Mijn moeder (heeft MS) heeft daar altijd veel baat bij, hoop dat het voor jou ook goed werkt!quote:Op maandag 3 juni 2013 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Gotc beterschap.
Ik moet zo naar de voetreflextherapeut een beetje zweverig maar goed ik kan het altijd proberen. Een slechte nacht gehad maar dat had ik wel verwacht.
Bij ean heb ik het ook geprobeerd maar toen in het 1e deel van de zwangerschap en nu probeer ik het wat later hopelijk heeft het nu wel iets effect.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn moeder (heeft MS) heeft daar altijd veel baat bij, hoop dat het voor jou ook goed werkt!
Dat klinkt als rommelen, had ik ook na de tweede keer strippen, twee dagen later begon het spontaan. Wel lasting, je zit zo 'in de wachtkamer' van komt er iets of gaat het nog even duren......quote:Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef nelisb het volgende:
Hi![]()
Kleine update. Afgelopen vrijdag is mijn vrouw gestript. De gynaecoloog heeft zijn hoofdje al gevoeld.
"Helaas" heeft het strippen geen effect gehad.
Behalve dat mijn vrouw meer buikpijn heeft, meer slijm en wat extra bloedverlies. Heel spannend allemaal dus.
Gebeurt er de komende dagen niks, wordt zij vrijdag nogmaals gestript en anders volgende week inleiden.
Ja wachten is lastig. Gelukkig ben ik lekker aan het werk.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat klinkt als rommelen, had ik ook na de tweede keer strippen, twee dagen later begon het spontaan. Wel lasting, je zit zo 'in de wachtkamer' van komt er iets of gaat het nog even duren......
Waarom nu al strippen eigenlijk?
Ja zijn we heel blij mee. Wat dat moet begrijpen wij ook, maar we moeten nog 10 dagen officieel, dus wat ons betreft wachten we zolang mogelijk met inleiden.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Kee, dat klinkt heel begijpelijk, wat fijn dat de Gyn openstaat voor haar wensen en er gehoor aan geeft. Succes met afwachten!
Dat is inderdaad zelfhypnose, maar dat is niet zo hocuspocus als de meeste mensen denken. Ken je die momenten dat je even wegdroomt en niets meemaakt van wat er om je heen gebeurt (tijdens een vergadering bijv)? Dat is zelfhypnose. Het is dus een techniek om goed in je cocon te kruipen. En vaak is een bijkomend voordeel dat de barende weinig en soms zelfs geen pijn ervaart.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap GotC, altijd vervelend, ziek worden in je vakantie.
hier zijn manlief en dochter ook enorm verkouden, dus hoop dat het daar bij blijft en dat ze niet ook ziek worden.
ik las toevallig afgelopen week iets over hypnobirthing, is toch een soort van jezelf hypnothiserenachtig iets of niet?
Hij was/is ziek, bleef maar spugen, dat is gestopt maar hij heeft sinds woensdag gruwelijke diarree en rond de 40 graden koorts, koorts is eindelijk een beetje aan het dalen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Wat spannend Nelis! Ik hoop dat jullie snel jullie babytje mogen verwelkomen![]()
Wat naar en eng, Spewey. Was kleuter ziek? Of had hij te weinig gedronken? Hoop dat hij snel opknapt en jullie toch weg kunnen. Klinkt alsof je er ook wel aan toe bent.
Je hebt het flink te pakken GotC! Beterschap.
Fijn he, Kiwi, wassen. Ik word op het moment heel erg blij van wassen en strijken en schoonmaken en dan zijn dat nog mijn eigen kleren! Kan je nagaan hoe uitzinnig ik zal zijn als het babykleertjes zijn
Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij!
![]()
Dit inderdaad! Ik vind de ontspanning heel fijn en merk ook echt dat ik dingen dan langs me heen kan laten gaan. Interessant is trouwens ook dat hoe ontspannener je bent, hoe beter je bm spieren hun werk kunnen doen. Vaak helpt het dus ook bij de ontsluiting.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zelfhypnose, maar dat is niet zo hocuspocus als de meeste mensen denken. Ken je die momenten dat je even wegdroomt en niets meemaakt van wat er om je heen gebeurt (tijdens een vergadering bijv)? Dat is zelfhypnose. Het is dus een techniek om goed in je cocon te kruipen. En vaak is een bijkomend voordeel dat de barende weinig en soms zelfs geen pijn ervaart.
Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te stortenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij!
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te storten![]()
.
---
Spewey, fijn dat je zoon weer thuis is en hoop dat 'ie snel weer helemaal de oude is!
Bijna, veel plezier geniet ervan.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Is het al 18 uur? Dan heb ik m'n termijnecho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |