Ach ja. Kan ze beter gezond in het echt hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet graag naar de foto's van de eerste minuut
Terwijl ik die van de oudste vaak bekeken heb.
Ja dat is ons propjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja. Kan ze beter gezond in het echt hebben
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen zo noem ik mijn piemel nooit in het openbaar
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn kleine prop. Zo trots ben ik als die weer is gegegroeid.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want dat gebeurt niet standaard ieedere dag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pics!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Mijn borsten zijn nu wel beter. Maar de rest is ook groter geworden
.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger waren mijn tieten ook beter ja.
Zwaartekracht is een bitch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger waren mijn tieten ook beter ja.
Niks mis met rondingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Mijn borsten zijn nu wel beter. Maar de rest is ook groter geworden
.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mijn spieren zijn naar mijn buik gezakt. Spierbuik.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo jammer dit, zo jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:38 schreef Seikcid het volgende:
Zo ook maar eens aan het weekend beginnen.he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die cups passen voor geen meterHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Welke kleding?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?
die cups passen voor geen meter
Passen die cups niet om de tieten, of passen de tieten niet in de cups?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?
die cups passen voor geen meter
erg filosofisch van jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Passen die cups niet om de tieten, of passen de tieten niet in de cups?
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat irritant is dat, als je iemand belt en je jezelf in een echo hoort.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.
Mijn draaischijftelefoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.
Die gebruik je nog?quote:
Zeker handig ja. Maar niet elke telefoon en/of verbinding is er even geschikt voorquote:
Why am I not surprised?quote:
Bij rhu zitten dan ook die borsten er nog tussen om het geluid nog meer te dempen.quote:
ja waarom?quote:
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij rhu zitten dan ook die borsten er nog tussen om het geluid nog meer te dempen.
In huis steek ik hem bijna altijd tussen tiet en BHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachten
Je post hier nou al zo lang, met zulke berichten shockeer je ons echt niet meer hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachten
quote:
dan vergeet ik dat hij daar zitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
In huis steek ik hem bijna altijd tussen tiet en BH
Omdat je een prinsesje bent!quote:
Zomfg!1! Ik ga jou nú bellen!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal! Dan blijft hij lekker zacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik stop s winters m'n lippenbalsem in m'n bh
Ik mag toch hopen dat haar borsten niet op alles dat effect hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Tally het volgende:
Dat snap ik helemaal! Dan blijft hij lekker zacht.
Tuurlijk niet! Dat weet jij beter dan ik!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat haar borsten niet op alles dat effect hebben.
quote:
Air!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post hier nou al zo lang, met zulke berichten shockeer je ons echt niet meer hoor.
Godt!quote:
Winters.quote:
Elke dag helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Winters.Maar verder alles goed. Ben jij er inmiddels al regelmatig?
quote:
Die heb je daar veel ja.quote:
Er zitten genoeg leuke tussen. Als je ze maar op het terras ontmoet.quote:
Ik ben al ruim anderhalf uur op. én je bent te laat én je bent geen lekker wijf. Drie redenen waarom ik jou niet in mijn slaapkamer wil hebben met ontbijt nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk kopje koffie voor jullie en ontbijt op bed!Omdat ik bijna vakantie heb!
Even naar Nederland, maar daar moet ik zoveel heen en weer rennen dat ik daarna nog een weekje vrij heb genomen om hier te gaan zeilen om bij te komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:42 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen heren.
Ga je weg tijdens je vakantie Barb?
Ik kom het natuurlijk niet zelf brengen, das te ver weg. Maar ik begrijp dat een schone kamerdame die het ontbijt verzorgt ook niet welkom is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al ruim anderhalf uur op. én je bent te laat én je bent geen lekker wijf. Drie redenen waarom ik jou niet in mijn slaapkamer wil hebben met ontbijt nu.
Je klinkt als een slachtoffer van de Maltese wijze van werken. Nederlands tempo ben je blijkbaar ontwent. Dat ligt niet aan je moeder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:44 schreef Barbusse het volgende:
Even naar Nederland, maar daar moet ik zoveel heen en weer rennen dat ik daarna nog een weekje vrij heb genomen om hier te gaan zeilen om bij te komen.Mijn moeder en haar planningskills
Zeker wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom het natuurlijk niet zelf brengen, das te ver weg. Maar ik begrijp dat een schone kamerdame die het ontbijt verzorgt ook niet welkom is?
Ik ben nog nooit aan dat Nederlandse tempo gewend geweest zelfs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je klinkt als een slachtoffer van de Maltese wijze van werken. Nederlands tempo ben je blijkbaar ontwent. Dat ligt niet aan je moeder.
Net wat deze samenleving nodig heeft, een kind dat vanaf dag één al wordt verpest met allerlei luxe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:51 schreef L-E het volgende:
De enige bij ons die ontbijt op bed krijgt is de baby. En dan nog zeuren he.
Je was al slachtoffer voor je ooit in Malta kwam bedoel je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nog nooit aan dat Nederlandse tempo gewend geweest zelfs.
Het komt nooit meer goed, zoveel is nu al duidelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net wat deze samenleving nodig heeft, een kind dat vanaf dag één al wordt verpest met allerlei luxe.
Het arme schaap.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:53 schreef L-E het volgende:
Het komt nooit meer goed, zoveel is nu al duidelijk.
Geen slachtoffer. Eerder kijker van een slecht geschreven navelstaarderig amateurtoneelstukje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was al slachtoffer voor je ooit in Malta kwam bedoel je?
Ach, met jouw ijzeren discipline is dat er toch zo uitgeslagen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:51 schreef L-E het volgende:
De enige bij ons die ontbijt op bed krijgt is de baby. En dan nog zeuren he.
Aw.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand op mijn facebook is getrouwd en nu ben ik kei jaloers
nee man, ik ben alleen wat aan het rond kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aw.Maar jij bent toch ook hard onderweg als je post history mag geloven?
En wanneer zal dat ongeveer zijn dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee man, ik ben alleen wat aan het rond kijken
eerst afstuderen, dan trouwen
mag dat ook via dm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wanneer zal dat ongeveer zijn dan?
Tuurlijk! En je hoeft het niet te zeggen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:50 schreef Gwniemand het volgende:
Ik lig nog steeds in bed......zonder ontbijt.
Met of zonder ontbijt, ik ben jaloersquote:
Op het werk aan het lamballenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het werk aan het lamballen![]()
![]()
Wel zo lunchen op het terras
Yesquote:
Dat zeg ik, hard onderweg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
nee man, ik ben alleen wat aan het rond kijken
eerst afstuderen, dan trouwen
Aahh...wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het werk aan het lamballen![]()
![]()
Wel zo lunchen op het terras
het voelt heel langzaamquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:00 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Aahh...wat voor werk doe je?
Ik ga nu opstaan en een lekker, romantische, uitgebreide en stevige ontbijt maken voor mezelf!
Roulette en poker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
I don't get it?
je bent pro roulette speler?
wat coolquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Roulette en poker.Dat hoop ik binnenkort te zijn ja, het is nu ongeveer 40% van mijn maandelijkse inkomen Alhoewel ik ook wel eens periodes heb gehad dat het 0% was.
Ik zie mezelf ook nog wel een vrijdag voor een zondag ruilen als ik straks fulltime werk ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YesSoms ook op zondag. Hoort erbij. Ik klaag daar niet over hoor, je "weekend" doordeweeks hebben is best fijn.
trouwen is nicequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dat toch met trouwen de hele tijd?
zorgen dat je voor altijd op vrijdag werkt danquote:
Nou je had het slechter kunnen treffen he:)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar proberen uit te kleden. Nou ja.... Haar wergever dan![]()
Eet ze!
wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Nou je had het slechter kunnen treffen he:)
Thnx
Dat klopt, ik klaag nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Nou je had het slechter kunnen treffen he:)
Thnx
ooooh nice! waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond ('straks') uit eten bij een restaurant dat allemaal van dat southern comfort food heeft
Amerika
jaja maar hoe oud en zo? aantrekkelijk? etcquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond ('straks') uit eten bij een restaurant dat allemaal van dat southern comfort food heeft
Amerika
Ga je dan ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Amerika
Ze heeft geen foboquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja maar hoe oud en zo? aantrekkelijk? etc
daarom, voor ik allemaal zinloos aardig ga doen en zoquote:
Als ze het hebben misschien.quote:
Hahahahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja maar hoe oud en zo? aantrekkelijk? etc
oh nou welkom dan!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Hahahah
Jij bent toch een vrouw?
Over een maand 23
Aantrekkelijk...dat kan ik niet echt over mezelf zeggen he....maar krijg regelmatig complimenten dus volgens mij zie ik er niet verkeerd uit.
jawel hoor maar dan hoefde ik niet zo aardig te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Gwniemand het volgende:
[..]was ik niet welkom wanneer ik niet aantrekkelijk zou zijn?
Oh, ken ik de huisregels ook weerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor maar dan hoefde ik niet zo aardig te doen
Air is aardig tegen elke vrouw hoor dus het is geen echte regelquote:
Uiteraard, wij zijn allemaal bloedmooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Gwniemand het volgende:
[..]was ik niet welkom wanneer ik niet aantrekkelijk zou zijn?
Gelukkig. Want anders zou ik niet met jullie geassocieerd willen wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard, wij zijn allemaal bloedmooi natuurlijk.
De enige juiste attitude. Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:39 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Gelukkig. Want anders zou ik niet met jullie geassocieerd willen worden
Oh hoiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard, wij zijn allemaal bloedmooi natuurlijk.
Ik vind deze zo leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou dat plaatje doen van 'she has ugly knees, would not hit' maar het wil niet lukken op mijn mobiel
quote:Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart's Bachelor Party was a 15.
Ted: She was 15?!?!
Barney: A 15...like in blackjack.
Ted: As in, not sure whether you'd hit it?
Barney: Exactly!
Ted: Nice.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige juiste attitude. Jij komt er wel.
Heyquote:
Een liefdesverhouding.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Nee. Soms. Misschien. Soort van. Definieer relatie.
Bijzonder goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op het immer zonnige Malta?
Sommigen wel, sommigen niet.quote:
Oh waar ga je heen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijzonder goedbijna weekend èn bijna vakantie
![]()
En met jou?
Even naar Nederland, verder hier zeilen en lui zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh waar ga je heen?![]()
Ik had een weekje vrij, maandag weer werken, dus nog snel wat leuke dingen doen dit weekend
Ik heb me weer eens sociaal gedragen en dat was leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even naar Nederland, verder hier zeilen en lui zijn![]()
Leuke dingen gedaan?
Met de juiste mensen is sociaal altijd leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb me weer eens sociaal gedragen en dat was leuk![]()
Zeilen en lui zijn![]()
Ik wil eigenlijk gewoon een paar maanden rondreizen
Ik dacht je al geemigreerd wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de juiste mensen is sociaal altijd leuk![]()
Ik ben voor precies dat aan het sparen. En emigreren. Zeilen
Ja, maar ik wil graag naar Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht je al geemigreerd was![]()
Zeilen, eigenlijk kan ik het niet zo goed. Gedoe met bakboord, stuurboord, een giek tegen je hoofd, hozen en zwemmen![]()
Oh cool! Welk land?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag naar Zuid-AmerikaEn zonder baan daar heb ik wel geld nodig om te leven natuurlijk. En boten zijn ook niet goedkoop trouwens
![]()
Weet ik nog niet. Zolang er zon en zee is ben ik happyquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Nee. Soms. Misschien. Soort van. Definieer relatie.
Waar is date dan?quote:
Arme jij.quote:
*aai over bol doet*quote:
Ik heb nog immer het beste met je voor.quote:
Bijkomen van een drukke dag...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:08 schreef Tegan het volgende:
. En wat doe jij op hier op een zaterdagavond?
Nuttige dingen, gefietst, verjaardagbezoek.quote:
Niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef Tegan het volgende:
Tof. Klinkt als het tegenovergestelde van wat ik heb gedaan.
Niet eens geneuktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nuttige dingen, gefietst, verjaardagbezoek.
Zou T. dat al wel hebben gedaan vandaag?quote:
Uitgeslapen, gewacht op pakketje, was al laat toen hij kwam, dus alleen nog maar gekookt en gegetenquote:
Dat boeit me nietquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou T. dat al wel hebben gedaan vandaag?
Anders klopt haar stelling niet dat het tegenovergesteld heeft gedaan. Dus wel boeiend.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders klopt haar stelling niet dat het tegenovergesteld heeft gedaan. Dus wel boeiend.
Dan kap je ermeequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Tegan het volgende:
Date en ik hebben laatst al gesproken over een uitje voor ons een-jaar-samenzijn. Things are getting way too serious.
Afkappen dan!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Tegan het volgende:
Date en ik hebben laatst al gesproken over een uitje voor ons een-jaar-samenzijn. Things are getting way too serious.
Ja zeg, verneuk die muziek eens nietquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik ben gister bij Nick en Simon geweest. En het was leuk. Te kort, maar leuk.
Zo, dat is mijn biecht van dit weekend.
+1quote:
Je was okay.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, ik ben gister bij Nick en Simon geweest. En het was leuk. Te kort, maar leuk.
Zo, dat is mijn biecht van dit weekend.
en nu ben je dus fanquote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus had kaartjes gekregen. Ze zou eerst met m'n moeder gaan maar die kon niet.
Het waait nu daar?quote:
ojee, vlekken nu?quote:
lekker wapperen met de dekensquote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou, het is maar goed dat ik alleen in bed lig.
Van ui word ik inderdaad altijd wel wild.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou, het is maar goed dat ik alleen in bed lig.
Met KT?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef rubbereend het volgende:
nog een bekentenis
wil je nog meer vertellen? Heb je zeker al die tijd ook gewoon al een gezin.
Nou, dan komt het met de muziek op jullie bruiloft wel goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
nick en Simon zijn ook wel tof. Een soort guilty pleasure.
Airquote:Op maandag 3 juni 2013 07:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, dan komt het met de muziek op jullie bruiloft wel goed.
Is 'pak maar mijn hand' van Nick en Simon geschikt voor een bruiloft denk je?quote:
Voor die van Jan Smit wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:20 schreef AirwiN het volgende:
Is 'pak maar mijn hand' van Nick en Simon geschikt voor een bruiloft denk je
KT heet anders geloof ik.quote:
Geen idee, in die mate heb ik mij niet verdiept in de persoon achter de nick. Al zegt dat misschien al meer dan genoeg.quote:
De nick? De nick van Simon? De nick die de bewuste avond in het Hemeltje is gezien?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, in die mate heb ik mij niet verdiept in de persoon achter de nick. Al zegt dat misschien al meer dan genoeg.
Dat kán gewoon geen toeval zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
De nick? De nick van Simon? De nick die de bewuste avond in het Hemeltje is gezien?
Het was de bedoeling dat hij ging hemelen. Maar dat is mislukt.quote:
Naast een uiende CL? Respect.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Anders heb je even 11 uur liggen slapen!
nee nog bijna een maandquote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Godt
Wat is het hier stilletjes. Is het al vakantietijd?
Elke dag is vakantie!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Godt
Daar is het zeker tijd voor. Maar ik heb het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Godt
Nou, over een paar wkn zie ik het niet zo als vakantie.. dan mag ik onder het mesquote:
Waar gaat u heen? Of nog geen plannen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is het zeker tijd voor. Maar ik heb het niet
nou als ik een her heb is het nog langer dan een maandquote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna is toch niet zo lang.
Hier nog 15 daagjes.Schotland.
Costa Rica en Nicaragua in Septemberquote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar gaat u heen? Of nog geen plannen.
Q, alles goed?quote:
Zaterdag!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Godt
Jij haalt toch altijd alles?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als ik een her heb is het nog langer dan een maand
Ja, maar daar moet ik soms even aan herinnerd worden. Dus even naar Nederland, daarna hier zeilenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaaf, lijkt me prachtig.
[..]
Jij leeft toch al in je vakantie?
ja tot nu toe welquote:Op maandag 3 juni 2013 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij haalt toch altijd alles?Komt goed.
Mijn vakantie is in november al, dat is bijna.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou, over een paar wkn zie ik het niet zo als vakantie.. dan mag ik onder het mes![]()
Uhm, dan mag ik even bijna niets doen.. eigenlijk wel letterlijk vakantie en veel bediening.
Ja, heerlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bevalt het appartement en de plek je goed?
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vakantie is in november al, dat is bijna.
Mij ookquote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaaf, lijkt me prachtig.
[..]
Jij leeft toch al in je vakantie?
Je komt in Nederland even afkoelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ik soms even aan herinnerd worden. Dus even naar Nederland, daarna hier zeilen
Oe, dat is wel erg verleidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heerlijkGisteren lekker gewandeld met een vriendin en toen een ijsje gehaald.
IJssalon aan de overkant
Vietnam/Laos/Cambodjaquote:Op maandag 3 juni 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?Ik ben het alweer vergeten
Ja, waarom niet, goed bevallen tot nu toe. Behalve de groep in Peru maar dat is altijd kwestie van geluk hebben.quote:
Krijg je van tevoren niet wat namen te zien, misschien zie je bekenden van de vorige reis.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, goed bevallen tot nu toe. Behalve de groep in Peru maar dat is altijd kwestie van geluk hebben.
FOx?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, goed bevallen tot nu toe. Behalve de groep in Peru maar dat is altijd kwestie van geluk hebben.
Heb vorige week foto's gezien van een vriend die ook met die organisatie naar Peru is geweest. Zag er mooi uitquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij sommige organisaties kun je de leeftijden van de andere mensen zien of je moet even bellen. Ik zat toen met een stel 50-plussers in de groep maar dat waren wel overwegend leuke mensen, gelukligquote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg je van tevoren niet wat namen te zien, misschien zie je bekenden van de vorige reis.
Chagrijnig zijn heeft dan ook niet altijd met leeftijd te maken. Al kunnen sommige oudjes toch flink zeuren zeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij sommige organisaties kun je de leeftijden van de andere mensen zien of je moet even bellen. Ik zat toen met een stel 50-plussers in de groep maar dat waren wel overwegend leuke mensen, gelukligChagrijnen heb je overal wel tussen zitten
Gewoon hier vragen wanneer Q weg gaat en dan zelf een andere periode kiezenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Chagrijnen heb je overal wel tussen zitten
Eentje had er een beetje moeite mee dat er weinig alcohol te krijgen was in bepaalde gebieden. Wat was hij chagrijnig zeg. Heb drie weken lang geen fatsoenlijk woord met die man kunnen wisselen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chagrijnig zijn heeft dan ook niet altijd met leeftijd te maken. Al kunnen sommige oudjes toch flink zeuren zeg.
Nee, geen namen, alleen leeftijd en geslacht. Maar je ziet niet of ze tof zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg je van tevoren niet wat namen te zien, misschien zie je bekenden van de vorige reis.
Mensen die niet zonder alcohol kunnen, zo zielig.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje had er een beetje moeite mee dat er weinig alcohol te krijgen was in bepaalde gebieden. Wat was hij chagrijnig zeg. Heb drie weken lang geen fatsoenlijk woord met die man kunnen wisselen.
O, en er was nog een ouder iemand mee die aan het dementeren was, dat was echt niet tof.
Ik had in Peru veel meer met de stelletjes van 50+ dan met de vrouwen van 30.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij sommige organisaties kun je de leeftijden van de andere mensen zien of je moet even bellen. Ik zat toen met een stel 50-plussers in de groep maar dat waren wel overwegend leuke mensen, gelukligChagrijnen heb je overal wel tussen zitten
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima, de zon is weer weg en op mn werk is geen bier dus ik geniet volop.
Whisky drinkenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
Iedereen naar iets warms en ik naar de motregen.
Kijk! Misschien moet je een grandma vinden om mee te hokken!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had in Peru veel meer met de stelletjes van 50+ dan met de vrouwen van 30.
GILF.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk! Misschien moet je een grandma vinden om mee te hokken!
Z'n dochter had geboekt. Hij was wel vaker meegegaan op zo'n reis, maar het was geen doen. Hij liep 's nachts door de gang van het hotel en dan was hij z'n kamernummer vergeten, en hij snapte die sleutelkaarten niet dus die stak ie in elke deur. Hoorde je gerommel aan je deur. Wat hij op die gang deed 's nachts? Geen idee. Hij kon niet alleen op pad, er moest altijd iemand met hem mee. Hij verdwaalde steeds, sprak geen Engels, kon niet zelf iets ondernemen. Stond op de verkeerde tijdstippen klaar bij de bus, zulke dingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die niet zonder alcohol kunnen, zo zielig.![]()
Waarom mocht die man mee? Dat lijkt mij geen handige situatie.
Ik was niet mee he, dan krijg je dat.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had in Peru veel meer met de stelletjes van 50+ dan met de vrouwen van 30.
Stom. Doe eens niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet mee he, dan krijg je dat.
Zo'n reisgenoot had ik ook maar die was gewoon altijd nuchter.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n dochter had geboekt. Hij was wel vaker meegegaan op zo'n reis, maar het was geen doen. Hij liep 's nachts door de gang van het hotel en dan was hij z'n kamernummer vergeten, en hij snapte die sleutelkaarten niet dus die stak ie in elke deur. Hoorde je gerommel aan je deur. Wat hij op die gang deed 's nachts? Geen idee. Hij kon niet alleen op pad, er moest altijd iemand met hem mee. Hij verdwaalde steeds, sprak geen Engels, kon niet zelf iets ondernemen. Stond op de verkeerde tijdstippen klaar bij de bus, zulke dingen.
Ja, de reis was erg mooi, alleen beetje jammer van de groep maar je kan niet alles hebben. Heb me er nog steeds heel goed vermaakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb vorige week foto's gezien van een vriend die ook met die organisatie naar Peru is geweest. Zag er mooi uitDie opgegraven lijken waren iets minder maar toch ook weer interessant
Ik vergat ook steeds hoe/wat/waar, maar dan schreef ik het even opquote:Op maandag 3 juni 2013 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n reisgenoot had ik ook maar die was gewoon altijd nuchter.
Serieus? Damn, hij zal maar eens in zo'n bui het hotel uit lopen en een voor hem totaal vreemde stad inbanjerenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n dochter had geboekt. Hij was wel vaker meegegaan op zo'n reis, maar het was geen doen. Hij liep 's nachts door de gang van het hotel en dan was hij z'n kamernummer vergeten, en hij snapte die sleutelkaarten niet dus die stak ie in elke deur. Hoorde je gerommel aan je deur. Wat hij op die gang deed 's nachts? Geen idee. Hij kon niet alleen op pad, er moest altijd iemand met hem mee. Hij verdwaalde steeds, sprak geen Engels, kon niet zelf iets ondernemen. Stond op de verkeerde tijdstippen klaar bij de bus, zulke dingen.
Er is ook doorgegeven dat hij niet meer mee kon met zo'n reisquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Damn, hij zal maar eens in zo'n bui het hotel uit lopen en een voor hem totaal vreemde stad inbanjeren
En bier. En strand. En zee.quote:
In Den Haag vandaag al. Heerlijk zonnetje hier. Straks lekker naar buiten toe.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat hebben wij als het goed is eind van de week ook
Vrijdag en zaterdag was het in Den Haag anders zo 10 graden kouder dan in Utrecht. Ik vroor dood.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag vandaag al. Heerlijk zonnetje hier. Straks lekker naar buiten toe.
Ons Utrechtenarenafweersysteem. Blijkbaar nog niet effectief genoeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Q. het volgende:
Vrijdag en zaterdag was het in Den Haag anders zo 10 graden kouder dan in Utrecht. Ik vroor dood.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Den Haag vandaag al. Heerlijk zonnetje hier. Straks lekker naar buiten toe.
Een kilometer of 6 bij jou vandaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
Ik weet niet in welk gedeelte jij zit. Hier geen zon en koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |