Zoalsquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:55 schreef EDMAN- het volgende:
Staan opzich wel wat leuke dingen tussen die al voorbij zijn gekomen
Kitchen Aid, dat is zo een hip keukenmerk. Ik heb er een van de Hema van 20 euroquote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef So_Surreal het volgende:
Ergens geschiedenis van wat geweest is ?
Wat voor kite kwam d'r net langs ?
De iBoodhunt geeft toch meer magie als er meer mensen aanwezig zijn, imo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen living spul. Andere link ook:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Ja het topic is leuker dan de hunt eigenlijk, maar deze hunt is niet leuk. Maar ALS je iets ziet wat je per ongeluk nodig hebt hoef je niet snel bang te zijn dat het is uitverkocht, het gaat allemaal vrij traag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De iBoodhunt geeft toch meer magie als er meer mensen aanwezig zijn, imo.
Ik ga binnenkort op me zelf. Dus hard bezig met mijn uitset. Daar is deze hunt super voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het topic is leuker dan de hunt eigenlijk, maar deze hunt is niet leuk. Maar ALS je iets ziet wat je per ongeluk nodig hebt hoef je niet snel bang te zijn dat het is uitverkocht, het gaat allemaal vrij traag.
En duur ook, als je het mij vraagt (en dan heb ik het niet alleen over dat broodrooster van 120 euroquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het topic is leuker dan de hunt eigenlijk, maar deze hunt is niet leuk. Maar ALS je iets ziet wat je per ongeluk nodig hebt hoef je niet snel bang te zijn dat het is uitverkocht, het gaat allemaal vrij traag.
Je kan dan beter naar de Blokker/Ikea gaan. Scheelt nog vrij veel geld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort op me zelf. Dus hard bezig met mijn uitset. Daar is deze hunt super voorLaat nu nog maar even een mooie set met glazen voorbij komen
of bekers
Ja heb al een hele hoop. Bijna allemaal ikea spulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |