abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127333248
Kursor hoe is het vandaag met je?
Hil thanks voor de tip

Vandaag iets teveel met zielige peuter gesjouwd nu kan ik zelf amper nog lopen. Auwa mijn bekken.
pi_127347825
Oei FR, gaat het nu wel weer? Rustig aandoen vandaag.

38 weken :D!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 3 juni 2013 @ 07:48:01 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127348091
FR, probeer rustig aan te doen vandaag! :*

Ik heb me voor vandaag nog maar ziekgemeld. Voelt altijd stom, 1e dag na m'n vakantie :'). Mja, 'gelukkig' is het bij mij een soort bizarre traditie geworden om tijdens m'n vakantie ziek te worden, dus ze zijn eraan gewend :{
Hoop dat ik nog wat kan bijslapen, nauwelijks een oog dichtgedaan vannacht.

Verder niks te klagen hoor :+ Alles gaat nog altijd prima met Bob, constant geduw en getrap!
pi_127348106
Gotc beterschap.

Ik moet zo naar de voetreflextherapeut een beetje zweverig maar goed ik kan het altijd proberen. Een slechte nacht gehad maar dat had ik wel verwacht.
  maandag 3 juni 2013 @ 07:55:16 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127348135
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Gotc beterschap.

Ik moet zo naar de voetreflextherapeut een beetje zweverig maar goed ik kan het altijd proberen. Een slechte nacht gehad maar dat had ik wel verwacht.
Mijn moeder (heeft MS) heeft daar altijd veel baat bij, hoop dat het voor jou ook goed werkt!
  maandag 3 juni 2013 @ 08:00:14 #106
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127348183
Goedemorgen en meld!

Twinkly 38 weken, nog ffkes!!

Fr rustig aan hè!
Gotc beterschap.Fijn dat Bob zo lekker actief is!

Hier de eerste nacht geslapen met zeiltje in bed. Gatver, kleffe zooi! Vanavond leg ik er wel een badlaken overheen.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127348200
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Mijn moeder (heeft MS) heeft daar altijd veel baat bij, hoop dat het voor jou ook goed werkt!
Bij ean heb ik het ook geprobeerd maar toen in het 1e deel van de zwangerschap en nu probeer ik het wat later hopelijk heeft het nu wel iets effect.
pi_127348828
Succes, FR!

GotC, beterschap! Mijn moeder wordt ook altijd ziek in de vakantie :D.

Hier hebben we gister de cursusdag HypnoBirthing gedaan. Was echt Super! Heel praktisch, heel ontspannen en gaf ons beiden nog meer ideeën en houvast voor de bevalling!
Home is where the O+ is...
pi_127349010
Beterschap GotC, altijd vervelend, ziek worden in je vakantie.
hier zijn manlief en dochter ook enorm verkouden, dus hoop dat het daar bij blijft en dat ze niet ook ziek worden.

ik las toevallig afgelopen week iets over hypnobirthing, is toch een soort van jezelf hypnothiserenachtig iets of niet?
  maandag 3 juni 2013 @ 09:22:55 #110
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127349243
31 weken! *O*

Ik vind het zo gek, de weken vliegen zo snel voorbij. Nog maar twee maanden en ons ventje is er al/of bijna. :)

Nog maar een aantal dingen op de to-do list. Onder andere proefkaartjes bestellen en een keuze maken en een houten mobile kopen, voor boven zijn wiegje.
Die gevreesde molton tevoorschijn toveren en dan ook meteen maar ons dunnen katoenen zomerdekbed ipv het herfstdeel van het wollen dekbed, dat is nu soms al te warm.

Ik zit al weken te twijfelen over een zomer positiebroek, maar geloof dat ik dat niet meer ga doen. Kan net zo goed een van mijn eigen broeken laten inkorten, mocht het echt nog zomer worden.
pi_127349543
Hi :)

Kleine update. Afgelopen vrijdag is mijn vrouw gestript. De gynaecoloog heeft zijn hoofdje al gevoeld.
"Helaas" heeft het strippen geen effect gehad.

Behalve dat mijn vrouw meer buikpijn heeft, meer slijm en wat extra bloedverlies. Heel spannend allemaal dus.

Gebeurt er de komende dagen niks, wordt zij vrijdag nogmaals gestript en anders volgende week inleiden.
pi_127349620
spannend :)
  maandag 3 juni 2013 @ 09:44:53 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127349671
Mijn dochter ligt niet fijn }:|. Heb het idee dat ze hoger is komen te liggen links en dat voelt niet fijn :+.
Niet op die kant kunnen liggen op bed en nu heb ik een zere rug :').

Spannend nelisb!

Beterschap Gotc

Suc6 Fr
  maandag 3 juni 2013 @ 09:45:43 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127349694
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef nelisb het volgende:
Hi :)

Kleine update. Afgelopen vrijdag is mijn vrouw gestript. De gynaecoloog heeft zijn hoofdje al gevoeld.
"Helaas" heeft het strippen geen effect gehad.

Behalve dat mijn vrouw meer buikpijn heeft, meer slijm en wat extra bloedverlies. Heel spannend allemaal dus.

Gebeurt er de komende dagen niks, wordt zij vrijdag nogmaals gestript en anders volgende week inleiden.
Dat klinkt als rommelen, had ik ook na de tweede keer strippen, twee dagen later begon het spontaan. Wel lasting, je zit zo 'in de wachtkamer' van komt er iets of gaat het nog even duren......

Waarom nu al strippen eigenlijk?
pi_127349791
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat klinkt als rommelen, had ik ook na de tweede keer strippen, twee dagen later begon het spontaan. Wel lasting, je zit zo 'in de wachtkamer' van komt er iets of gaat het nog even duren......

Waarom nu al strippen eigenlijk?
Ja wachten is lastig. Gelukkig ben ik lekker aan het werk.

Mijn vrouw heeft zwangerschapssuiker en de baby zit met de wekelijkse controle steeds op of boven de groeicurve. Ze wilden eigenlijk deze week inleiden, maar mijn vrouw heeft eerlijk gezegd dat ze dat nog niet zit zitten en liever "natuurlijk" wil bevallen. Dus de gynaecoloog heeft toen besloten om de natuur alvast een klein beetje te helpen, zodat inleiden waarschijnlijk voorkomen kan worden.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:52:53 #116
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127349841
Kee, dat klinkt heel begijpelijk, wat fijn dat de Gyn openstaat voor haar wensen en er gehoor aan geeft. Succes met afwachten! ;)
pi_127349913
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Kee, dat klinkt heel begijpelijk, wat fijn dat de Gyn openstaat voor haar wensen en er gehoor aan geeft. Succes met afwachten! ;)
Ja zijn we heel blij mee. Wat dat moet begrijpen wij ook, maar we moeten nog 10 dagen officieel, dus wat ons betreft wachten we zolang mogelijk met inleiden.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:57:29 #118
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_127349928
Spannend Nelisb.

Ik heb de afgelopen dagen ook in het St. Jansdal doorgebracht maar dan omdat m'n kleuter vorige week donderdag was opgenomen, uitgedroogd ;(
Nu is hij gelukkig weer thuis, nog niet beter maar hier knapt hij vast sneller op.
Ik zit er inmiddels wel doorheen, de emoties, het niet slapen en het feit dat we a.s donderdagnacht op vakantie zouden gaan (als Ryan niet beter is dan stellen we het uit) en ik nog 5 miljoen dingen moet doen en kopen, stresssssss!

Pino is gelukkig hele dagen druk dus ik hoop dat hij niet te veel last heeft gehad van alles.

/egopost
pi_127349958
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap GotC, altijd vervelend, ziek worden in je vakantie.
hier zijn manlief en dochter ook enorm verkouden, dus hoop dat het daar bij blijft en dat ze niet ook ziek worden.

ik las toevallig afgelopen week iets over hypnobirthing, is toch een soort van jezelf hypnothiserenachtig iets of niet?
Dat is inderdaad zelfhypnose, maar dat is niet zo hocuspocus als de meeste mensen denken. Ken je die momenten dat je even wegdroomt en niets meemaakt van wat er om je heen gebeurt (tijdens een vergadering bijv)? Dat is zelfhypnose. Het is dus een techniek om goed in je cocon te kruipen. En vaak is een bijkomend voordeel dat de barende weinig en soms zelfs geen pijn ervaart.
pi_127350083
Spewey..dat is niet niks zeg. kan me voorstellen dat je er even doorheen zit!
Beterschap voor je kleuter!

Lijkt me een prima techniek.
Dat probeer ik bij de tandarts altijd :') ja klinkt stom..is natuurlijk niet hetzelfde, maar dan probeer ik me zo hard te concentreren of iets..al is het maar een vlekje op de muur. En dan merk je veel minder van wat er om je heen gebeurd
pi_127350263
Goeiemorgen allemaal,
Spannend nelisb! Afwachten nog even dus. Hoop voor jullie dat de kleine man zich vanzelf aan zal kondigen. Fijn dat er iig rekening wordt gehouden met jullie wensen vwb inleiden.

Ik ben vanochtend op mijn eerste officiele verlofdag begonnen met wassen! Jeetje wat een berg wasgoed toch nog zeg. Wel heerlijk om zo met al dat kleine spul (dat soms al maaanden in de kast ligt) bezig te zijn. Tussendoor lekker in huis aan de gang en voornamelijk opnieuw de babykamer soppen zodat het schone spul straks in een schone kast gaat. Vanavond een infoavond over borstvoeding, waar we eigenlijk samen heen zouden maar ivm vriend zn werktijden is het praktischer om alleen heen te gaan. Ben benieuwd!
Besef dat de laatste weken zijn aangebroken komt hier steeds meer, ik ben toch nog maar net zwanger?! Wel krijg ik steeds meer last van mezelf haha, ik bedoel als in huilen om niks, geirriteerd omdat ik teveel gedaan heb, boos omdat ik niet kan wat ik wil, omdat ik onaardig ben geweest tegen vriendje. Ik ben ook wel eens WEL aardig tegen hem trouwens hoor ;)
pi_127350440
klinkt heerlijk kiwi (nja op de laatste regels na dan he :P)
pi_127350649
Heerlijk even verstand op nul en toegeven aan wat ik al weeeken wilde doen!
O en dan vanavond zeuren omdat ik overal pijn heb he!
pi_127350769
hihi tja dat mag nu he ;)
pi_127350963
Wat spannend Nelis! Ik hoop dat jullie snel jullie babytje mogen verwelkomen O+

Wat naar en eng, Spewey. Was kleuter ziek? Of had hij te weinig gedronken? Hoop dat hij snel opknapt en jullie toch weg kunnen. Klinkt alsof je er ook wel aan toe bent.

Je hebt het flink te pakken GotC! Beterschap.

Fijn he, Kiwi, wassen. Ik word op het moment heel erg blij van wassen en strijken en schoonmaken en dan zijn dat nog mijn eigen kleren! Kan je nagaan hoe uitzinnig ik zal zijn als het babykleertjes zijn ;)

Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt :') ) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij! :o :D
pi_127351011
Wat tof limone :D
pi_127351083
Gaaf hè Limone.

Tot vorige week voelde ik de baby ook erg goed aan de buitenkant en ging mijn buik ook echt op en neer.
Nu voel ik hem stukken minder, lijkt wel of hij nu meer naar binnen schopt/slaat dus anders is gaan liggen. Wel erg jammer, ook omdat ik de placenta aan de voorkant heb liggen.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:52:34 #128
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_127351257
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Wat spannend Nelis! Ik hoop dat jullie snel jullie babytje mogen verwelkomen O+

Wat naar en eng, Spewey. Was kleuter ziek? Of had hij te weinig gedronken? Hoop dat hij snel opknapt en jullie toch weg kunnen. Klinkt alsof je er ook wel aan toe bent.

Je hebt het flink te pakken GotC! Beterschap.

Fijn he, Kiwi, wassen. Ik word op het moment heel erg blij van wassen en strijken en schoonmaken en dan zijn dat nog mijn eigen kleren! Kan je nagaan hoe uitzinnig ik zal zijn als het babykleertjes zijn ;)

Ik voelde de baby dit weekend aan de buitenkant (lees: met mijn hand in mijn buik gedrukt :') ) Bijzonder en ook een beetje bizar. Er zit een levend wezen in mij! :o :D
Hij was/is ziek, bleef maar spugen, dat is gestopt maar hij heeft sinds woensdag gruwelijke diarree en rond de 40 graden koorts, koorts is eindelijk een beetje aan het dalen.

Bizar hé, dat besef dat er een levend wezen in je buik zit wat steeds groter wordt en laat weten dat hij er is O+
pi_127351259
Gaaf he om dat de eerste keer mee te maken!
pi_127351473
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zelfhypnose, maar dat is niet zo hocuspocus als de meeste mensen denken. Ken je die momenten dat je even wegdroomt en niets meemaakt van wat er om je heen gebeurt (tijdens een vergadering bijv)? Dat is zelfhypnose. Het is dus een techniek om goed in je cocon te kruipen. En vaak is een bijkomend voordeel dat de barende weinig en soms zelfs geen pijn ervaart.
Dit inderdaad! Ik vind de ontspanning heel fijn en merk ook echt dat ik dingen dan langs me heen kan laten gaan. Interessant is trouwens ook dat hoe ontspannener je bent, hoe beter je bm spieren hun werk kunnen doen. Vaak helpt het dus ook bij de ontsluiting.

Hier kreeg ik zaterdag de opmerking dat ze al heel laag ligt en dat voel ik ook wel: meer druk op m'n blaas! Maar pijnlijke ribben kom ik nog niet tegen ;).

Spewey, wat naar! Sterkte en hopelijk komen jullie allemaal snel een beetje bij!

Nelis, groot gelijk! Ik hoop dat het snel op gang komt!
Home is where the O+ is...
  maandag 3 juni 2013 @ 11:55:41 #131
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127353144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Limone het volgende:

Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te storten :'( :') .

---

Spewey, fijn dat je zoon weer thuis is en hoop dat 'ie snel weer helemaal de oude is!
pi_127354236
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mijn hormonen vinden dit een goede aanleiding om me in een huilbui te storten :'( :') .

---

Spewey, fijn dat je zoon weer thuis is en hoop dat 'ie snel weer helemaal de oude is!
O+

En het is inderdaad tof en gaaf en dus ook een beetje bizar. 'Plok' en toen weer terug in het diepe van buik om daar verder te spartelen zonder dat iemand het door heeft.

Ach Spewey, wat sneu zeg. Daar valt ook niet tegenop te ORS-en.

Grappig, ymme, zo een klein eigenwijsje al!
pi_127354800
spewey gelukkig is hij weer thuis.
En ik lees veel bewegende kindjes O+
pi_127359749
Spewey wat naar, hopelijk word je boefje snel beter.

Kiwi geniet van je verlof.

Las ook veel bewegende kindjes. Leuk is dat he.

Muk is ook erg aanwezig momenteel. Voel een hoop geschuif, gewroet en af en toe een plop. Ondanks dat het niet echt lekker aanvoelt hou ik er van. Ben nu al weer verliefd op deze beeb. Vandaag weer een rondje fysiotherapie gehad. Hij schrok ervan hoe vast alles zit. Vrijdag mag ik weer. Al wel vast een goede beslissing genomen om werkzaamheden uit te besteden zodat ik zelf niet in de auto hoef om 2 uur heen en 2 uur terug te rijden.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:00:12 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127360400
Hello! Ik kom afscheid van jullie nemen! Bijna een week alweer na de bevalling, wat gaat het snel.

Vorige week dinsdag was het dan zover, onze lieve Noor had de mooiste dag van de week voor haar verjaardag uitgekozen O+. En ze had haast, want tussen de eerste wegpuf-wee en haar geboorte zat ca. 3,5 uur! Woensdagavond kwamen we thuis en sindsdien beleven we een hele mooie maar ook intensieve kraamweek. Noor verloor teveel gewicht doordat mijn bv niet goed op gang kwam. We zijn gaan bijvoeden, ik kolf me de blaren op de tepels om m'n productie op te krikken :+ en madam begint sinds gister weer te groeien :Y. Voor de rest doet ze het uitstekend! We zijn stapelverliefd op haar en genieten volop!

Ik lurk hier nog wel wat mee ongetwijfeld :P en wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap toe! En dank aan iedereen die met me mee heeft geleefd ten tijde van de harde buiken en die mee hebben gejompeld als weer een mijlpaal was bereikt, helemaal geweldig :Y :*.

En ja, het was het allemaal waard, want hier kijk ik nu op uit:

Foto is gedraaid, maar och O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 juni 2013 @ 15:00:38 #136
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127360420
Is het al 18 uur? Dan heb ik m'n termijnecho *O*.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:02:18 #137
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_127360473
Hallo Noor! :W

Je klinkt heel verliefd XM!
pi_127360516
Noor O+
  maandag 3 juni 2013 @ 15:04:24 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127360563
XM, wat een prachtige dame is dat zeg O+ Ik heb, bij wijze van hoge uitzondering, mee gelezen in het borstvoedingstopic over je 'troubles', en wat mag je trots zijn op jezelf O+
Ga lekker op je roze wolk zitten en kom ons (of mij iig :+) af en toe even geruststellen :+
pi_127360653
Ach XM, wat is ze prachtig! Zo'n mooi, fijn mondje. O+
  maandag 3 juni 2013 @ 15:06:47 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127360658
Wat een mooi meisje XM! :Y O+ Geniet van haar! :Y
pi_127362486
Thanks martine!
Ik heb net staan grienen bij een wasrek vol babywas. Hoe stom is dat!
Maar goed, eerste twee wasjes zijn gedraaid, morgen nog een flinke wasmand en later de laatste spulletjes. Dan alles strijken en de kast in. O en 5x veranderen van plank id kast of vouwwijze waarschijnlijk haha. Mijn dag kan niet meer stuk :)

XM wat heb je een mooie meid gemaakt! Ook ik heb je gevolgd in het bv topic en je mag supertrots zijn op jezelf!!! Komt helemaal goed volgens mij.

En voor skippy heel veel plezier vanmiddag bij de echo!
pi_127362512
skips veel plezier :)
  maandag 3 juni 2013 @ 15:54:28 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127362564
Ohhh idd Skips, veel plezier straks!
pi_127362591
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Is het al 18 uur? Dan heb ik m'n termijnecho *O*.
Bijna, veel plezier geniet ervan.
pi_127362600
Ja skips, veel plezier! En ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijke ud wordt! :D
  maandag 3 juni 2013 @ 16:04:51 #148
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_127362996
Skips veel plezier!

Noor O+
pi_127363327
Xm wat klink je verliefd. En wat is dat terecht, prachtig meisje heb je gebakken!

Skip nog een kleine 2 uur geduld.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:23:36 #150
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127363871
wat een mooi guppie XM!!
Skips heel veel succes zomestrakjes bijna achttienhonderd uur! :D

Ik ga vanavond de avondvierdaagse lopen.. Heb me per ongeluk over laten halen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')