Ik weet niet hoeveel punten moederkoek isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:44 schreef GotC het volgende:
Succes KD en Elmo!
Limone, zou dat wel mogen van haar Weightwatchers contract?
Yur stuurde me net een foto met een bonnetje erop, hij heeft de Maxi Cosi gekocht die ik wilde (en in de aanbieding was!)
Arm dingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ah er groeien steeds meer bultjes uit lex.. hand voet en mondziekte
Dat is wel fijn. Is het voor jou nog gevaarlijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ah, hij voelt zich verder oke hoorscheelt al
t heeft een hele lange incubatietijd (tot 13 weken blijf je besmettelijk dacht ik) dus ik zou even in de gaten houden of je oudste niet ziek wordt ook en of jij zelf over een paar maand klachten krijgt. Voor een pasgeborene is HVM-besmetting wel levensgevaarlijk namelijkquote:
Ah, ik was vergeten te zeggen dat ik ze sowieso morgen of overmorgen even probeer te bellenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:43 schreef Cwen het volgende:
Arme lex
Skip, kan het me ook goed voorstellen, maar zou toch voor de second opinion gaan!
Mijn blaasklachten komen niet van een blaasontsteking, maar een indalende kiddo! Fijn
Ik vind het wel wat vroeg, maar beter dat ze de weg weet dan niet.
nee het is de hand voet en mondziektequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
succes nelisb!
KD, dat is balen zeg. Weet je al 100% zeker dat het de vijfde ziekte is dan? (Ik zou het verschil niet weten, aangezien het voor mijn gevoel allemaal vlekjesziektes zijn)
Anders andere vk bellen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, ik was vergeten te zeggen dat ik ze sowieso morgen of overmorgen even probeer te bellen. Ik heb nog wat vragen, dus dan gooi ik dit er ook gelijk tegenaan. Nog even kijken hoe ik het ga brengen, want kennelijk heeft zij niet het idee dat het iets 'raars' was.
Omhoog met je been. Verder kan je volgens mij niet veel doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef GotC het volgende:
Iemand tips tegen een pijnlijk, zwaar en vermoeid been? Heb het vermoeden dat het door de spatader komt, gezien het alleen rechts is. Ben in staat m'n been af te bijten![]()
Wat een geknuppel Hillz..
Sull, vervelend hoe je beeb kan liggen, vooral als je nog zo lang moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |