En rechters vervangen...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook veel hoge legerofficieren zitten daarvoor nu nog in de bak. Een poging om de macht van de premier te vergroten
De rechter heeft trouwens een bouwstop ingesteld rond Taksim om de zaak nader te kunnen bekijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is ook niemand die de benodigde vergunningen kan overleggen. Dus zo vreemd is het niet dat de aanwezigheid van de bulldozers een grote verrassing was.
Punkers, Rockers, Hippies, Alto's, Hipsters en gewone studenten, leerkrachten.. van iedere stroming zaten er wel vertegenwoordigers bij. Zelfs wel een paar collega's gezien waarvan ik dacht dat ze conservatief waren en dat waarschijnlijk ook zijn maar toch meeliepen.. Viel me op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Bombshell het volgende:
Nee nee allemaal linkse hippies volgens moslim fundamentalist Clapclapyourhands
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Punkers, Rockers, Hippies, Alto's, Hipsters en gewone studenten, leerkrachten.. van iedere stroming zaten er wel vertegenwoordigers bij. Zelfs wel een paar collega's gezien waarvan ik dacht dat ze conservatief waren en dat waarschijnlijk ook zijn maar toch meeliepen.. Viel me op.
Ik sta er zelf vrij neutraal in. Ik begrijp sommige maatregelen van de overheid wel in de tijdsgeest en sommige niet. Maar de Turken en Koerden hier zijn van origine te progressief in hun denken om onder conservatisme te verdwijnen en af te glijden naar 't niveau van Iran. Het is geen land voor onderdrukking, de bevolking in iran is milder maar hier drijft men de spot dagelijks met de politiek. Ik vind dat studenten horen te protesteren, dat hoort gewoon, al was 't maar tegen de hoge prijzen in de kantines ik noem maar wat... daar ben je student voor. Als je dat recht de kop in drukt dan verwijder je een uitlaatklep van een groep en als dat te lang doorgaat bouwt de druk zover op dat het vanzelf een keer escaleert.Daar maakt de overheid hier een grote vergissing in.
Ah, ik vang net op dat er zo ongeveer een kleine zee aan traangas wordt verspreid bij 't grootste warenhuis hier en er wordt met bierflesjes gegooid.. ramen maar ff sluiten tegen die rommel.
morgen staat er meer op t programma
twitter:
De protesten zijn ook deels voor morgen gepland, las al wat oproepen. Dit houdt vermoedelijk niet op bij 1 dag.quote:
Je bent wel echt heel pro-erdogan he? Soort van jouw god? Kan niks fout doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkse studenten zijn de laatste tijd sowieso de tijd kwijt, ministers aanvallen met eieren etc.
Erdogan doet een hoop fout maar de studenten zijn wel continu bezig met hun gekut en geven vrij spel voor bepaalde groeperingen die gebruik maken van hun achterlijk gedrag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:32 schreef MouzurX het volgende:
ent wel echt heel pro-erdogan he? Soort van jouw god? Kan niks fout doe
In welk deel zit je? Ik zit momenteel in Eyüp, hemelsbreed 5km van Taksim.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef Beathoven het volgende:
ik zit in een 'rustiger' deel van de stad en ik zoek de actie nu niet op. Vooral weinig zin om 't risico te lopen om morgen in 't ziekenhuis te liggen of erger door rondvliegende projectielen. Zou een waardeloze reporter zijn maar goed.. Morgen maar weer eens kijken als 't wat is afgekoeld. Men begint hier nu te fluiten, te rammelen, en met belletjes te rinkelen.
Sorry, ik had Eskisehir nog een keer moeten noemenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In welk deel zit je? Ik zit momenteel in Eyüp, hemelsbreed 5km van Taksim.
Geen blad voor de mond...Je bedoelt dus dat ze tegen de regering zijn en lekker overdrijven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:05 schreef ACT-F het volgende:
Even een screenshot van een goede zender die geen blad voor de mond heeft:
[ afbeelding ]
Turkse volk op de been.
Overal Taksim, overal weerstand.
Citroensap schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef MouzurX het volgende:
iemand ervaring met dat middel tegen traangas?
CCYH is onze Turkse ChristianLebaneseFront.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat nuance zal je goed doen CCYH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |