SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Doen we ! Binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet Jules echt snel ontmoeten!!
Ik ken hetquote:
Ik il ook een koelkast bij mijn bureauquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, bier op en geen zin om naar de koelkast te lopen.
#firstworldproblems
En ik dan?quote:
Yeahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Van jou uiteraard ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Tevens naamtopique voor Jules?
quote:
quote:[..]
Ik ken het.
Of een vrouwmensch die voor je looptquote:[..]
Ik il ook een koelkast bij mijn bureau.
Ik heb een vals beestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
Mijn katten krabben mij niet, likken wel. Ik ben gewoon lekker denk ik
.
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillenquote:
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Royco1 het volgende:
Nou als jullie dan geen bier voor mij halen dan loop ik zelf wel weer.
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt losquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Whehequote:
Mijn handen beide, mijn wenkbrouwen vooral toshquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Is dat de zak-met-brood-dief?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
Als ik heb gekookt probeert Jules mijn vingers op te etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Beetje rare definitie van binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.
Bij jou binnen nu en 3 maanden.... and still counting
Ik heb geen auto momenteel tot mijn beschikking en mag sowieso niet meer rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik niet
Blosjes gekregenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt los![]()
Ben dat gelebber soms echt zat
She so fiiiiiiiiiiiiineeeeequote:
3 maanden ? Hihihi ik had het idee dat het al een jaar wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.
Bij jou binnen nu en 3 maanden.... and still counting
Ja en de theezakjes dief, de sigaret(hulzen)dief, de briefgelddief, de bacondief, de plasticdiefquote:
Very finequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blosjes gekregen
[..]
She so fiiiiiiiiiiiiineeeee
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 maanden ? Hihihi ik had het idee dat het al een jaar was.
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt los![]()
Ben dat gelebber soms echt zat
Nu pas?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hier. Dan aai ik ze en krijg ik mijn hand ineens niet meer terug
.
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoep
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en de theezakjes dief, de sigaret(hulzen)dief, de briefgelddief, de bacondief, de plasticdief
Maar toch hou ik van dr
Ze zou me nog binnen laten ook denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.
Ik barstte spontaan in zingen uitquote:
Ik heb mijn adres al een keer gegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoep
Jules pakt allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier een wuppiediefCharlie sleepte alle wuppies van de buurtkinderen naar binnen, makkelijke prooi
Er staat me vaag iets bij van nummer 44quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres al een keer gegeven. Hoef je mijn moeder niet voor lastig te vallen
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hier. Dan aai ik ze en krijg ik mijn hand ineens niet meer terug
.
Heb jij ook een Charlie Sheen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier een wuppiediefCharlie sleepte alle wuppies van de buurtkinderen naar binnen, makkelijke prooi
Ik ging pas kijken toen ze 9 weken waren en ophalen bij 10quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Die had Jules al door toen ze 3 weken oud was
Ja zo zijn moedersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zou me nog binnen laten ook denk ik
Gelukkig heb ik die fotoalbums in eigen beheerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.
Het ligt gewoon aan de persoon waar ik Jules naar heb vernoemd!!quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zou me nog binnen laten ook denk ik
Jouw moeder vindt mij tof dus die regelt heus wel foto's voor mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die fotoalbums in eigen beheer.
Ah yeah, doet deze ook wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ging pas kijken toen ze 9 weken waren en ophalen bij 10.
De helftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules pakt alles
[..]
Er staat me vaag iets bij van nummer 44
Jules Deelder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de persoon waar ik Jules naar heb vernoemd!!
Ook goedquote:
Zo hoort datquote:
Sterf!!quote:
Ik wacht nog steeds op de dag dat de bel gaat en jij voor de deur staatquote:
Wat doe je vrijdag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat de bel gaat en jij voor de deur staat.
Charlie sheen is toch wel een held hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is wel érg van de vrouwen en hij is gek op zichzelf
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnenquote:
Jammer ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnen.
Het lijkt wel alsof je er nog blij om bent ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnen.
Ik ben dinsdag woensdag en donderdag helemaal vrijquote:
Echt he!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er nog blij om bent ook
Ja die van mij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is wel érg van de vrouwen en hij is gek op zichzelf
Charliequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Charlie sheen is toch wel een held hoor. Leeft niet zolang als veel andere mensen, maar wel een goed leven
. Al hou ik niet zo van drugs
.
Dinsdag concert, woensdag afspraak met een broertje en donderdag afspraak op mn zoon zn schoolquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag woensdag en donderdag helemaal vrij.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te gek voor woordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Hij wil geen eens een biertje doen met mij
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuld.
Hallo!!quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuld.
Fijn die ploegendienst van mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag concert, woensdag afspraak met een broertje en donderdag afspraak op mn zoon zn school
Je bankrekening vindt dat wel fijnquote:
Dat was mijn boodschap, maar dan zonder woorden, met gifjes :$quote:
Ik zag het ja, ik had daar even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Ik liet jou zien waar Jules naar vernoemd is!! Reageer daar eens op
Gekkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was mijn boodschap, maar dan zonder woorden, met gifjes :$
Ga je me nu al iets serieuzer nemen als het om films gaat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ik had daar even niet aan gedacht.
HA ik heb een shirt van hem met winning erop, gratis ook nog omdat ik melde hem niet ontvangen te hebben en een dag later kwam ie aanquote:
Nee dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je me nu al iets serieuzer nemen als het om films gaat?
Trusten alvastquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen liefjes!!
Als jullie me missen dan appen jullie maar
Okquote:
Ik ben mij er eentjequote:
Sheldon en charmeurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn sheldon is nog veel erger, de charmeur.
Niet fijn genoegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bankrekening vindt dat wel fijn
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
Die van mij is ook gek op vrouwen
En nee, ik bedoel daar niks dubbelzinnigs mee, mensen
Trustequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen liefjes!!
Als jullie me missen dan appen jullie maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die van mij wel.
En hij heeft ook zijn eigen spot natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BONNIE GA SLAPEN!!
Wacht, wat?
Jij mag geen wijn meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BONNIE GA SLAPEN!!
Wacht, wat?
Mag ook helemaal niks van jou, doe niet zo streng tegen mequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook helemaal niks van jou, doe niet zo streng tegen me
Héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok.. OK!! Even mijn nageljes bijpunten, kom zo terugquote:![]()
It's on
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
Uitdagende foto gevonden trouwens van je, Miauwlkommis kroelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok.. OK!! Even mijn nageljes bijpunten, kom zo terug![]()
It's on
Even wachten, moet even vechten.. Kom zo bij jequote:
Long time no seequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
Uitdagende foto gevonden trouwens van je, MiauwDas een oudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ok.. OK!! Even mijn nageljes bijpunten, kom zo terug![]()
It's on![]()
With the stars as her umbrella
Ja ook nog niet vergaan he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
onkruid vbergaat niet.
hoe ist met jou
Wow.. Jij maakt wel gewaagde foto's eh? :$quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Long time no see
[..]
Das een oude![]()
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Long time no see
[..]
Das een oude![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ook nog niet vergaan he.
Dus op zich wel lekker.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HeyDoe eens geen foto's van mijn Sheldon posten.
Deze valt wel mee, toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow.. Jij maakt wel gewaagde foto's eh? :$
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HeyDoe eens geen foto's van mijn Sheldon posten.
gemist?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Long time no see
[..]
Das een oude![]()
[ afbeelding ]
Rest mag in dm natuurlijk ehquote:
liefdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
Er is gewoon een wachtrij
Wat moet ik hier nou meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
Er is gewoon een wachtrij
OK OKquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou mee
[..]
OK OK
[ afbeelding ]
Ben er voor je skatje, wil je op mijn schoot? Dan sla ik mijn stevige, gespierde armen om je middel :$quote:
We zouden eigenlijk een gigantisch FOK!-matras moeten hebben, eh om met z'n allen op te chillen dan hèquote:
andrsom. n dan spoonen. wel beetje half harde tusesn je billetjes ssnie erg toch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben er voor je skatje, wil je op mijn schoot? Dan sla ik mijn stevige, gespierde armen om je middel :$
Jawbreakersquote:
Goed idee welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een gigantisch FOK!-matras moeten hebben, eh om met z'n allen op te chillen dan hèFilms kijken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een gigantisch FOK!-matras moeten hebben, eh om met z'n allen op te chillen dan hèFilms kijken
Ik streef naar de titel van FOK! matras :$quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen als ik je mag peggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
andrsom. n dan spoonen. wel beetje half harde tusesn je billetjes ssnie erg toch.
Brohugquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
en knufsfels. verrgeet de kjnuffels niet
Nu ben ik confuus.. Help me evenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu ook doen alsof het jouw probleem is
[..]
Huisman
ewats dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik streef naar de titel van FOK! matras :$
Nee grapje
Maar idd, klinkt goed
[..]
Alleen als ik je mag peggen![]()
quote:
Lijkt me wel lachenquote:
k wens je heen jawbreakter toequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga ook slapen, genoeg bier en informatie binnen voor vandaag.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ok, geen ontbijt op bed voor jouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen![]()
Maar er wordt niet gegeten op dat matras. Ik word echt helemaal gek van kruimels in bed
quote:
Trusen Mookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef DaMook het volgende:
dat 1e deel klonkinderdaad een beetje foutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga je even door je haartjes kroelen.. NU
Fokkers helpen Fokkersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat 1e deel klonkinderdaad een beetje fout
een gigantisch FOK!-matras voor de gigantische Fok!-Orgie
quote:
Ik stofzuig wel even, zo lief ben ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen als het bed die avond weer 100% kruimelvrij is
Ja aan jou om het te verschonen he, ik heb al ontbijt gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb vrschoontquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zulks liefdadigheid, helemaal warm van binnen nuquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja aan jou om het te verschonen he, ik heb al ontbijt gemaakt.
Dit gaat goed zoquote:
Slaap lekker Murquote:
Zuipschuit :$quote:
Smaakt dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt een goede invloed
[..]
Rum met limonade
Dus je wacht nog even?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef Dqod het volgende:
Moet al uren pissen, maar ik ga voor de extreme opluchting
Is dat een goed teken dan ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt een goede invloed
[..]
Rum met limonade
Ja, maar het wordt wel zwaar nu.. Mentaal breek ik bijnaquote:
Een zuipmeet is altijd goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef Dqod het volgende:
Tevens doe ik dit nu met m'n kat
[ afbeelding ]
[..]
Is dat een goed teken dan ja?
Ik zie een zuipmeet in het verschiet
Jullie draaien om de vuilniszakken in de woonkamer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef Dqod het volgende:
Tevens doe ik dit nu met m'n kat
[ afbeelding ]
[..]
Is dat een goed teken dan ja?
Ik zie een zuipmeet in het verschiet
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt wel zwaar nu.. Mentaal breek ik bijna
Voor zover ik mentaal nog in orde ben, that is :$
Drink-off met Miauwquote:
Zie boven ^quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jullie draaien om de vuilniszakken in de woonkamer?![]()
Is niet iedere meet een zuipfestijn?
Of pleur ik achterlijk hard van de trap, kan ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En dan trek je zo een sprintje en krijg je je broek niet los, dat soort dingen
Altijd lastigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En dan trek je zo een sprintje en krijg je je broek niet los, dat soort dingen
Alleen met miauw?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drink-off met Miauw
[..]
Zie boven ^
Nee, op mijn bed.. Heb al netjes opgeruimd vandaag
[..]
Of pleur ik achterlijk hard van de trap, kan ook
Oh god, ik moet echt gaan oefenen hoor ik alquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drink-off met Miauw
[..]
Zie boven ^
Nee, op mijn bed.. Heb al netjes opgeruimd vandaag
[..]
Of pleur ik achterlijk hard van de trap, kan ook
Met jou op z'n minstquote:
Slaap lekker Vinnehquote:
Daar zie ik nog wel enige slagingskans in, jaquote:
I'll be gentlequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaap lekker Vinneh![]()
[..]
Daar zie ik nog wel enige slagingskans in, ja
#Durfniemetjou
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Dqod het volgende:
Daar zie ik nog wel enige slagingskans in, ja
#Durfniemetjou
Hehehehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, ik moet echt gaan oefenen hoor ik al
[..]
Met jou op z'n minst
quote:
Ja ja ok ik ben al om.. Tjongejongejongequote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben gesloopt maar ik heb geen zin om te slapen
Ik ook, halfquote:
Je word oud Vinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef Vinniiee het volgende:
Dank miauw en dqud
Nu hopen dat ik beneden kom, tering wat een pijn
Tijgerbalsem? Kruik?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef Vinniiee het volgende:
Dank miauw en dqud
Easy tigerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef Vinniiee het volgende:
Dank miauw en dqud
Okquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Easy tiger![]()
Ik moet even zeggen dat het dt is Royco, sorry voor mijn spellingnaziposts :$
Niet slaanquote:
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:32 schreef Dqod het volgende:
Maar Miauw, dwalen er geen pics van jou rond?
#Durfttevragen
[ afbeelding ]
Dan zal ik beleefd zijn en het hierbij latenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar gelukkig is die egel wél cute
Gaat sneller dan je denkt, trust mequote:
Dan hebben we dat gemeenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je nooit bang voor te zijn hoor
Behalve in de slaapkamer dan soms
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je nooit bang voor te zijn hoor
Behalve in de slaapkamer dan soms
Haha, i'm so good that they named soup after mequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jouw naam zie, hoor ik de Royco cup-a-soup jingle![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, i'm so good that they named soup after me
We hebben soep en egels, kiest u maarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
*komt deze SC binnen omdat SGT niet kan slapen en hoopt hier fapvoer te vinden*
Wat Miauw zegt.. En gifjes en liedjes en daar zult u het mee moeten doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
*komt deze SC binnen omdat SGT niet kan slapen en hoopt hier fapvoer te vinden*
Oh I likequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:36 schreef Dqod het volgende:
Nog even mijn huidige verslaving delen dan
Can't.stop.listening
Afgekoelde soep als glijmiddel dan maar, ik heb niet echt een egelfetish. Hij is wel schattig toughquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben soep en egels, kiest u maar
En drankquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat Miauw zegt.. En gifjes en liedjes en daar zult u het mee moeten doen
Flesje bier a.u.bquote:
Jammer, lees net dat mensen met een fetish psychisch gezonder zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afgekoelde soep als glijmiddel dan maar, ik heb niet echt een egelfetish. Hij is wel schattig tough
Ik las het vanmiddag jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jammer, lees net dat mensen met een fetish psychisch gezonder zijn![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)chisch-gezonder.html
Ik heb wel een andere fetishquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jammer, lees net dat mensen met een fetish psychisch gezonder zijn![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)chisch-gezonder.html
-Voor de zekerheid maar weer weg-quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh I like![]()
Doet me denken aan....even over nadenken.
Oh jaquote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
https://www.wetransfer.co(...)0130526211853/cf6c99
Mocht je interesse hebben
Zal die link zo wel ff weer wegwerken, mocht dat niet mogen hier btw
En deze nog
http://grooveshark.com/#!/s/Into+My+Blood+04/1WjWbr?src=5
[..]
Oh ja
Maar ok, ik ga m'n peuk uitdrukken, minuutje wachten, post wijzigen en naar bed..
Dus welterusten allemaal alvast![]()
lobi ditdat
Lol nee!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel
[..]
Toch niet iets met voeten he
Oh tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
https://www.wetransfer.co(...)0130526211853/cf6c99
Mocht je interesse hebben
Zal die link zo wel ff weer wegwerken, mocht dat niet mogen hier btw
En deze nog
http://grooveshark.com/#!/s/Into+My+Blood+04/1WjWbr?src=5
[..]
Oh ja
Maar ok, ik ga m'n peuk uitdrukken, minuutje wachten, post wijzigen en naar bed..
Dus welterusten allemaal alvast![]()
lobi ditdat
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel
[..]
Toch niet iets met voeten he
Nou fill us inquote:
Yes, het open staan voor nieuwe ervaringenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Degene die er aan toe durven te geven tenminste.
Dank!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:43 schreef Dqod het volgende:
Jorissen jullie m nog even weg schatjes, just in case?*paranoide*
Daaaaaaaaaaag![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fill us in
[..]
Yes, het open staan voor nieuwe ervaringen
Niets is te gek in de sex scquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 1 juni 2013 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou fill us in
[..]
Lijkt me niet echt verstandig om dit op een openbaar forum te doen
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etcquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets is te gek in de sex sc![]()
Tenzij het geel, bruin of illegaal is
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etc
Neu maar vond het in het begin wel raar dat ik zoiets opwindend vondquote:
Oh is dat allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, ik ben nogal van de bondage, dat ik mn vriendin vastbind aan het bed etc etc
Of is jouw fetish nog spannenderquote:
Ik vind het ook leuk om te doen. Niks raars aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu maar vond het in het begin wel raar dat ik zoiets opwindend vond
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of is jouw fetish nog spannender
Maar wat is jouw fetish dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee hoormaar ik vind vastbinden niet raar
Ik laat me graag vastbindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar wat is jouw fetish dan als ik vragen mag?
quote:
En wordt je ook regelmatig vastgebonden door je vriend/man?quote:
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En wordt je ook regelmatig vastgebonden door je vriend/man?
Gewoon doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ik
Jaa dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben net weer datende eigenlijk maar het is een beetje te vroeg om met een touwenpakket aan te komen zetten denk ik
Het is nog te vroegquote:
Toch wel fijn dat je er samen plezier van hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook
Mijn vriendin en ik beleven anders veel plezier aan de touwtjes hehe
Voeten heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg![]()
Eerst maar eens zien welke kant dit opgaat![]()
Maar over fetish gesproken...ik had ooit een vriend die het wel opwindend vond om aan voeten te zitten. Vreselijk vond ik dat
Dan moet je het niet doen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond het heel onaangenaam, mijn grote teen in een mond![]()
![]()
Haha, ja dan heb je geen keuze he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet. Ik zat vastgebonden![]()
Als je al je tanden wilt houden, zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dan heb je geen keuze he.
Maar zal het onthouden, als ik je ooit vastbind dan zal ik niet je teen in mijn mond nemen
Of juist wel, om je te plagen
Je ligt vastgebonden hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je al je tanden wilt houden, zou ik het niet doen
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel maar mijn voet schiet uit als in een reflex
quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zo, nu moet ik wel echt mijn bed in kruipen.Tot snel,slaap lekker
Emmen? En daar kom je ook gewoon openlijk voor uit?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook
Mijn vriendin en ik beleven anders veel plezier aan de touwtjes hehe
Ywquote:
Hoiquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen? En daar kom je ook gewoon openlijk voor uit?
Jawel.. Rare dromen alleenquote:
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel.. Rare dromen alleenNiet eng, gewoon raar.. Zenuwachtig geworden
Maar ff wat eten btw![]()
quote:
Ik ben in Drenthe geborenquote:
Zenuwachtig? Waardoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel.. Rare dromen alleenNiet eng, gewoon raar.. Zenuwachtig geworden
Maar ff wat eten btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |