quote:Controlling the 3D printer via an online cloud server frees the platform in which the device operates on. It also saves on having to develop software specific to the multitude of platforms, something akin to receiving a root canal while being waterboarded.
Het is al met al maar een vrij klein printertje als ik het zo zie. Iets groters dan je hand (ik kijk even naar mijn hand dan) zul je niet kunnen printen denk ik. En je moet minimaal 297 doneren wil je een printer krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe gaan ze dat doen dan? Krijgt iedereen een minuut de tijd op dat ding?
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is al met al maar een vrij klein printertje als ik het zo zie. Iets groters dan je hand (ik kijk even naar mijn hand dan) zul je niet kunnen printen denk ik. En je moet minimaal 297 doneren wil je een printer krijgen.
Dan kun je beter met iemand samen doen ofzo... Of iemand anders zo'n ding laten kopen en dan lief aankijken of je bij hem/haar mag printen en betalen voor het plastic dat je gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.
Kan zelf nog wel 1 ding bedenken wat ik graag 3d geprint zou willen hebben, maar om er nou 130 euro voor te betalen
Wij hebben op school een lab waar we dingen kunnen 3d printen, niet-studenten kunnen er tegen betaling gebruik van maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.
Kan zelf nog wel 1 ding bedenken wat ik graag 3d geprint zou willen hebben, maar om er nou 130 euro voor te betalen
http://www.figureprints.com/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan kun je beter met iemand samen doen ofzo... Of iemand anders zo'n ding laten kopen en dan lief aankijken of je bij hem/haar mag printen en betalen voor het plastic dat je gebruikt.
Wij kunnen niet eens gratis papier printen op de VUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wij hebben op school een lab waar we dingen kunnen 3d printen, niet-studenten kunnen er tegen betaling gebruik van maken.
Ja, dat is het vage. we moeten wel voor papier betalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij kunnen niet eens gratis papier printen op de VU
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter projectquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.figureprints.com/
Mijn oude WoW char zou ik nog wel in zo'n poppetje willen. 130 euro plus shipping
Inderdaad, en geverfd. Of met een printer die meerdere kleuren kan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter project.
Ja en hand geschilderd, het is zeker niet overpriced, alleen meer dan ik kan missenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter project.
Dat ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, en geverfd. Of met een printer die meerdere kleuren kan?
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja en hand geschilderd, het is zeker niet overpriced, alleen meer dan ik kan missen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Right Click Save AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, als ik dan een liedje van dr luister is het toch wat minder![]()
Vind het nogal nep klinken eigenlijk
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |