Else i complain at paypal and creditcard company. (Precies zo neerzetten, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ga nu 1 laatste mail sturen met; Shipping the cable back would cost more than the cable.
It's your fault that I got a wrong cable, and with 1.8$ I CAN'T buy a new cable..
Je mag nog een keer spelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:59 schreef bierjoost het volgende:
Al het leuke flash spelletje op aliexpress gedaan? Je kan er coupons mee winnen. (Je moet dus op zoveel mogelijk icoontjes klikken in 30 seconden, waar ik pas na 20 seconden achterkwam...)
Via onderstaande link mag ik nog een keertje spelen:
http://www.aliexpress.com(...)L2WKqlUVlmQDgw%3D%3D
Anders gewoon zelf inloggen op
http://www.aliexpress.com/
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Else i complain at paypal and creditcard company. (Precies zo neerzetten, succes gegarandeerd)
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ik houd van mister tao
tot zo ver deze dienstmededeling
quote:
Meer dan 1 paar schoenenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
3 weken zonder veters rondlopen, heel slim
Wat vind je niet te duur?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:37 schreef wihehin het volgende:
Wat is nou de beste RC helikopter voor beginners? Dus niet te duur en vooral makkelijk te besturen.
Bij de action hadden ze een S107 kloon voor 12 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:47 schreef wihehin het volgende:
[..]
zo'n 30 euro is denk ik wel een goede prijs of niet?
Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:19 schreef wihehin het volgende:
Oke, en wat is het verschil tussen de syma s107 en de syma s107G?
Alle 107's hebben gyro, dus je moet gewoon officiële kopen en dan zit het wel goed, zie ook:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?
15$ en 30$ (Op Chinaprices)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gyro dacht ik, is er prijsverschil dan?
Neuh, ik vind het wel leuk zo dat je van alles meemaakt hier. Anders moet je specifiek naar 1 topic en nu heb je alles wat bij elkaar (m.u.v. tablets / telefoons wat wel logisch is)quote:
Zijn er eigenlijk mensen die dit echt bestellen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je uit hebzucht dit soort troep besteld die helemaal met het vliegtuig naar Nederland moeten en die door mensen in elkaar worden gezet die je waarschijnlijk als je het hebt gewoon weg flikkert. Humaan en milieu technisch niet echt verantwoord lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:46 schreef lokpokken het volgende:
Weer nieuwe gratis producten van Banggood :
1 Pair Makeup Temporary Eye Rock Eye Tattoos Eye Sticker $1,48 - a16b8c
Punk Gothic Skull Vertebra Backbone Ear Cuff Wrap Stud Clip Earring $1,26 - 8e431d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |