abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127351011
Wat tof limone :D
pi_127351083
Gaaf hè Limone.

Tot vorige week voelde ik de baby ook erg goed aan de buitenkant en ging mijn buik ook echt op en neer.
Nu voel ik hem stukken minder, lijkt wel of hij nu meer naar binnen schopt/slaat dus anders is gaan liggen. Wel erg jammer, ook omdat ik de placenta aan de voorkant heb liggen.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:52:34 #128
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_127351257
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Wat spannend Nelis! Ik hoop dat jullie snel jullie babytje mogen verwelkomen O+

Wat naar en eng, Spewey. Was kleuter ziek? Of had hij te weinig gedronken? Hoop dat hij snel opknapt en jullie toch weg kunnen. Klinkt alsof je er ook wel aan toe bent.

Je hebt het flink te pakken GotC! Beterschap.

Fijn he, Kiwi, wassen. Ik word op het moment heel erg blij van wassen en strijken en schoonmaken en dan zijn dat nog mijn eigen kleren! Kan je nagaan hoe uitzinnig ik zal zijn als het babykleertjes zijn ;)

Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt :') ) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij! :o :D
Hij was/is ziek, bleef maar spugen, dat is gestopt maar hij heeft sinds woensdag gruwelijke diarree en rond de 40 graden koorts, koorts is eindelijk een beetje aan het dalen.

Bizar hé, dat besef dat er een levend wezen in je buik zit wat steeds groter wordt en laat weten dat hij er is O+
pi_127351259
Gaaf he om dat de eerste keer mee te maken!
pi_127351473
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zelfhypnose, maar dat is niet zo hocuspocus als de meeste mensen denken. Ken je die momenten dat je even wegdroomt en niets meemaakt van wat er om je heen gebeurt (tijdens een vergadering bijv)? Dat is zelfhypnose. Het is dus een techniek om goed in je cocon te kruipen. En vaak is een bijkomend voordeel dat de barende weinig en soms zelfs geen pijn ervaart.
Dit inderdaad! Ik vind de ontspanning heel fijn en merk ook echt dat ik dingen dan langs me heen kan laten gaan. Interessant is trouwens ook dat hoe ontspannener je bent, hoe beter je bm spieren hun werk kunnen doen. Vaak helpt het dus ook bij de ontsluiting.

Hier kreeg ik zaterdag de opmerking dat ze al heel laag ligt en dat voel ik ook wel: meer druk op m'n blaas! Maar pijnlijke ribben kom ik nog niet tegen ;).

Spewey, wat naar! Sterkte en hopelijk komen jullie allemaal snel een beetje bij!

Nelis, groot gelijk! Ik hoop dat het snel op gang komt!
Home is where the O+ is...
  maandag 3 juni 2013 @ 11:55:41 #131
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127353144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:

Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt :') ) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij! :o :D
Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te storten :'( :') .

---

Spewey, fijn dat je zoon weer thuis is en hoop dat 'ie snel weer helemaal de oude is!
pi_127354236
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te storten :'( :') .

---

Spewey, fijn dat je zoon weer thuis is en hoop dat 'ie snel weer helemaal de oude is!
O+

En het is inderdaad tof en gaaf en dus ook een beetje bizar. 'Plok' en toen weer terug in het diepe van buik om daar verder te spartelen zonder dat iemand het door heeft.

Ach Spewey, wat sneu zeg. Daar valt ook niet tegenop te ORS-en.

Grappig, ymme, zo een klein eigenwijsje al!
pi_127354800
spewey gelukkig is hij weer thuis.
En ik lees veel bewegende kindjes O+
pi_127359749
Spewey wat naar, hopelijk word je boefje snel beter.

Kiwi geniet van je verlof.

Las ook veel bewegende kindjes. Leuk is dat he.

Muk is ook erg aanwezig momenteel. Voel een hoop geschuif, gewroet en af en toe een plop. Ondanks dat het niet echt lekker aanvoelt hou ik er van. Ben nu al weer verliefd op deze beeb. Vandaag weer een rondje fysiotherapie gehad. Hij schrok ervan hoe vast alles zit. Vrijdag mag ik weer. Al wel vast een goede beslissing genomen om werkzaamheden uit te besteden zodat ik zelf niet in de auto hoef om 2 uur heen en 2 uur terug te rijden.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:00:12 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127360400
Hello! Ik kom afscheid van jullie nemen! Bijna een week alweer na de bevalling, wat gaat het snel.

Vorige week dinsdag was het dan zover, onze lieve Noor had de mooiste dag van de week voor haar verjaardag uitgekozen O+. En ze had haast, want tussen de eerste wegpuf-wee en haar geboorte zat ca. 3,5 uur! Woensdagavond kwamen we thuis en sindsdien beleven we een hele mooie maar ook intensieve kraamweek. Noor verloor teveel gewicht doordat mijn bv niet goed op gang kwam. We zijn gaan bijvoeden, ik kolf me de blaren op de tepels om m'n productie op te krikken :+ en madam begint sinds gister weer te groeien :Y. Voor de rest doet ze het uitstekend! We zijn stapelverliefd op haar en genieten volop!

Ik lurk hier nog wel wat mee ongetwijfeld :P en wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap toe! En dank aan iedereen die met me mee heeft geleefd ten tijde van de harde buiken en die mee hebben gejompeld als weer een mijlpaal was bereikt, helemaal geweldig :Y :*.

En ja, het was het allemaal waard, want hier kijk ik nu op uit:

Foto is gedraaid, maar och O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 juni 2013 @ 15:00:38 #136
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127360420
Is het al 18 uur? Dan heb ik m'n termijnecho *O*.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:02:18 #137
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127360473
Hallo Noor! :W

Je klinkt heel verliefd XM!
pi_127360516
Noor O+
  maandag 3 juni 2013 @ 15:04:24 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127360563
XM, wat een prachtige dame is dat zeg O+ Ik heb, bij wijze van hoge uitzondering, mee gelezen in het borstvoedingstopic over je 'troubles', en wat mag je trots zijn op jezelf O+
Ga lekker op je roze wolk zitten en kom ons (of mij iig :+) af en toe even geruststellen :+
pi_127360653
Ach XM, wat is ze prachtig! Zo'n mooi, fijn mondje. O+
  maandag 3 juni 2013 @ 15:06:47 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127360658
Wat een mooi meisje XM! :Y O+ Geniet van haar! :Y
pi_127362486
Thanks martine!
Ik heb net staan grienen bij een wasrek vol babywas. Hoe stom is dat!
Maar goed, eerste twee wasjes zijn gedraaid, morgen nog een flinke wasmand en later de laatste spulletjes. Dan alles strijken en de kast in. O en 5x veranderen van plank id kast of vouwwijze waarschijnlijk haha. Mijn dag kan niet meer stuk :)

XM wat heb je een mooie meid gemaakt! Ook ik heb je gevolgd in het bv topic en je mag supertrots zijn op jezelf!!! Komt helemaal goed volgens mij.

En voor skippy heel veel plezier vanmiddag bij de echo!
pi_127362512
skips veel plezier :)
  maandag 3 juni 2013 @ 15:54:28 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127362564
Ohhh idd Skips, veel plezier straks!
pi_127362591
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Is het al 18 uur? Dan heb ik m'n termijnecho *O*.
Bijna, veel plezier geniet ervan.
pi_127362600
Ja skips, veel plezier! En ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijke ud wordt! :D
  maandag 3 juni 2013 @ 16:04:51 #148
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127362996
Skips veel plezier!

Noor O+
pi_127363327
Xm wat klink je verliefd. En wat is dat terecht, prachtig meisje heb je gebakken!

Skip nog een kleine 2 uur geduld.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:23:36 #150
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127363871
wat een mooi guppie XM!!
Skips heel veel succes zomestrakjes bijna achttienhonderd uur! :D

Ik ga vanavond de avondvierdaagse lopen.. Heb me per ongeluk over laten halen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')