Nog niet echt 'serieus' iets aan de gang?! Ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Twinkly het volgende:
Hihi, GotC
Ik heb al de hele dag harde buiken, terwijl ik gewoon rustig zit, eigenlijk al sinds gisteravond. Ik word er een beetje gek van, ik wil allemaal dingen doen nog en dat lukt niet meer.
Vannacht ook bijna niet geslapen, ook omdat ik aan het piekeren was over dat Niels zich misschien weggestuurd voelt als hij tijdens de bevalling naar vrienden gaat of met mijn moeder mee.
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 2 juni 2013 08:41 schreef Cwen het volgende:
En omdat mijn lijf echt heel hard aan het werk is op dit moment... Iemand anders al lektieten?
Yebquote:
Ik wil iig aangeven dat ik het in eerste instantie zelf wil proberen, maar als blijkt dat het niet gaat er ook, laagdrempelig, ingegrepen kan worden dmv een keizersnede. Het is niet dat ik per se ten koste van alles het zelf wil doen, ik wil wel de kans krijgen om het iig te proberen!quote:Op zondag 2 juni 2013 09:03 schreef Mabawa. het volgende:
Elmo!!
Heb je het voorstel van de gyn al een beetje laten bezinken en weet je al wat je zelf wil?
Geen lektieten hier maar als ik knijp af en toe wel een paar puntjesZit nu in week 16 en denk al wat te voelen. Als ik op bed lig voel ik weleens iets dat anders voelt dan mijn darmen. Oh en ik tel af naar de echo, nog 2½ week!! De ene nacht droom ik over een meisje en de andere nacht is het een jongen. Ben zo benieuwd wat er in mijn buik zit!!
Je gaat al rap richting de helft! Gaat snel hè!quote:Op zondag 2 juni 2013 09:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben gewoon al 17 wkn en 2 dgn...klinkt ineens zoveel verder als het tot 16 wkn klonk
Ja echt eel snel...en dat terwijl je in het begin het idee hebt dat de tijd stil staatquote:Op zondag 2 juni 2013 09:41 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Je gaat al rap richting de helft! Gaat snel hè!
Voor mijn gevoel ben ik net zwanger, ware het niet dat Robinson zich toch echt elk dag nu kan aandienen!![]()
Ja! precies daar! Na, t zal wel weer voorbij gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone, ik gok groeipijn gewoon. Ik heb het wel eens aan de zijkant net onder mijn ribben...alsof er teveel gewicht aanhangt zeg maar![]()
quote:Heeft niels iets laten blijken dan da hij het niet leuk vindt dat hij niet mee mag?
Mischien moet je proberen het positieve meer te benadrukken. Dus dst hij als allereerst zijn broertje of zusje mag zien en dat dat heeeel speciaals is, zoiets?
Dana is al bijna 5, dus haar he. Ik gewoon gezegd dat ik naar het ziekenhuis ga en dat daar de baby geboren wordt en dat daar geen kindjes bij mogen zijn omdat het saai is en lang duurt. En dat het veel leuker is om naar oma te gaan en dat vondt ze prina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |