Volgens mij hoeft je blaas niet zo vol te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef ProjSkippy het volgende:
Thanks all! Ik heb er eigenlijk gewoon heel veel zin in!Ik moet alleen zo. nodig. pissen! Mja, "echo met volle blaas". En als ik hem nu leeg gooi krijg ik hem niet meer vol, want even snel twee glazen water oid achterover gooien heb ik nooit gekund.
Of is vol niet echt zó vol en kwel ik mezelf onnodig?
Daar was ik ook al benieuwd naarquote:
^^ datquote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou er eigenlijk ook geen genoegen mee nemen.![]()
Zeker mocht je overtijd gaan lopen en de risico's na de 42 weken.
En eventuele inleiding enzo zou ik echt niet blij zijn met de opmerking we zien het wel bij de 20 weken
Weet ik, maar zij wil het kennelijk dan helemaal laten bepalen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou er eigenlijk ook geen genoegen mee nemen.![]()
Zeker mocht je overtijd gaan lopen en de risico's na de 42 weken.
En eventuele inleiding enzo zou ik echt niet blij zijn met de opmerking we zien het wel bij de 20 weken
Ah, ik lees nu pas verder. Misschien dat ik dan toch maar even eerder bel.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef WupWup het volgende:
Een betrouwbare termijn kun je vaststellen vanaf 8+4 tot 12+6 weken met de kop-staartlengte (CRL). Een meting tussen 10+0 en 12+6 is altijd betrouwbaarder dan daarvoor. Een CRL voor de 10 weken kan het best transvaginaal worden gemeten. Een termijn vaststellen op basis van de SEO wanneer je een vroege termijnecho hebt is not done. Ik zou er ook niet zomaar mee akkoord gaan. Het kan inderdaad implicaties hebben voor je bevaltermijn, maar ook de groei wordt de hele zws afgezet tegen de termijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef WupWup het volgende:
Een betrouwbare termijn kun je vaststellen vanaf 8+4 tot 12+6 weken met de kop-staartlengte (CRL). Een meting tussen 10+0 en 12+6 is altijd betrouwbaarder dan daarvoor. Een CRL voor de 10 weken kan het best transvaginaal worden gemeten. Een termijn vaststellen op basis van de SEO wanneer je een vroege termijnecho hebt is not done. Ik zou er ook niet zomaar mee akkoord gaan. Het kan inderdaad implicaties hebben voor je bevaltermijn, maar ook de groei wordt de hele zws afgezet tegen de termijn.
pijn bij mijn schaambot en in mijn liezen. Aan de achterkant net boven mijn derriere en het straalt dan door.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef ikke_84 het volgende:
Gotc heb je een griepje te pakken? Hoop dat je snel opknapt!!
Fr wat voel je precies als je last heb van je bekken? Lijkt me echtHoop dat het snel weg gaat.
Juud 31 wekenWat fijn dat jullie al zoveel klaar hebben! Is het kamertje dan ook al klaar?
Spewey beterschap met je kleuter en hoop dat je nu zelf ook wat meer rust krijgt zodat je zonder stress op vakantie kunt gaan.
kiwisoep goed begin van je verlof!! Lijkt me zo gaaf als je allemaal van die schattige kleertjes op het draad hebt hangenIk kan me heel goed voorstellen dat je die kleertjes ook steeds weer anders gaat neer leggen/ophangen/sorteren haha ik zou er een dag taak aan hebben denk ik.
XMwat een scheetje!! En wat een haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan alsnog moet er wel een datum zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef ikke_84 het volgende:
limone moet je de UD ook doorgeven aan het uwv? Ik ging er van uit dat de werkgever dit zou doen
Boven de 18 weken wordt dan het cerebellum gemeten en om daar een termijn aan te hangen moet dat twee weken later worden herhaald. Vervolgens wordt het gemiddelde van die twee metingen aangehouden als termijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het bepalen van de termijn door een meting van de CRL dan niet meer mogelijk is, maar hoe zit het met de hersenontwikkeling waar die echoscopist het over had?
Ah oke, bedankt voor de info! Ik vroeg me af of ze dan een meting zouden doen of bijvoorbeeld naar de structuren kijken. Maar ze meten dus de kleine hersenen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
Boven de 18 weken wordt dan het cerebellum gemeten en om daar een termijn aan te hangen moet dat twee weken later worden herhaald. Vervolgens wordt het gemiddelde van die twee metingen aangehouden als termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |