SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Doen we ! Binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet Jules echt snel ontmoeten!!
Ik ken hetquote:
Ik il ook een koelkast bij mijn bureauquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, bier op en geen zin om naar de koelkast te lopen.
#firstworldproblems
En ik dan?quote:
Yeahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Van jou uiteraard ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Tevens naamtopique voor Jules?
quote:
quote:[..]
Ik ken het.
Of een vrouwmensch die voor je looptquote:[..]
Ik il ook een koelkast bij mijn bureau.
Ik heb een vals beestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
Mijn katten krabben mij niet, likken wel. Ik ben gewoon lekker denk ik
.
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillenquote:
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Royco1 het volgende:
Nou als jullie dan geen bier voor mij halen dan loop ik zelf wel weer.
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt losquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Whehequote:
Mijn handen beide, mijn wenkbrouwen vooral toshquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Is dat de zak-met-brood-dief?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
Als ik heb gekookt probeert Jules mijn vingers op te etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Beetje rare definitie van binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.
Bij jou binnen nu en 3 maanden.... and still counting
Ik heb geen auto momenteel tot mijn beschikking en mag sowieso niet meer rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik niet
Blosjes gekregenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt los![]()
Ben dat gelebber soms echt zat
She so fiiiiiiiiiiiiineeeeequote:
3 maanden ? Hihihi ik had het idee dat het al een jaar wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.
Bij jou binnen nu en 3 maanden.... and still counting
Ja en de theezakjes dief, de sigaret(hulzen)dief, de briefgelddief, de bacondief, de plasticdiefquote:
Very finequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blosjes gekregen
[..]
She so fiiiiiiiiiiiiineeeee
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 maanden ? Hihihi ik had het idee dat het al een jaar was.
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt los![]()
Ben dat gelebber soms echt zat
Nu pas?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hier. Dan aai ik ze en krijg ik mijn hand ineens niet meer terug
.
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoep
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en de theezakjes dief, de sigaret(hulzen)dief, de briefgelddief, de bacondief, de plasticdief
Maar toch hou ik van dr
Ze zou me nog binnen laten ook denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.
Ik barstte spontaan in zingen uitquote:
Ik heb mijn adres al een keer gegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang laat ik het niet duren. Voor die tijd heb ik je adres aan je moeder gevraagd en sta ik gewoon een keer bij je op de stoep
Jules pakt allesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier een wuppiediefCharlie sleepte alle wuppies van de buurtkinderen naar binnen, makkelijke prooi
Er staat me vaag iets bij van nummer 44quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres al een keer gegeven. Hoef je mijn moeder niet voor lastig te vallen
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die houdgreep beginnen ze nu te leren hier. Dan aai ik ze en krijg ik mijn hand ineens niet meer terug
.
Heb jij ook een Charlie Sheen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier een wuppiediefCharlie sleepte alle wuppies van de buurtkinderen naar binnen, makkelijke prooi
Ik ging pas kijken toen ze 9 weken waren en ophalen bij 10quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Die had Jules al door toen ze 3 weken oud was
Ja zo zijn moedersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zou me nog binnen laten ook denk ik
Gelukkig heb ik die fotoalbums in eigen beheerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je bij zijn moeder koffie drinken en fotoalbums kijken.
Het ligt gewoon aan de persoon waar ik Jules naar heb vernoemd!!quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zou me nog binnen laten ook denk ik
Jouw moeder vindt mij tof dus die regelt heus wel foto's voor mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die fotoalbums in eigen beheer.
Ah yeah, doet deze ook wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ging pas kijken toen ze 9 weken waren en ophalen bij 10.
De helftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules pakt alles
[..]
Er staat me vaag iets bij van nummer 44
Jules Deelder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de persoon waar ik Jules naar heb vernoemd!!
Ook goedquote:
Zo hoort datquote:
Sterf!!quote:
Ik wacht nog steeds op de dag dat de bel gaat en jij voor de deur staatquote:
Wat doe je vrijdag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat de bel gaat en jij voor de deur staat.
Charlie sheen is toch wel een held hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is wel érg van de vrouwen en hij is gek op zichzelf
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnenquote:
Jammer ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnen.
Het lijkt wel alsof je er nog blij om bent ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan omdat ik zaterdag ochtend weer moet beginnen.
Ik ben dinsdag woensdag en donderdag helemaal vrijquote:
Echt he!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er nog blij om bent ook
Ja die van mij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is wel érg van de vrouwen en hij is gek op zichzelf
Charliequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Charlie sheen is toch wel een held hoor. Leeft niet zolang als veel andere mensen, maar wel een goed leven
. Al hou ik niet zo van drugs
.
Dinsdag concert, woensdag afspraak met een broertje en donderdag afspraak op mn zoon zn schoolquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag woensdag en donderdag helemaal vrij.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te gek voor woordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Hij wil geen eens een biertje doen met mij
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuld.
Hallo!!quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hups ondertussen wel een keer meeten, maar het komt er gewoon steeds niet van. Voornamelijk mijn schuld.
Fijn die ploegendienst van mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag concert, woensdag afspraak met een broertje en donderdag afspraak op mn zoon zn school
Je bankrekening vindt dat wel fijnquote:
Dat was mijn boodschap, maar dan zonder woorden, met gifjes :$quote:
Ik zag het ja, ik had daar even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!!
Ik liet jou zien waar Jules naar vernoemd is!! Reageer daar eens op
Gekkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was mijn boodschap, maar dan zonder woorden, met gifjes :$
Ga je me nu al iets serieuzer nemen als het om films gaat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ik had daar even niet aan gedacht.
HA ik heb een shirt van hem met winning erop, gratis ook nog omdat ik melde hem niet ontvangen te hebben en een dag later kwam ie aanquote:
Nee dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je me nu al iets serieuzer nemen als het om films gaat?
Trusten alvastquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen liefjes!!
Als jullie me missen dan appen jullie maar
Okquote:
Ik ben mij er eentjequote:
Sheldon en charmeurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn sheldon is nog veel erger, de charmeur.
Niet fijn genoegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bankrekening vindt dat wel fijn
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:48 schreef Dqod het volgende:
Die van mij is ook gek op vrouwen
En nee, ik bedoel daar niks dubbelzinnigs mee, mensen
Trustequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed liggen liefjes!!
Als jullie me missen dan appen jullie maar
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die van mij wel.
En hij heeft ook zijn eigen spot natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem, Roy denkt zelf ook een charmeur te zijn! Ik denk dat hij de betekenis van het woord niet zo goed kent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |