Nee klopt. Dat zijn ook de oudste spellen ja. Ik heb het gewoon op marktplaats gezet voor 99,- . Je weet het nooit. Ik kijk het gewoon even aan en als dat niet werkt zak ik in prijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Gamemania neemt volgens mij geen games ouder dan 2 jaar meer aan, of iets in die richting. Ik denk niet dat je zo 100 euro haalt.
Als je iemand kan vinden die ze voor 100 euro wil overnemen heb je een prima deal denk ik. Al zijn games als Fable 2, first templar en Bloodstone echt helemaal niets meer waard.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al je stem uitgebracht Shaderon!?!
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iemand die in het rijtje boom boom boom past?
nee staat er nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..
Post het!quote:
blijven lolquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Post het!
Shaderon heb jij mij ook weggestemd of voor blijven gekozen....?
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJOquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef SpankmasterC het volgende:
BBQ'en in het zuiderpark = retecool, gaat nog vaak gebeuren deze zomer!
Sorry dushiquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJO
NEE JIJ BLIJFT IN JE KELDERquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
Nou vooruit je mag best je nagels lakken dan ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |