quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Right Click Save AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, als ik dan een liedje van dr luister is het toch wat minder![]()
Vind het nogal nep klinken eigenlijk
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihi
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihi
QFFT!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
haar stem match niet echt haar euh tja uitstraling
Ja, mss dat ik het daarom zo nep vind klinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
pff wat is dat dan?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, mss dat ik het daarom zo nep vind klinken.
Ja ze heeft idd een wat lagere stemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
Started from the bottom now we're here
Started from the bottom now my whole team fucking here!
*Kuch* riem *kuch*quote:
Had je die comment gezien?quote:
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja jouw bips hing er toen uit met een werk dinges he hehehe
fotoquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh shiiit.
Ik ga zo even 1 maken, oké?
Niet dmen maar postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh shiiit.
Ik ga zo even 1 maken, oké?
quote:face-password-hack.blogspot.com
FACEBOOK PASSWORD HACK!
Amazing and free tool which OPENS ANYONES FACEBOOK account in a few minutes!
face-password-hack.blogspot.com
100% virus free!
FACEBOOK PASSWORD HACK!
Ik ga hier geen foto's posten hoor... dan heb ik niet in de hand wie het wel en niet ziet en of het ergens anders gepost of geupload wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet dmen maar posten
Dat heb je toch ook niet als je de foto naar iemand anders stuurt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's posten hoor... dan heb ik niet in de hand wie het wel en niet ziet en of het ergens anders gepost of geupload wordt.
Dan heb ik het wel voor een deel in de hand. En weet ik wie de schuldige is als die foto ergens anders opduikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet als je de foto naar iemand anders stuurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |