SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 1% gewijzigd door SosuaCafe op 31-05-2013 16:46:06 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Alles aangepaschthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Let wel: dit is niet de hele levensduur van de SC maar de afgelopen 365 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
twitter:_grum twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 15:52:04Minecraft seems non-square like this! Just a regular friday @ Mojang http://t.co/7xKHQn8pFb reageer retweet
![]()
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
Altijd kut als je een pakketje verwacht maar het vervolgens niet binnenkrijgt.
![]()
Goed hoorquote:. Alleen ik wacht op een paar broeken die ik alleen via internet kon bestellen. Maar blijkbaar komen die vandaag niet meer
.
Hoe is het met jou?![]()
Oké, ik heb bij Zalando besteld dus dat moet uit Duitsland komen heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
UK dus duurt altijd wat langer![]()
Eentje die niet afzakt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed hoor. Alleen ik wacht op een paar broeken die ik alleen via internet kon bestellen. Maar blijkbaar komen die vandaag niet meer
.
Hoe is het met jou?![]()
Ook goed, net computertest en introductie @ AH gehad
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 17:26:59 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker, kom jij nog wel eens online?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:12 schreef Mender het volgende:
Lijkt me wel vet om Minecraft met een oculus rift te spelenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb gewoon gekeken naar de kleur en het model of ik die mooi vind. Of ze afzakken dat weet ik niet, daar kom ik pas achter als ze hier zijn en ik ze kan passen. Ik heb wel dezelfde maat als m'n andere broeken genomen omdat die gewoon goed zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eentje die niet afzakt?![]()
Ook goed, net computertest en introductie @ AH gehad.
Hoe ging je test?![]()
Goed, volgensmij had ik 1 of 2 fout.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekeken naar de kleur en het model of ik die mooi vind. Of ze afzakken dat weet ik niet, daar kom ik pas achter als ze hier zijn en ik ze kan passen. Ik heb wel dezelfde maat als m'n andere broeken genomen omdat die gewoon goed zitten.
Hoe ging je test?![]()
![]()
http://www.kickstarter.co(...)scope-for-everyone-0
Best cool. Voor $200 mag je zo'n ding ergens op richten om foto's te maken.![]()
Gaat het nooit halen. Alleen retarded dingen zoals een plastic 3d pen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef Mender het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)scope-for-everyone-0
Best cool. Voor $200 mag je zo'n ding ergens op richten om foto's te maken.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gaat het nooit halen. Alleen retarded dingen zoals een plastic 3d pen.
Staat er net 2 dagen op. En hebben nu al $539.513 van de $1.000.000 binnen.![]()
kan me niks bedenken dat ik zou willen maken met een 3d printer.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Controlling the 3D printer via an online cloud server frees the platform in which the device operates on. It also saves on having to develop software specific to the multitude of platforms, something akin to receiving a root canal while being waterboarded.![]()
![]()
Het is al met al maar een vrij klein printertje als ik het zo zie. Iets groters dan je hand (ik kijk even naar mijn hand dan) zul je niet kunnen printen denk ik. En je moet minimaal 297 doneren wil je een printer krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe gaan ze dat doen dan? Krijgt iedereen een minuut de tijd op dat ding?
Als ik het goed begrijp dus he. Toch zou ik als ik het geld zou hebben wel doneren. Lijkt me wel grappig om mee te spelen. Misschien wat prutsdingetjes ermee maken zoals een poppetje ofzo.![]()
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is al met al maar een vrij klein printertje als ik het zo zie. Iets groters dan je hand (ik kijk even naar mijn hand dan) zul je niet kunnen printen denk ik. En je moet minimaal 297 doneren wil je een printer krijgen.
Kan zelf nog wel 1 ding bedenken wat ik graag 3d geprint zou willen hebben, maar om er nou 130 euro voor te betalen![]()
![]()
Dan kun je beter met iemand samen doen ofzo... Of iemand anders zo'n ding laten kopen en dan lief aankijken of je bij hem/haar mag printen en betalen voor het plastic dat je gebruikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.
Kan zelf nog wel 1 ding bedenken wat ik graag 3d geprint zou willen hebben, maar om er nou 130 euro voor te betalen![]()
Wij hebben op school een lab waar we dingen kunnen 3d printen, niet-studenten kunnen er tegen betaling gebruik van maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij bedoelde die telescoop geloof ik.
![]()
http://www.figureprints.com/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan kun je beter met iemand samen doen ofzo... Of iemand anders zo'n ding laten kopen en dan lief aankijken of je bij hem/haar mag printen en betalen voor het plastic dat je gebruikt.
Mijn oude WoW char zou ik nog wel in zo'n poppetje willen. 130 euro plus shipping![]()
![]()
Wij kunnen niet eens gratis papier printen op de VUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wij hebben op school een lab waar we dingen kunnen 3d printen, niet-studenten kunnen er tegen betaling gebruik van maken.![]()
![]()
Ja, dat is het vage. we moeten wel voor papier betalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij kunnen niet eens gratis papier printen op de VU![]()
![]()
![]()
![]()
Happened to me...
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter projectquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.figureprints.com/
Mijn oude WoW char zou ik nog wel in zo'n poppetje willen. 130 euro plus shipping.
![]()
Inderdaad, en geverfd. Of met een printer die meerdere kleuren kan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter project.
![]()
Ja en hand geschilderd, het is zeker niet overpriced, alleen meer dan ik kan missenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel geprint op een complexere printer dan die van dat kickstarter project.
![]()
![]()
Dat ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, en geverfd. Of met een printer die meerdere kleuren kan?![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja en hand geschilderd, het is zeker niet overpriced, alleen meer dan ik kan missen.
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
Right Click Save AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:_____!
Victoria Justice
Mwa, als ik dan een liedje van dr luister is het toch wat minder![]()
Vind het nogal nep klinken eigenlijk![]()
![]()
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Mwa, als ik dan een liedje van dr luister is het toch wat minder![]()
Vind het nogal nep klinken eigenlijk![]()
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihimaar omdat je alleen maar plaatjes post van haar die zingt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja maar je hoeft ook niet naar de muziek te luisteren hihihi![]()
haar stem match niet echt haar euh tja uitstralingAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
QFFT!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
haar stem match niet echt haar euh tja uitstralingOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, mss dat ik het daarom zo nep vind klinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
haar stem match niet echt haar euh tja uitstraling![]()
Hey, Candice heeft een tepelpiercing
![]()
pff wat is dat dan?quote:
-edit-
ah trackmaniahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, mss dat ik het daarom zo nep vind klinken.Ja ze heeft idd een wat lagere stemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
haar stem match niet echt haar euh tja uitstraling![]()
Started from the bottom now we're here
Started from the bottom now my whole team fucking here!
Ecktee bobber muziek![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:32 schreef MineraalWater het volgende:
Started from the bottom now we're here
Started from the bottom now my whole team fucking here!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ik luister nu gewoon heel old school
*Kuch* riem *kuch*quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Had je die comment gezien?quote:
Starting picking cotton now I'm here![]()
![]()
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja jouw bips hing er toen uit met een werk dinges he hehehe.
![]()
fotoquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh shiiit.
Ik ga zo even 1 maken, oké?
![]()
Dit waren een van de eerste Minecraft filmpjes die ik keek toen ik het net een paar dagen speelde. Ik was toen zo onder de indruk![]()
![]()
Water achtbanen
Niet dmen maar postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh shiiit.
Ik ga zo even 1 maken, oké?![]()
quote:face-password-hack.blogspot.com
FACEBOOK PASSWORD HACK!
Amazing and free tool which OPENS ANYONES FACEBOOK account in a few minutes!
face-password-hack.blogspot.com
100% virus free!
FACEBOOK PASSWORD HACK!
Ik ga hier geen foto's posten hoor... dan heb ik niet in de hand wie het wel en niet ziet en of het ergens anders gepost of geupload wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet dmen maar posten![]()
Dat heb je toch ook niet als je de foto naar iemand anders stuurt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's posten hoor... dan heb ik niet in de hand wie het wel en niet ziet en of het ergens anders gepost of geupload wordt.![]()
Ik zweer dat ik t niet doorstuur.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan heb ik het wel voor een deel in de hand. En weet ik wie de schuldige is als die foto ergens anders opduikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet als je de foto naar iemand anders stuurt?![]()
Ik heb het niet over foto's van jezelf maar een foto van je riemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto's posten hoor... dan heb ik niet in de hand wie het wel en niet ziet en of het ergens anders gepost of geupload wordt.
Deze ga ik definitief kopen
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=39690
Forum Opties Forumhop: Hop naar: