Deef die aan rappen doet en maar liefst 2 keer gerapt heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En een week later hoor je niemand meer over hun nieuwe hobby, waar ze de week ervoor 24/7 mee bezig waren
Hebben we tenminste iets om op af te geven!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef JessePinkman het volgende:
Hier de trailer van seizoen 7:
Seizoen 1 vondt ik wel te doen maar dit is echt slecht
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef JessePinkman het volgende:
Heb jij Nederlands geleerd op het Spangalis?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef JessePinkman het volgende:
Nog slechter!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef JessePinkman het volgende:
Haha ik zie hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Heb jij Nederlands geleerd op het Spangalis?
Ik ga vanwege vakantie de eerste week missen![]()
Zij is echt zon kinky thais die allemaal gekke shit wil in bed zoals poep en plasseks. Een negercock en een thai pussy dat wordt harde interracial sex!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:36 schreef OProg het volgende:
Ik moest hardop lachen door dit stukje briljant acteerwerk.
Nounou voor jou is het wel heel laat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:54 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Zij is echt zon kinky thais die allemaal gekke shit wil in bed zoals poep en plasseks. Een negercock en een thai pussy dat wordt harde interracial sex!
Basta nu. Laten we een positiviteits-flashmob doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:49 schreef RensAjacied het volgende:
Dit was gewoon de enige echt leuke seizoen van Spangas
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:05 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Basta nu. Laten we een positiviteits-flashmob doen.
Joléquote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:49 schreef RensAjacied het volgende:
Klopt ja. Daarna is het wel bergafwaarts gegaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:49 schreef RensAjacied het volgende:
Abel en Charly gaan hun 5e seizoen in, we beginnen nu nl aan seizoen 7 (Charly deed eindexamen in seizoen 4 maar spiekte en zakte). Charly moet het jaar dus maar liefst 3 keer overdoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Doet Maya nog mee? Die vond ik altijd zo'n vreselijk manisch depressieve uitstraling hebben? En Abel nog steeds op school, die liep al in seizoen 1 mee
Watquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef Ceviche het volgende:
Die nieuwe, Renee en Bodil (o.i.d.) spelen 13-jarige leerlingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |