quote:
Op dinsdag 4 juni 2013 07:16 schreef DJMomo het volgende:Zei de echoscopiste ook waarom dan skip? Lag baby niet goed recht nu ofzo? Ik zou denk ik een second opinion halen. Doe je nog een nekplooimeting ofzo? Dan heb je al nog een echo in de pijp zitten. Het is idd vooral dat in verdere zwangerschap, ook bij de SEO!, telkens terug gegaan wordt naar de UD die bij je termijn echo is vastgesteld. Zo werkt het systeem nu eenmaal. Ik zou daar niet graag van afwijken. Kan haast alleen maar gezeur - ongerustheid - opleveren.
Nop. Ze zei: "Hmmm, mijn meting wijkt af van wat andere VK eerder berekend heeft voor je." ... "Ik houd nu eerst aan haar meting vast, want dat was de eerste en die is betrouwbaarder dan deze. Bij de 20-weken echo kunnen ze dan aan de hand van de hersenontwikkeling precies de termijn bepalen."
Dus dat. En ik lag té verliefd naar het scherm te kijken om te bedenken dat het de TERMIJNecho was en dus raar.
---
Elmo succes!
En KD, 5e kan bij jouw termijn op zich geen kwaad meer, dacht ik. Maar het is wel heel vervelend.

---
Mijlpalenjompel voor kannen piesen en een levensvatbaarheidsgrens!
En voor de Maxicosi van GotC!