Dat ging toch over de Frikandel zelf ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat de Freakandel speciaal ook met Sander Hoogendoorn wordt samengesteld. "Geloof mij, je gaat 'm nog heul veul horen"
Naast Rigby nog Tim Hofmanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef ddx het volgende:
Komt er straks nog een 'gast' trouwens ? (oftewel nog meer puinzooi?)
BNN is de jongerenomroep, 3FM de jongerenzender. Logisch dat ze daar dan veel uren hebben, en op Radio 4 bijvoorbeeld niks. Je moet het niet per zender zien, maar over alle zenders gezamenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Er zal toch ook wat veranderen op 3fm. Volgens de huidige 3fm programmering wordt bijna de helft van de week gevuld door de fusieomroep BNN-VARA
dat noem je een hint? Sander H is eerder een protegeetje van Stenders....en Stenders roept al weken dat Sander H meekiest aan de Freakandel Speciaal. het is dat Sander H al de 2 weekendochtendshows doet, anders was hij ideaal voor de 1e helft Frean8.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat de Freakandel speciaal ook met Sander Hoogendoorn wordt samengesteld. "Geloof mij, je gaat 'm nog heul veul horen"
klopt, maar om dat nou iedere week te doen.....aan de andere kant, Hoogendoorn is er gek genoeg voor denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef ddx het volgende:
Hij heeft al eens 1e helft van freakn8 gedaan hoor en daarna ergens in hoekje van studio dutje gedaan voordat hij ochtendshow begon.
Ja, het was ook wel algemeen bekend dat Sander daarover mee kiest, maar het ging er om dat Gerard over Sander zei dat je hem nog heel veel gaat horen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat noem je een hint? Sander H is eerder een protegeetje van Stenders....en Stenders roept al weken dat Sander H meekiest aan de Freakandel Speciaal. het is dat Sander H al de 2 weekendochtendshows doet, anders was hij ideaal voor de 1e helft Frean8.
ja, dat is toch logisch? Sander H is 1 van de grootste talenten bij 3fm en erg snel van de nacht naar t weekend gegaan. een Barend heeft daar bijvoorbeeld veel langer over gedaan terwijl een Jim bijvoorbeeld nog steeds in de nacht zit en er genoeg nachtjocks nooit de dag hebben gehaald (Thymen Wabeke, Joey Koeijvoets). Ik heb het idee dat je een beetje zit te zoeken en in alles een hint hoor.....nog offence.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel algemeen bekend dat Sander daarover mee kiest, maar het ging er om dat Gerard over Sander zei dat je hem nog heel veel gaat horen.
Zou kunnen, maar ik weet ook dat ze juist heel vaak kleine hints geven. Daarom vind ik juist dit een typische hint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is toch logisch? Sander H is 1 van de grootste talenten bij 3fm en erg snel van de nacht naar t weekend gegaan. een Barend heeft daar bijvoorbeeld veel langer over gedaan terwijl een Jim bijvoorbeeld nog steeds in de nacht zit en er genoeg nachtjocks nooit de dag hebben gehaald (Thymen Wabeke, Joey Koeijvoets). Ik heb het idee dat je een beetje zit te zoeken en in alles een hint hoor.....nog offence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik weet ook dat ze juist heel vaak kleine hints geven. Daarom vind ik juist dit een typische hint.
We zullen zien. Zul je zien dat EkstraWeekend gewoon nog 5 jaar doorgaat...we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorlopig blijf ik lekker luisteren naar EW, Stenders en ToR
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:debroervanroos twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 20:22:23straks te gast bij #ekstraweekend op #3FM. beetje zenuwachtig wel, klein plasje in de broek van gedaan. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 20:27:20Komende nacht bij mij @SSDRevolution, @Naffz @BAKrestaurant en @FreekReijnders in de Freaknacht op #3FM! Van 1 tot 4 uur! Dus nou! Ja! reageer retweet
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net een paar autodropjes genomen en ik ben nu al kotsmisselijk
dropquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net een paar autodropjes genomen en ik ben nu al kotsmisselijk
Kijk eens in de post boven je. Het is geen dropquote:
autodrop..... da's dropquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk eens in de post boven je. Het is geen drop
Nietquote:
nee, dat zijn auto'squote:
waarom heet het dan drop?quote:
ga je mond spoelenquote:
Weet ik veel.quote:
Met dropwaterquote:
haha preciesquote:
Cracker - Low volgens 3fmfan.nlquote:
ow, dat komt me qua naam wel bekend voorquote:
quote:
quote:
quote:
heb ik nog op cd singlequote:
quote:
Dat je er voor uit durft te komen! Je schaamt je ook nergens voorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]cd singles
![]()
heb deze zelfs nog cd single:!
![]()
#deschaamtevoorbij
zoek je ook nog ff de Lala song van Talk of the Town op? over bagger gesprokenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]cd singles
![]()
heb deze zelfs nog cd single:!
![]()
#deschaamtevoorbij
je houdt niet van zaad?quote:
Ligt er maar net aan....quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat je er voor uit durft te komen! Je schaamt je ook nergens voor
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoek je ook nog ff de Lala song van Talk of the Town op? over bagger gesproken![]()
graag gedaan.... weet je welke ook leuk is? pin-occhio van pin-occhio, of Tuta tuta van Pin-occhio...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]! wel nee joh, waarom zou ik ook
[..]![]()
![]()
die was ik helemaal vergeten![]()
![]()
oeh oeh!!
sneu typequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
Triest, ws heeft iemand uit VBL de Fok!-stok gekaapt
quote:
zal ik een proef(hihihi)monstertje sturen?quote:
bestaat dat ding nog steeds?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
Ja! Tot die ontdekking kwam ik ook een tijdje terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bestaat dat ding nog steeds?
ik ben trouwens ook iemand uit VBL
Ik wacht verdomme nog steeds op die bapao van jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik een proef(hihihi)monstertje sturen?
quote:
blijkbaar is Chatgirl, Rotjeknor niet voldoende als adresseringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wacht verdomme nog steeds op die bapao van je
ojeequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Tot die ontdekking kwam ik ook een tijdje terug![]()
Ik weet ook niet of ik je aan stukken moet scheuren of aan stukken moet scheuren...
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijkbaar is Chatgirl, Rotjeknor niet voldoende als adressering
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Hallo
Hoe is EW? Nog steeds even standaard?
Geen idee, ik luister nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Hallo
Hoe is EW? Nog steeds even standaard?
Daarom ben ik al snel weer afgehaakt vanavond, er was niemand in dit topique.quote:
Sorry jong, ik had andere dingen te doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom ben ik al snel weer afgehaakt vanavond, er was niemand in dit topique.
of dezequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
graag gedaan.... weet je welke ook leuk is? pin-occhio van pin-occhio, of Tuta tuta van Pin-occhio...
Jong, ik kijk zelfs Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom ben ik al snel weer afgehaakt vanavond, er was niemand in dit topique.
Heb ik ook jaren gedaan..quote:
quote:
Hier idem, alleen dan met een biertje gok ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zie ons nog staan met de apfelkorn in de hand en mee doen
![]()
Haha, jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, alleen dan met een biertje gok ik
nja, vind ik toch niet iets beter dan Pin-occhioquote:
biertje, tequilla, apfelkorn, breezer: wat je wilquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, alleen dan met een biertje gok ik
Omdat veel mensen. En bier.quote:
Zorba`s Dance!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vind ik toch niet iets beter dan Pin-occhioof LCD-Zorba's Dance
![]()
![]()
Nu niks meer van die troep, maar destijds had ik het liefst een biertjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
biertje, tequilla, apfelkorn, breezer: wat je wil
Breezer, verkopen ze dat nog?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
biertje, tequilla, apfelkorn, breezer: wat je wil
Daar heb ik niet altijd veel last van, komend zomer sta ik ook vast wel weer een keertje te hossen op één of ander pleinfeestquote:
En bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik niet altijd veel last van, komend zomer sta ik ook vast wel weer een keertje te hossen op één of ander pleinfeest
jepperdepepquote:
Drinken doe ik zéér zelden, als ik niet hoef te rijden (kansloos, want ik ben altijd de Bob) en er moet iemand bij zijn die me neer kan slaan als ik teveel drinkquote:
Helemaal niks meer? zelfs geen Goldstrike?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu niks meer van die troep, maar destijds had ik het liefst een biertje
haha ja zag `t laatst nog in een kroeg en bij de Appie verkopen ze `t ook nog, in grote flessen zelfsquote:
Lincolnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik gaat even een filmpje kijken > Lincoln. Later mensen.
Afgelopen december voor het eerst in jaren weer, na die tijd geen drank meer aangeraakt. En nee, sowieso geen sterke drankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal niks meer? zelfs geen Goldstrike?
[
Oh god, Goldstrike. Wat waren we toen stoer in de discotheek met ons shotjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helemaal niks meer? zelfs geen Goldstrike?
knap! lijkt m`n vriendin wel, die drinkt ook niet (omdat ze `t niet lekker vindt)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen december voor het eerst in jaren weer, na die tijd geen drank meer aangeraakt. En nee, sowieso geen sterke drank
hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff pubquiz gemaild. fouten in antwoorden kan natuurlijk echt niet![]()
Niks shotje, gewoon een glas volquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh god, Goldstrike. Wat waren we toen stoer in de discotheek met ons shotje
Niks knaps aan hoor, ik mis het nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
knap! lijkt m`n vriendin wel, die drinkt ook niet (omdat ze `t niet lekker vindt)
Heeft ooit een halve Breezer gehad en was toen al lamdaarna niets meer aangeraakt
quote:
quote:En ja, dat herken ik wel. Twee biertjes en het is giechelen geblazen...
Waarom las ik "haring"?!quote:
ik kopiëer een deel van t mailtje wel ff....3 fouten in een kleine 200vragen. valt dus mee....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
knap! lijkt m`n vriendin wel, die drinkt ook niet (omdat ze `t niet lekker vindt)
Heeft ooit een halve Breezer gehad en was toen al lamdaarna niets meer aangeraakt
[..]
hahawat hadden ze fout?
call me an antfucker, maar volgens mij heb ik gelijk, zeker bij de 3e vraag.quote:In de 1e quiz, thema is mij onbekend, was er een vraag waarin gevraagd werd naar het aantal publieke radiozenders in Nederland. Het juiste antwoord zou zijn: 6. Als ik echter op http://www.publiekeomroep.nl/radio/ kijk tel ik er 7: Radio 1 t/m Radio 6 en FunX. 7 zou dus volgens mij het juiste antwoord moeten zijn.
In de 2e quiz waren er themarondes. In de 60's vragenronde wordt er iets gevraagd als tegen wie de Amerikanen streden in de Vietnamoorlog. Volgens het kaartje waren er 2 juiste antwoorden: "Nationaal Front voor de Bevrijding van Zuid-Vietnam" en "Mặt Trận Giải Phóng Miền Nam Việt Nam". Echter staat deze beweging vooral bekend als de "Vietcong", een antwoord dat veel teams op hun antwoordvel hadden staan. Mijns inziens zou dit dan ook goed moeten worden gerekend.
In diezelfde quiz was er in de 00's vragenronde een vraag over hoeveel presidenten de USA heeft gehad tijdens de 00's en welke dat zijn. Alle deelnemende teams hadden 3 presidenten: Clinton, W. Bush en Obama. Volgens het antwoordkaartje hoort Clinton er niet bij. Incorrect; Clinton was president van 20 januari 1993 tot 20 januari 2001. Ruim 1 jaar in de 00's dus.
ja, leuk is dat....zeker als je wintquote:
Niks antfucker, als je `n quiz organiseert moeten de antwoorden ook goed zijn...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
call me an antfucker, maar volgens mij heb ik gelijk, zeker bij de 3e vraag.
vind ik ook. en de quizmaster was maar gewoon een dude van de PV zonder verstand van zaken dus die kon ook niets anders dan op de kaartjes afgaan. die laatste heb ik na de pauze met bewijs alsnog toegewezen gekregen.....bleken alle teams dat antwoord te hebben dus schoten we er niks mee opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niks antfucker, als je `n quiz organiseert moeten de antwoorden ook goed zijn...
zeker die laatste 2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-welke intro is dit? (was Titt'n-ben je geil of wil je een koekje)
Met die 2 vragen hebben we gewonnen, leverden 2 punten op en verder had niemand die vragen goed
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
zouden we een goed team zijn, intro's (of muziekfragmenten) is mijn zwakste puntquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou zo slecht zijn in die algemene kennisvragen, maar intro's raden zou ik dan wel weer goed kunnen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zouden we een goed team zijn, intro's (of muziekfragmenten) is mijn zwakste punt
een fok!team maken? meet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
Lijkt me ontzettend tof om daar eens aan mee te doen!
Ik heb niemand meer in mijn omgeving die Triviant met me wil spelen
Ik stem voor!quote:
damn....quote:
quote:
als ik kan ga ik meequote:
Misschien willen er wel meer mee, dat soort meets zijn aardig populair. Zal ik eens animo peilen op Facebook?quote:
Alsof John Mayer hier iets van weet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
de slechtste uitvoering van het Geheime woord ooit. als ik John Mayor was zou ik mn show cancelen...
prima. ow...ik ga alleen mee als het bereisbaar is vanuit Leeuwarden of Nijmegen. of ik moet een slaapplek hebben...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien willen er wel meer mee, dat soort meets zijn aardig populair. Zal ik eens animo peilen op Facebook?
dat niet, maar als hij het zou weten...quote:
Centraal in NL, Utrecht ofzo? Minthy en jij komen uit het noorden, in uit het westen. Dan is het wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima. ow...ik ga alleen mee als het bereisbaar is vanuit Leeuwarden of Nijmegen. of ik moet een slaapplek hebben...
als ik Leeuwarden of Nijmegen nog kan halen vind ik het ok. Mint komt btw uit t Oostenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Centraal in NL, Utrecht ofzo? Minthy en jij komen uit het noorden, in uit het westen. Dan is het wel zo makkelijk
klinkt als iets van boney M, Ma Baker ofzo? maar dan een instru versie. wellicht weet Sirolf het?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef stefan_96 het volgende:
Goedenavond mensen!
Ik had een vraag, weten jullie wat de naam is van die kabouter wesley muziek die nu, onder john bakker fm, wordt gedraaid? Thanks!
Oh, ok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik Leeuwarden of Nijmegen nog kan halen vind ik het ok. Mint komt btw uit t Oosten
ChatGirlquote:
Mensen uit Hoensbroekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ChatGirl![]()
heerlijk alles over 1 kam scheren
Mag ik er ook bij dan?quote:
Ik: muziek, showbizz, beetje sportquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
zo, er zijn al 4 gegadigden. wat zijn de specialiteiten?
ik: 90's en 00's, vooral films, muziek, sport en showbizz. ben slecht in muziekfragmenten
Tuurlijk!! Ik DM je even mijn gegevensquote:
quote:
Sorry ik val net binnen, welke groep?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
Zijn er nog meer mensen die toegang willen tot één van de meest geweldige Facebook-groepen?
ik heb niet echt vaste categorieën, ik zet in op de nutteloze feitjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
zo, er zijn al 4 gegadigden. wat zijn de specialiteiten?
ik: 90's en 00's, vooral films, muziek, sport en showbizz. ben slecht in muziekfragmenten
Hopenlijk ipv Coen en Sanderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Holenmens het volgende:
Mensen die denken dat EW stopt
Sander krijgt gewoon een programma ergens in de dagprogrammering en meer niet. Morgen 7:30 wetem we meer. Ik ga lekker uitslapen en lees het later wel. Wie zijn wekker vrijwillig zet mag ik toch wel als gek verklaren?
owja, dat ook nog. dat echt mensen je aankijken van: "waarom weet je dat???"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb niet echt vaste categorieën, ik zet in op de nutteloze feitjes.
Vanuit dit topic hebben we een geheime Facebookgroep. Niet zozeer dat het bestaan ervan geheim is, wel dat het afgeschermd is voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef stefan_96 het volgende:
[..]
Sorry ik val net binnen, welke groep?
en mensen moeten de geheime groet kennen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanuit dit topic hebben we een geheime Facebookgroep. Niet zozeer dat het bestaan ervan geheim is, wel dat het afgeschermd is voor de buitenwereld
Zie DMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef stefan_96 het volgende:
Leuk, dan wil ik graag in de 'geheime groep'
dat heb ik vaak met foute muziek, dan is mijn antwoord altijd "mijn kennis overstijgt mijn smaak"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, dat ook nog. dat echt mensen je aankijken van: "waarom weet je dat???"
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mensen moeten de geheime groet kennen!
quote:
volgens mij kent Rob z'n vader amper, dus dat zal de reden wel zijn.quote:
tussen stenders en z'n vader?quote:
ik meen dat ie in EW iets van half juni zei...en dan nog 93589256x in de HHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef ddx het volgende:
Wanneer is die uitzending van Ekdom in de keuken ?
Ik wilde het net zeggen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen dat ie in EW iets van half juni zei...en dan nog 93589256x in de HH
zit volgens mij in zo'n beetje ieder digitaal pakket....vaak zelfs bij de basiszenders. ik heb em niet want ik kijk analoogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef ddx het volgende:
Maar eens opzoeken waar die 24kitchen zit kwa frequentie en dan hopenlijk tijdens zappen eens tegenkomen.
Alleen digitaal op kanaal 24.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef ddx het volgende:
Maar eens opzoeken waar die 24kitchen zit kwa frequentie en dan hopenlijk tijdens zappen eens tegenkomen.
is toch Griekse traditie, de boel stukgooien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo, thuis van eten bij de Griek.
De ober/eigenaar ruimde de boel van onze tafel op, liep weg en in de draai vloog een schaaltje met saus weg, aantal spetters op een mevrouw haar jas/shirtZij over de zeik, ging ze zeuren om gratis eten
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo, thuis van eten bij de Griek.
De ober/eigenaar ruimde de boel van onze tafel op, liep weg en in de draai vloog een schaaltje met saus weg, aantal spetters op een mevrouw haar jas/shirtZij over de zeik, ging ze zeuren om gratis eten
Die, om je vraag op FB te beantwoorden Pien!quote:
De vraag blijft staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Die, om je vraag op FB te beantwoorden Pien!
Maartie nogwat, van Brittain got talent ofzo. echt te slecht dit.quote:
ok, niet meer doen stendersquote:
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
Ondanks, vond ik zijn optreden wel grappig bij de eerste keer kijken...
is Paul Turner al niet derderangs?quote:
Wat jij wil.quote:
Ah oke. Anders was je ook welkom in de ubergeheime 3FM-groepquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
fb? Facebook? Nee.
Wel twittert en vine enzo.
Spannondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Anders was je ook welkom in de ubergeheime 3FM-groep
Vandaag sla ik over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
nou, wie gaat er mee naar de studio om nakend te zijn?
*bookmarktquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Anders was je ook welkom in de ubergeheime 3FM-groep
Dacht ik al wel jaquote:
Ik dénk het niet, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit!quote:
neequote:
Anders is er vast een andere dag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dénk het niet, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit!
en bij mij valt altijd ook veel mee te kijken, ik heb 10 extra foraquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je bij iemand wel meekijken.
Godsamme!! Hou daar eens mee op, ik glij werkelijk van m'n stoel hier...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bij mij valt altijd ook veel mee te kijken, ik heb 10 extra fora
Wat is dezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
Er is een clubje geband. Ze willen van die ban af en hebben daarom die stok gegapt. Volgende week wordt hij doorgezaagd als de bans niet verdwijnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dezen__ Ben even aan het teruglezen
goed bezig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Deze ga ik woensdag zien in het voorprogramma van Neil Young
kneuzen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is een clubje geband. Ze willen van die ban af en hebben daarom die stok gegapt. Volgende week wordt hij doorgezaagd als de bans niet verdwijnen![]()
ze zijn een nieuwe stok aan het regelen geloof ik
Dat kun je nooit genoeg doen, vooral Gordon niet.quote:
Grouplove heeft afgezegt voor Pinkpop, in plaats daarvan komt nu Bastillequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig.
ik zie een dagje eerder Bastille (mwoah), Biffy Clyro (vet!) en Muse (da bob-omb!)
Ach ja... In essentie is en blijft het maar een stuk houtquote:
en die zullen ze ook wel weer willen pakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is een clubje geband. Ze willen van die ban af en hebben daarom die stok gegapt. Volgende week wordt hij doorgezaagd als de bans niet verdwijnen![]()
ze zijn een nieuwe stok aan het regelen geloof ik
album gehoord, vind ik wat saai en teveel hetzelfde. Pompeïi is eigenlijk wel genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grouplove heeft afgezegt voor Pinkpop, in plaats daarvan komt nu Bastille
Ja, vastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die zullen ze ook wel weer willen pakken
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, ik zit nu op Twitter in discussie met 2 collega's die me mee willen slepen naar een concert van Kylie Minogue...
nee, ik heb ook grenzen. Kelly Clarkson zou ik wellicht wel heengaan....mits bereisbaarquote:
ik zou zeggen wacht een paar dagen, maargoed ik weet niet hoe fanatiek die FOKstokgasten zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
Ze hebben het er nu over om het spel meer via DM te spelen, ook lekker spontaan en uitnodigend voor nieuwelingen
Ik las eerder vanavond berichten over dat men de kaper(s) zelf doormidden wilden zagen. Behoorlijk dus...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou zeggen wacht een paar dagen, maargoed ik weet niet hoe fanatiek die FOKstokgasten zijn
Anno 2004.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
Dat die Fok!stok überhaupt nog bestaat. Daar liep vroeger ook een topic over
Niet bij Tele2, thoughquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit volgens mij in zo'n beetje ieder digitaal pakket....vaak zelfs bij de basiszenders.
Nog steeds hetzelfde topic, al zijn er meerdere stokken gekaapt. Tweakersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
Dat die Fok!stok überhaupt nog bestaat. Daar liep vroeger ook een topic over
kloptquote:
Ben even aan het meelezen op de IRC-chat..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
Ze hebben het er nu over om het spel meer via DM te spelen, ook lekker spontaan en uitnodigend voor nieuwelingen
sssssssssssst anders komen ze die ook kapenquote:
optel en aftreksom iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sssssssssssst anders komen ze die ook kapen
als t mooie, meerderjarige meisjes zijn.....laat ze maar komen trekken!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En doormidden zagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
IRC? Hoe oldskool is dat?!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben even aan het meelezen op de IRC-chat..
Ik 3xquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het fokstok gebeuren sowieso al niet zo leuk meer
O.a. door dit soort gekut
Ben trots dat ik 2x het ding verplaats heb, dat wel.
Nah, dan ga ik weer mensen slappen met een large trout enzulksquote:
volgens mij zijn het meer opstandige VBL SC'ers..... dus ik zet in op vooral mannenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als t mooie, meerderjarige meisjes zijn.....laat ze maar komen trekken!
dan doe ik mn ogen wel dicht. tis al zo lang geleden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zijn het meer opstandige VBL SC'ers..... dus ik zet in op vooral mannen
Allemaal van die harige Harry's aan Rock zijn bedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zijn het meer opstandige VBL SC'ers..... dus ik zet in op vooral mannen
quote:
Eens.quote:
wahahahahahahaha. sorryquote:
derksen in da hizzahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden
ik zit al op de bank met het broekje uit naar Andries Knevel te kijken naar mijn held Johan Derksenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |