Wij-zij. Islamisten vs seculieren. Daar kunnen we kilicdaroglu voor bedanken. 30 jaar strijden tegen de PKK en dan als de problemen bijna opgelost zijn zelf een nieuw probleem creëren.quote:
Bouwen er herbouwen. Als er 1 grote aardbeving plaatsvind in Istanbul ligt bijna de hele stad plat. Bijna alles gebouwen zijn niet sterk genoeg gebouwd. Dat is 1, verder is Istanbul aan het veranderen in een ECHTE stad, overal moet je heen kunnen met het OV, alles moet verkrijgbaar zijn etc. Er zal nog genoeg groen zijn in Istanbul maar uiteraard minder dan vroeger maar dat is normaal voor een metropool.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef YazooW het volgende:
n de aanleiding van de rellen zeer goed begrijpen. Istanbul heeft net als vele andere grote steden in Azië te maken met een zeer snel veranderend stadsbeeld waar het gewone volk helemaal geen invloed op kan uitoefenen.
Het gewone volk ziet hun stad in razendsnel tempo veranderen in een betonnen jungle. Als je ziet wat er de afgelopen 5 jaar gebouwd is in Istanbul en welke plannen er nog open staan dan schrik je gewoon. Wat hier in Nederland in 1 jaar tijd wordt gebouwd bouwen ze in Istanbul in 1 week.
Wat we nu trouwens zien heeft volgens mij nog weinig te maken met bovenstaande, volgens mij zijn de "ongeregeldheden" nu behoorlijk politiek gekl
Demonstratie is een democratisch recht dus hij spreekt zichzelf enigszins tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Ringo het volgende:
En Erdogan eist.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)traties-in-istanbul/
Dat er gebouwd moet blijven worden is 1 ding dat zeker is. Ik zeg alleen dat ze de bevolking wat meer inspraak moeten geven, niet zo erg als hier in Nederland natuurlijk, maar wel een beetje meer als dat nu het geval is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bouwen er herbouwen. Als er 1 grote aardbeving plaatsvind in Istanbul ligt bijna de hele stad plat. Bijna alles gebouwen zijn niet sterk genoeg gebouwd. Dat is 1, verder is Istanbul aan het veranderen in een ECHTE stad, overal moet je heen kunnen met het OV, alles moet verkrijgbaar zijn etc. Er zal nog genoeg groen zijn in Istanbul maar uiteraard minder dan vroeger maar dat is normaal voor een metropool.
Men heeft stemrecht, overigens heeft naar mijn weten de CHP ook ingestemd met dit plan. Verder zegt men alleen "We willen dit park behouden", niet "We willen dit park behouden en daarom kunnen jullie beter met het alternatief x gaan" want dat boeit men verder niet, want men weet in Turkije niet hoe de politiek werkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat er gebouwd moet blijven worden is 1 ding dat zeker is. Ik zeg alleen dat ze de bevolking wat meer inspraak moeten geven, niet zo erg als hier in Nederland natuurlijk, maar wel een beetje meer als dat nu het geval is.
Ik weet niet of dit het is, maar ik denk wel degelijk dat de situatie kan exploderen als Erdogan zijn koninklijke maniertjes niet onder controle krijgt.quote:
Bouwen om het bouwen, gewoon omdat het kan. Kijk maar naar Spanje en Griekenland.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:26 schreef YazooW het volgende:
Dat er gebouwd moet blijven worden is 1 ding dat zeker is.
Yep. Vooral moskeeën waar ze niet nodig zijn; zoals in wijken waar voornamelijk Alevieten wonen en naar het zich laat aanzien ook een moskee op het Taksimplein. Die is namelijk echt nodig voor al dat volk dat maar uitgaat en aan het winkelen is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef Ringo het volgende:
Moskeeën en winkelcentra, daar plempt Erdogan het land vol mee.
Er zijn uitersten maar in t algemeen is het nogal een grijs gebied. Je kunt gelovig en seculier zijnquote:
Turkije heeft een economie die razendsnel aan het groeien is, als een economie groeit dan trekt het volk naar de stad. Al dat volk dat naar de stad trekt moet opgevangen worden, infrastructuur (dat sowieso al een drama is in Istanbul) moet aangepast worden etc etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bouwen om het bouwen, gewoon omdat het kan. Kijk maar naar Spanje en Griekenland.
Flauwekul, je moet niet alles geloven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Turkije heeft een economie die razendsnel aan het groeien is
Ja in Turkije dus al een tijdje niet meer. Je mag lekker een kamp gaan kiezen. Ben je meer een moslim of meer een Turk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn uitersten maar in t algemeen is het nogal een grijs gebied. Je kunt gelovig en seculier zijn
Onzin, het is voor de stereotypering in een discussie wel makkelijk maar het ligt niet zo simpel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja in Turkije dus al een tijdje niet meer. Je mag lekker een kamp gaan kiezen. Ben je meer een moslim of meer een Turk?
Sprookje om aannemelijk te maken dat het allemaal niet anders kan dan de AKP en hun TOKI vriendjes het voordelig uitkomt. Zeker nu het allemaal zo 'planmatig' gebeurt is het onvergeeflijk dat er helemaal nergens groen wordt gepland en het kleine beetje dat er is weggebetoneerd. Die 'herbouw' van die barak is nergens voor nodig. En Taksim heeft ook niet nog een winkelcentrum nodig. Istiklal is al 2 km koopgoot, en de enige Mall die eraan ligt functioneert alleen maar omdat Saturn er 3 etages in heeft gehuurd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bouwen er herbouwen. Als er 1 grote aardbeving plaatsvind in Istanbul ligt bijna de hele stad plat. Bijna alles gebouwen zijn niet sterk genoeg gebouwd. Dat is 1, verder is Istanbul aan het veranderen in een ECHTE stad, overal moet je heen kunnen met het OV, alles moet verkrijgbaar zijn etc. Er zal nog genoeg groen zijn in Istanbul maar uiteraard minder dan vroeger maar dat is normaal voor een metropool.
quote:
'nuff saidquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef pokkerdepok het volgende:
het gaat niet om stedelijke veranderingen in istanbul, maar om erdogan die langzaam maar zeker turkije wil veranderen in een islamitische staat. de geplande moskee op het taxim plein is symbolisch daarvoor. en zal veel gelovingen deze ongelovige, westerse wijk binnenloodsen.
je kunt niet seculier zijn en voor een moslim staat. of iemand gelovig is, doet er niet zoveel toe, het gaat erom of je een scheiding tussen geloof en staat wilt of niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn uitersten maar in t algemeen is het nogal een grijs gebied. Je kunt gelovig en seculier zijn
Er hoeft geen alternatief te komen voor het park, de buurt en de stad hebben niet nog een Mall nodig. Het enige wat er wel nodig is, is dat het park weer normaal onderhouden gaat worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Men heeft stemrecht, overigens heeft naar mijn weten de CHP ook ingestemd met dit plan. Verder zegt men alleen "We willen dit park behouden", niet "We willen dit park behouden en daarom kunnen jullie beter met het alternatief x gaan" want dat boeit men verder niet, want men weet in Turkije niet hoe de politiek werkt.
Hij groeit wel snel, maar voor een flink deel door de enorme bouwsector. En dat is inderdaad een risico.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Flauwekul, je moet niet alles geloven.
Op wat baseer je het "feit" dat er niet nog een AVM hoeft te komen? Als het niet nodig is gaat het vanzelf wel failliet. Gezien het feit dat ze er gigantisch veel geld in investeren zullen ze wel goede marktonderzoek gedaan hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er hoeft geen alternatief te komen voor het park, de buurt en de stad hebben niet nog een Mall nodig. Het enige wat er wel nodig is, is dat het park weer normaal onderhouden gaat worden.
Je kunt moslim en turk zijn. Het doet lijken alsof hier continue heftige discussies plaatsvinden waarin ze elkaar voor een keus stellen, maar niets is minder waar. De uitersten botsen en veel gaat door 't grijze midden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je kunt niet seculier zijn en voor een moslim staat. of iemand gelovig is, doet er niet zoveel toe, het gaat erom of je een scheiding tussen geloof en staat wilt of niet.
Uit het simpele feit dat er 500 meter verderop het Demiören AVM is geopend en dat dit vanaf het begin al gedeeltelijk leeg staat. NAAST dit gedeeltelijke lege AVM wordt er een tweede AVM/Hotelcombinatie gebouwd in het 'Emek' complex. De kans dat dit AVM wel goed gaat lopen terwijl Demiören al kwakkelt is nagenoeg nul. Er dan nog een derde bijzetten is ronduit waanzin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op wat baseer je het "feit" dat er niet nog een AVM hoeft te komen? Als het niet nodig is gaat het vanzelf wel failliet. Gezien het feit dat ze er gigantisch veel geld in investeren zullen ze wel goede marktonderzoek gedaan hebben.
Meer protesten?. Ik heb het per stad nog niet opgevangen. Begint zeker na theetijd.. (Bijna 16:00 hier)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
İn Adana zijn ze langzaam bij elkaar aan het komen.
In zowat alle grote steden in Turkije zijn demonstraties gepland voor vanavond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Meer protesten?. Ik heb het per stad nog niet opgevangen. Begint zeker na theetijd.. (Bijna 16:00 hier)
Wat staat er precies?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Taksim stroomt weer vol...met DHKP-C vlaggen
[ afbeelding ]
Helaas is dat óók waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan zegt het trouwens mooi: Wij zijn de regering maar wij moeten ook de oppositie voeren want de oppositie doet het niet.
Thought so.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Duizenden mensen bij Gezi Park
Politie is teruggetrokken en mensen lopen het park binnen
genoeg turken nog op twitter en facebook te vinden. mijn turkse VPN doet het ook nog gewoon 100%quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik hoor nu net dat twitter is geblokkeerd.
Gisteren ook al ff, kan n provider gerelateerd iets zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Lijkt me minder waarschijnlijk. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat het mobiele netwerk gewoon overbelast is.quote:
Net gecheckt. Inderdaad onbereikbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Feestboek en websites laadden wel de twitter app bleef zoeken. Was op wifi trouwensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lijkt me minder waarschijnlijk. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat het mobiele netwerk gewoon overbelast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |