quote:
[13:53:11] Hylbren AKA Flodder450: ik heb er niets meer mee :lquote:
Waar niet mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[13:53:11] Hylbren AKA Flodder450: ik heb er niets meer mee :l
MC SCquote:
Wij zijn je allemaal liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sluit me aan bij FLodder450, vond het altijd al een wijs man.
Deze SC staat sinds kort gelijk aan breiclub '' De wollen sok'' in Zeewolde.
Jammer!
Dat geloof ik niet!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wij zijn je allemaal liever kwijt dan rijk.
QFT.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wij zijn je allemaal liever kwijt dan rijk.
Ja jij dumpt ook alleen maar linkjes, meer nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
POLL TIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in de breiclub SC![]()
Poll: AQuila360 moet die weg of mag die blijven?
• Wegwezen!
• Blijven
• Maakt me niet heel veel uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zoals al mijn eerdere polls zal ik ook deze uitslag respecteren, dus graag ook naar waarheid invullen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan aardig irritant zijn ja, waar wacht je op?
quote:
Niceeequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Fase 1 van bovengrondse FTB base.
Ik heb echt al heel lang dezelfde en hij blijft het nog steeds prima doen. (G15)quote:
Ik ook geen excuses maar deze had ik voor goedkoop gekocht, Mocht ik er niks aan vinden zou ik hem nog door kunnen verkopen voor wat meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang dezelfde en hij blijft het nog steeds prima doen. (G15)
Geen excuus om een nieuwe te kopen
[/firstworldproblems]
Sweet jezus ziet er tof uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Stap er vanaf om altijd snel weer iets te kopen dat scheelt je!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang dezelfde en hij blijft het nog steeds prima doen. (G15)
Geen excuus om een nieuwe te kopen
[/firstworldproblems]
Klopt. Sinds waarschijnlijk de consoles veel meer invloed hebben op de game leveranciers, doe ik ook veel langer met PC's. M'n huidige heb ik al 3,5 jaar en kan nog steeds de spelletjes goed spelen. Dat zal denk ik wel veranderen als de games voor de nieuwe generatie consoles goed op stoom zijn gekomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap er vanaf om altijd snel weer iets te kopen dat scheelt je!
Al moet je om de twee jaar wel investeren om alles op high te houden, of niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Sinds waarschijnlijk de consoles veel meer invloed hebben op de game leveranciers, doe ik ook veel langer met PC's. M'n huidige heb ik al 3,5 jaar en kan nog steeds de spelletjes goed spelen. Dat zal denk ik wel veranderen als de games voor de nieuwe generatie consoles goed op stoom zijn gekomen.
Ja maar ook in het algemeen eerst kocht ik elk jaar nieuwe tv en telefoon en noem maar nu doe ik er een stuk langer mee en dat is nog beter ook!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Sinds waarschijnlijk de consoles veel meer invloed hebben op de game leveranciers, doe ik ook veel langer met PC's. M'n huidige heb ik al 3,5 jaar en kan nog steeds de spelletjes goed spelen. Dat zal denk ik wel veranderen als de games voor de nieuwe generatie consoles goed op stoom zijn gekomen.
Bij mij gaat alles nog op high, maar misschien heeft het ermee te maken dat ik ook bijna geen shooters meer speel. (op Far Cry 3 en Dishonored na). Maar ben benieuwd wanneer ik de eerste spellen ga tegenkomen, waarbij ik echt moet gaan inleveren op de settingsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Al moet je om de twee jaar wel investeren om alles op high te houden, of niet?
the witcher 2 en tomb raider waren toch wel de spellen die problemen opleverde als alles op high stond...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles nog op high, maar misschien heeft het ermee te maken dat ik ook bijna geen shooters meer speel. (op Far Cry 3 en Dishonored na). Maar ben benieuwd wanneer ik de eerste spellen ga tegenkomen, waarbij ik echt moet gaan inleveren op de settings
*.m vervangen voor www.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef vogelkooi het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=GdthX65CMp4
Smeerlapquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
• Wegwezen!
• Blijven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Leuk om te kijken als je interaction design gestudeerd hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.faalpaal.com
Hahaha, stomme stad,uhm..
weet je alquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Leuk om te kijken als je interaction design gestudeerd hebt
Die poll is rigged! De uitslag van mijn poll wel maar die loopt nog maar pas!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je schijnt de uitslag nog niet echt te respecteren zo te zien.
Nog niet echtquote:
quote:
Bazenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lewl BACKUP STAAT KLAAR
wat een losers.quote:
is dat ftb niets voor jou?quote:
Erg vet Sosua!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
laat je niet opfokken, bob zit altijd te fucken met poll results.quote:
Niet altijdquote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
laat je niet opfokken, bob zit altijd te fucken met poll results.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
• Wegwezen!
• Blijven
Tussenstand:
[ afbeelding ]
silverfish mogen w.m.b. genuked worden in MC, meest trieste en kansloze mob in het hele spel..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Vind deze leuker:
Ook wel iets dat mijn broer zou doen
Ook echt die beesten bij zn spawnpointquote:Op zondag 2 juni 2013 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Vind deze leuker:
Ook wel iets dat mijn broer zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |