Ach ja. Kan ze beter gezond in het echt hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet graag naar de foto's van de eerste minuut
Terwijl ik die van de oudste vaak bekeken heb.
Ja dat is ons propjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja. Kan ze beter gezond in het echt hebben
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen zo noem ik mijn piemel nooit in het openbaar
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn kleine prop. Zo trots ben ik als die weer is gegegroeid.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want dat gebeurt niet standaard ieedere dag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pics!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Mijn borsten zijn nu wel beter. Maar de rest is ook groter geworden
.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger waren mijn tieten ook beter ja.
Zwaartekracht is een bitch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger waren mijn tieten ook beter ja.
Niks mis met rondingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Mijn borsten zijn nu wel beter. Maar de rest is ook groter geworden
.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mijn spieren zijn naar mijn buik gezakt. Spierbuik.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo jammer dit, zo jammerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:38 schreef Seikcid het volgende:
Zo ook maar eens aan het weekend beginnen.he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die cups passen voor geen meterHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Welke kleding?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?
die cups passen voor geen meter
Passen die cups niet om de tieten, of passen de tieten niet in de cups?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat heb jij toch met vrouwen in kleren die niet passen?
die cups passen voor geen meter
erg filosofisch van jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Passen die cups niet om de tieten, of passen de tieten niet in de cups?
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat irritant is dat, als je iemand belt en je jezelf in een echo hoort.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.
Mijn draaischijftelefoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die de telefoon op speaker zetten, 'm een meter van zich af leggen en het dan gek vinden dat je zegt dat ze slecht verstaanbaar zijn.
Die gebruik je nog?quote:
Zeker handig ja. Maar niet elke telefoon en/of verbinding is er even geschikt voorquote:
Why am I not surprised?quote:
Bij rhu zitten dan ook die borsten er nog tussen om het geluid nog meer te dempen.quote:
ja waarom?quote:
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij rhu zitten dan ook die borsten er nog tussen om het geluid nog meer te dempen.
In huis steek ik hem bijna altijd tussen tiet en BHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachten
Je post hier nou al zo lang, met zulke berichten shockeer je ons echt niet meer hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik wist niet of ik het moest zeggen, maar mijn tel ligt nu op mijn tieten want anders raar ik hem steeds kwijt en ik moet zo iemand bellen dus hij kon daar best even wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |