Helaas is dat óók waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan zegt het trouwens mooi: Wij zijn de regering maar wij moeten ook de oppositie voeren want de oppositie doet het niet.
Thought so.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Duizenden mensen bij Gezi Park
Politie is teruggetrokken en mensen lopen het park binnen
genoeg turken nog op twitter en facebook te vinden. mijn turkse VPN doet het ook nog gewoon 100%quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik hoor nu net dat twitter is geblokkeerd.
Gisteren ook al ff, kan n provider gerelateerd iets zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Lijkt me minder waarschijnlijk. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat het mobiele netwerk gewoon overbelast is.quote:
Net gecheckt. Inderdaad onbereikbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Feestboek en websites laadden wel de twitter app bleef zoeken. Was op wifi trouwensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lijkt me minder waarschijnlijk. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat het mobiele netwerk gewoon overbelast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |