Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:19 schreef wihehin het volgende:
Oke, en wat is het verschil tussen de syma s107 en de syma s107G?
Alle 107's hebben gyro, dus je moet gewoon officiële kopen en dan zit het wel goed, zie ook:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?
15$ en 30$ (Op Chinaprices)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?
Neuh, ik vind het wel leuk zo dat je van alles meemaakt hier. Anders moet je specifiek naar 1 topic en nu heb je alles wat bij elkaar (m.u.v. tablets / telefoons wat wel logisch is)quote:
Zijn er eigenlijk mensen die dit echt bestellen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je uit hebzucht dit soort troep besteld die helemaal met het vliegtuig naar Nederland moeten en die door mensen in elkaar worden gezet die je waarschijnlijk als je het hebt gewoon weg flikkert. Humaan en milieu technisch niet echt verantwoord lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:46 schreef lokpokken het volgende:
Weer nieuwe gratis producten van Banggood :
1 Pair Makeup Temporary Eye Rock Eye Tattoos Eye Sticker $1,48 - a16b8c
Punk Gothic Skull Vertebra Backbone Ear Cuff Wrap Stud Clip Earring $1,26 - 8e431d
Banggood wilt iedereen een gothic laten wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:46 schreef lokpokken het volgende:
Weer nieuwe gratis producten van Banggood :
1 Pair Makeup Temporary Eye Rock Eye Tattoos Eye Sticker $1,48 - a16b8c
Punk Gothic Skull Vertebra Backbone Ear Cuff Wrap Stud Clip Earring $1,26 - 8e431d
Daarom bestel ik niks meer gratis sinds die muismat etc, gebruik er niks meer vanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:53 schreef TheDoors het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die dit echt bestellen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je uit hebzucht dit soort troep besteld die helemaal met het vliegtuig naar Nederland moeten en die door mensen in elkaar worden gezet die je waarschijnlijk als je het hebt gewoon weg flikkert. Humaan en milieu technisch niet echt verantwoord lijkt me.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kreeg die van mij deze week binnen, mijn schoenen zijn weer als nieuw.
"Average home has over 500 zippers"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben mijn kooplijst aan het uitdunnen. Weet iemand fix a zipper voor goedkoop?
Bij Miniinthebox en Ebay maar 5 euro vind ik veel te duur. Dit kan voor $2![]()
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)zes-1/736086440.htmlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben mijn kooplijst aan het uitdunnen. Weet iemand fix a zipper voor goedkoop?
Bij Miniinthebox en Ebay maar 5 euro vind ik veel te duur. Dit kan voor $2![]()
[ afbeelding ]
Als je echt uitsluitend een heli wilt, dan heb je hier niks aan, maarrrr... Het makkelijkst te besturen en meest toegankelijk voor beginners is in mijn ervaring een quadcopter i.p.v. een helicopter. Een quadcopter is stabieler en "logischer" qua besturing. Je hebt een minder grote leercurve. Vooral de mini quads zijn ideaal. Die zijn klein, smooth en stabiel en kunnen daardoor ook perfect binnen worden gebruikt. En als je de ideale quadcopter voor beginners wilt is deze perfect:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:37 schreef wihehin het volgende:
Wat is nou de beste RC helikopter voor beginners? Dus niet te duur en vooral makkelijk te besturen.
Je hebt een DM;)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:39 schreef Bill_E het volgende:
heeft iemand deze ooit eens gezien in china?
http://www.ebay.com/itm/5(...)me=ADME:L:OU:NL:3160
Het speciale is dus dat ze rgb zijn er per led aanstuurbaar.
Ik heb er 1 op ebay besteld bij die gast, maar dat duurt me erg lang nu al.
Ik zie dat het op bovenstaand filmpje wel erg snel is afgesteld. Dit kan je helemaal naar eigen zin tweaken. Ik heb zelf een vrij rustig achtergrond licht. Maar kan me goed voorstellen dat niet iedereen zoiets mooi vindt. Maar DIY Ambilight > Philipsquote:
Die zijn wel heel erg vet, waar vandaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:42 schreef monkeybrain het volgende:
Deze gekocht op Ebay.
[ afbeelding ]
Omdat ik niet kon kiezen deze ook gekocht. Waarom kiezen als beide kunnen![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg toch Ebay.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef namemotion het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg vet, waar vandaan?
Oeh awesome. Weet je of je zoiets ook zonder tv kan maken ala moonlighting?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:52 schreef yorkick het volgende:
[..]
Je hebt een DM;)
Is iemand op samenkopen die dat spul goedkoop kan fixen! Daar heb ik mijn DIY Ambilight mee gemaakt. Werkt perfect.
DIY Ambilight, op verzoek van Downstar.
Ik heb ook alles via XBMC werken. Daar is een plugin voor, boblight, die alles insteld.
Dit project is goed te doen als je geen techneut bent. Ik heb er wel een tijdje mee moeten prutsen, je moet wel een beetje met kabeltjes en computers om kunnen gaan.
Benodigheden:
Ledstring
Arduino Uno
5v adapater, Ampères afhankelijk van aantal LED's.
Adapter voeding/arduino
Eventueel: Breadboard (scheelt solderen) en Jumper wires
Informatie:
Tweakers-forum
Tweakers Blog
Adafruit
Kosten
Uiteindelijk was ik ongeveer ¤55 kwijt, voor 25 Leds (prima voor 32" tv)
Heb de voeding in Nederland gekocht ivm stabiliteit en veiligheid.
Resultaat (niet van mij, maar precies hetzelfde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |