Af en toe, en ik moest moeite doen om mezelf niet voor de trein te gooienquote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]hoezo niet? Eindbazenserie. Je hebt vorig jaar ook gekeken toch?
Oeh herkenbaar dit.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe, en ik moest moeite doen om mezelf niet voor de trein te gooien
Laten wij de serie gaan schrijven met de users uit dit topic. Dan gaat het een geweldige serie worden, ik weet het zekerquote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oeh herkenbaar dit.
Het is zo verschrikkelijk frustrerend maar dan kijk ik in dit topic en dan gaat het wel weer.
Misschien kun je ze tekenen! Tinco en zo, dat zou tof zijn man.quote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten wij de serie gaan schrijven met de users uit dit topic. Dan gaat het een geweldige serie worden, ik weet het zeker
quote:Op zondag 1 september 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten wij de serie gaan schrijven met de users uit dit topic. Dan gaat het een geweldige serie worden, ik weet het zeker
Dat gaat me te verquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kun je ze tekenen! Tinco en zo, dat zou tof zijn man.
En dit:quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe, en ik moest moeite doen om mezelf niet voor de trein te gooien
En loverboys, pedofiele leraren, depressieve kinderen, kinderen die zwaar gepest worden, moorden.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Tinco is echt perfect om te tekenen als karikatuur.
Omfg zoveel ideeen... Maar het wordt gewoon een themadag over vissen ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En loverboys, pedofiele leraren, depressieve kinderen, kinderen die zwaar gepest worden, moorden.
Fish-o-maniaquote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg zoveel ideeen... Maar het wordt gewoon een themadag over vissen ofzo
En een anti-pestweek nadat iemand 2x is uitgelachen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg zoveel ideeen... Maar het wordt gewoon een themadag over vissen ofzo
Omfg zoveel waarheidquote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een anti-pestweek nadat iemand 2x is uitgelachen.
Haten op die kerel.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haten op die kerel.
Beste acteur ooit man. Elke keer staan er tranen in mijn ogen als ik zijn ontroerende acteerprestaties zie.
Met de acteerkunsten van die twee kan het net zo goed nijntje zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
2 girls 1 cup kijken.
[ afbeelding ]
Tinco die acteert dat hij kwaad isquote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]zal hij leuk vinden om te horen, ondanks het sarcasme.
Tinco is echt verschrikkelijk
Zeker die scenes met zijn zusjes
Tinco die 'lacht'quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinco die acteert dat hij kwaad is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |