abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127285497
Ik breek even in... In het kader van we hebben nog wat: kom zojuist bij de vk vandaan ivm sinds vanochtend aanhoudende doch onregelmatige harde buiken. Conclusie is dat het nu geen kwaad kan, wel in de gaten houden. Ik heb een nogal prikkelbare bm dus nog meer rust dan voorheen.

Ik ga maar vragen of ze me de komende 10 weken in stasis kunnen brengen, geloof ik... Maar goed, met de kiddo is alles goed.
Home is where the O+ is...
pi_127285850
Hier gister 13 weken *O*

En kursor heel veel sterkte -O-
pi_127286532
Cwen, nog rustiger aan doen dus, vervelend hoor! Hier nemen de harde buiken ook toe, en fysiek ben ik al helemaal niet meer zo actief. Hoevaak heb jij ze?
pi_127288009
Hoe voelen harde buiken? Ik heb 's avonds wel eens het idee dat mn buik harder wordt. Maar wijt dat eigenlijk aan veel te veel vreten :@
pi_127290986
Cwen, balen joh, hopen dat het nu wel minder wordt als je nog wat rustiger aan doe.

Ik heb hier ook wel regelmatig harde buiken geloof ik, soms blijft hij ook hard aanvoelen, maar ik maak mij er nog niet echt zorgen over.

Hilzillah, bij mij voelt het alsof ik ineens een basketbal in mijn buik heb zitten.
pi_127291012
Hahaha, harde buik voelt alsof je een bal in je buik hebt, en als he je hand er dan op legt voelt het keihard en een beetje gevoelig.

Heb ze normaliter 1 a 2 keer per dag, maar nu zo'n 10 in een uur of 2, zonder regelmaat. Zwakt inmiddels wel af, dus dat is fijn.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:07:53 #67
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127291228
Ik heb harde buiken vooral 's avonds, sinds een week of twee, door te druk te zijn overdag. Dan kan het de hele avond zijn, het zakt af en dan komt het weer terug. Vaak helpt douchen, soms maakt dat het erger, wat nog het beste helpt is plat op mijn rug in bed gaan liggen en een boekje lezen oid, zodat ik me er niet teveel op focus. Doe ik dat, dan span ik namelijk nog meer mijn spieren aan.

Ik maak me er eigenlijk niet zo snel zorgen over, pas als ik iets zou moeten wegzuchten of ik heb een aantal uur last en er zit regelmaat in oid, dan maak ik me druk.

Ik had afgelopen week bijna de gehele ochtend een slapend mannetje in mijn buik en niet wakker te krijgen, dat vond ik dan wel weer heel naar. Rond het middaguur was ie weer aan het bewegen en in de middag moest ik naar de VK en was alles prima. Sindsdien is ie weer de oude stuiterbal gelukkig.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:26:02 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127291712
Cwen, zal het komen door alle stress mbt je werk? Hoe dan ook, succes met rustig aan doen :*

Ik heb ook een echte stuiterbal in m'n buik, krijg nauwelijks rust O+ 's Ochtends kan ik ook precies zien waar hij ligt (en uiteraard ook foto van gemaakt vanmorgen). Erg tof allemaal!

Vermoeiend trouwens..sinds we een stapel babykleren in huis hebben ben ik ze zo ongeveer elke dag opnieuw aan het vouwen/sorteren, gewoon omdat het kan :') Zucht!
pi_127292519
Veel sterkte Kursor, wat verdrietig ;(
pi_127293671
ooh, dan zijn het gewoon vreetbuiken denk ik... Kan met mn vinger er nog in prikken zonder dat het 'echt' zeer doet. Lijkt me pijnlijk zo'n basketbal gevoel...
pi_127293755
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef GotC het volgende:

Vermoeiend trouwens..sinds we een stapel babykleren in huis hebben ben ik ze zo ongeveer elke dag opnieuw aan het vouwen/sorteren, gewoon omdat het kan :') Zucht!
Ja, maar wat op donderdag mooi en netjes op de rechterstapel moest liggen, dan kan dat best zo zijn dat dat op vrijdag middag veel mooier op de andere stapel ligt. En wie weet ligt er nog wel iets tussen wat eigenlijk op een nieuw stapeltje hoort.
pi_127293762
Jezus kursor. Wat ongelooflijk KUT. Ach meis, heb er gewoon geen woorden voor. Hele dikke knuffel.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:54:46 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127293995
Kursor ;( Wat ongelofelijk verdrietig zeg! :{ Heel veel sterkte! :*
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:00:49 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127294181
Kursor :o ;( wat verschrikkelijk... heel veel sterkte weer.
pi_127298371
Hihi, GotC :D

Ik heb al de hele dag harde buiken, terwijl ik gewoon rustig zit, eigenlijk al sinds gisteravond. Ik word er een beetje gek van, ik wil allemaal dingen doen nog en dat lukt niet meer.
Vannacht ook bijna niet geslapen, ook omdat ik aan het piekeren was over dat Niels zich misschien weggestuurd voelt als hij tijdens de bevalling naar vrienden gaat of met mijn moeder mee.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 1 juni 2013 @ 22:11:40 #76
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127302952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Twinkly het volgende:
Hihi, GotC :D

Ik heb al de hele dag harde buiken, terwijl ik gewoon rustig zit, eigenlijk al sinds gisteravond. Ik word er een beetje gek van, ik wil allemaal dingen doen nog en dat lukt niet meer.
Vannacht ook bijna niet geslapen, ook omdat ik aan het piekeren was over dat Niels zich misschien weggestuurd voelt als hij tijdens de bevalling naar vrienden gaat of met mijn moeder mee.
Nog niet echt 'serieus' iets aan de gang?! Ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen! :*
Heb je Niels al wel verteld, dat als de baby er aan gaat komen, dat hij dan 'weg'gaat?
Ik moet het daar met Tirza ook maar eens over gaan hebben zeer binnenkort. We zijn haar al wel aan het voorbereiden dat baby Robinson er binnenkort aan gaat komen, maar hebben nog neit gezegd dat zij dan tijdelijk gaat logeren/dat iemand hier komt.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zaterdag 1 juni 2013 @ 22:23:17 #77
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_127303549
Een knuffel voor Kursor. :* Sterkte!
pi_127314490
En omdat mijn lijf echt heel hard aan het werk is op dit moment... Iemand anders al lektieten? :D
  zondag 2 juni 2013 @ 08:57:16 #79
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127314572
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 08:41 schreef Cwen het volgende:
En omdat mijn lijf echt heel hard aan het werk is op dit moment... Iemand anders al lektieten? :D
Nee, gelukkig niet!

Oh, en uh *meld* :o
37 weken hier vandaag!!
pi_127314607
*O* Elmo!! *O* Heb je het voorstel van de gyn al een beetje laten bezinken en weet je al wat je zelf wil?

Geen lektieten hier maar als ik knijp af en toe wel een paar puntjes :) Zit nu in week 16 en denk al wat te voelen. Als ik op bed lig voel ik weleens iets dat anders voelt dan mijn darmen. Oh en ik tel af naar de echo, nog 2½ week!! De ene nacht droom ik over een meisje en de andere nacht is het een jongen. Ben zo benieuwd wat er in mijn buik zit!!
pi_127314691
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 08:41 schreef Cwen het volgende:
Iemand anders al lektieten? :D
Yeb :Y , ongeveer 2 weken geleden werd ik een week lang iedere ochtend met een natte plek bij een borst wakker. :? Nu niet meer...
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_127314741
Gotc O+ dat is toch ook gewoon leuk

Twinkly heb je het niels al geprobeerd uit te leggen? Kinderen snappen. Aak meer dan je denkt, dus dat zou ik wel proberen :)

Ik ben gewoon al 17 wkn en 2 dgn...klinkt ineens zoveel verder als het tot 16 wkn klonk :)
  zondag 2 juni 2013 @ 09:39:11 #83
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127314867
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:03 schreef Mabawa. het volgende:
*O* Elmo!! *O* Heb je het voorstel van de gyn al een beetje laten bezinken en weet je al wat je zelf wil?

Geen lektieten hier maar als ik knijp af en toe wel een paar puntjes :) Zit nu in week 16 en denk al wat te voelen. Als ik op bed lig voel ik weleens iets dat anders voelt dan mijn darmen. Oh en ik tel af naar de echo, nog 2½ week!! De ene nacht droom ik over een meisje en de andere nacht is het een jongen. Ben zo benieuwd wat er in mijn buik zit!!
Ik wil iig aangeven dat ik het in eerste instantie zelf wil proberen, maar als blijkt dat het niet gaat er ook, laagdrempelig, ingegrepen kan worden dmv een keizersnede. Het is niet dat ik per se ten koste van alles het zelf wil doen, ik wil wel de kans krijgen om het iig te proberen!

Spannend, dat is al bijna joh, je echo! Hebje buiten je dromen, wel een voorgevoel van j/m of helemaal niet?
  zondag 2 juni 2013 @ 09:41:53 #84
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127314889
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Ik ben gewoon al 17 wkn en 2 dgn...klinkt ineens zoveel verder als het tot 16 wkn klonk :)
Je gaat al rap richting de helft! Gaat snel hè!
Voor mijn gevoel ben ik net zwanger, ware het niet dat Robinson zich toch echt elk dag nu kan aandienen! :') O+
pi_127314904
Elmo! *O*

Wat een schrik gister, Cwen. Zijn de harde buiken inmiddels gezakt? Lektieten heb ik nog niet en ik heb er wel eens in geknepen, maar behalve dat het best pijn deed kwam er niets uit. :+

Ik had gister best wel last van mijn zij-en (allebei mijn zij's?). Komt dat iemand bekend voor? Is dat de befaamde bandenpijn? Ik slik nu ook magnesium tegen de krampen in mijn kuit, kan het misschien daardoor komen? Of is het misschien 'gewoon' groeipijn?
pi_127314907
Ja ik snap dat gevoel wel hoor Elmo en bij laagdrempelig ingrijpen zal de kans op achteraf 'wat als' een stuk kleiner zijn! Spannend!

Ik heb geen voorgevoel. Ik kijk el altijd eerst naar meisjes-, kamers, namen, kleding en kaartjes, maar dat komt volgens mij meer door de lichte voorkeur :@ en niet door echt een gevoel. Afwachten dus! Ik ben echt heel heel blij met beide hoor, het is zeg maar 52-48
  zondag 2 juni 2013 @ 09:50:27 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_127314962
Ik heb Harry van tevoren eigenlijk niks verteld. Gewoon laten gebeuren. Op het moment dat mijn vliezen braken, heb ik gezegd dat opa hem kwam halen en dat hij daar ging spelen. Over logeren hebben we het nooit gehad hoewel hij daar uiteindelijk wel de nacht heeft doorgebracht.
24 uur later stond hij weer aan mijn bed naar zijn broertje te kijken O+

Maar Harry was wel wat jonger dan Tirza en Niels. Ik zou het gewoon heel eenvoudig uitleggen. Dat als de baby komt, ze even bij iemand gaan spelen en misschien zelfs logeren en dat ze als de baby er is, mogen komen kijken en aaien.
pi_127315185
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 09:41 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Je gaat al rap richting de helft! Gaat snel hè!
Voor mijn gevoel ben ik net zwanger, ware het niet dat Robinson zich toch echt elk dag nu kan aandienen! :') O+
Ja echt eel snel...en dat terwijl je in het begin het idee hebt dat de tijd stil staat :)
pi_127315195
Het 'probleem' hier is meer dat Niels teveel snapt en begrijpt al, maar nog niet begrijpt dat hij het echt niet leuk zal vinden om erbij te zijn. Hij kijkt nu steeds een aflevering van Het Klokhuis over de geboorte en daarin zie je wel een beetje dat het pijn doet en dat de moeder daarna heel blij is, maar je ziet geen bloed en je ziet niet dat het lang kan duren.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 2 juni 2013 @ 10:21:25 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127315276
Elmo meldplicht! *O*

Ik ben vandaag gewoon 22 weken zwanger :o Bizar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')