RPG?quote:Genre: Actie, RPG
Dit, jammer dat het maar tot level 25 is.quote:
Yep, en als je je attachment van je wapen afhaald moet je hem weer opnieuw kopen om het weer erop te doen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, jammer dat het maar tot level 25 is.
Ze mogen wel wat aan de attachments doen, hopen op de random drop aan het einde van een map is wel kut imo.
http://www.metacritic.com/game/pc/payday-2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:59 schreef JeMoeder het volgende:
Metacritic zegt mij genoeg over de kwaliteit van deze game... Ziet er leuk uit, maar het is steeds hetzelfde trucje. Ik laat hem links liggen, koop hem in de toekomst misschien wel een keer via steam als hij minder dan 3 euro kost.
Is wel het belachelijkste jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, en als je je attachment van je wapen afhaald moet je hem weer opnieuw kopen om het weer erop te doen...
Yep, maarja als alles 1k kost is alles ook zo klaar..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is wel het belachelijkste ja
En 50k voor een zaklamp op je pistool
Wat gaan jullie trouwens mainen? Ik ga voor Technician denk
20k vind ik beter, ook bij hogere rangen van je skills, bijna 1 miljoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, maarja als alles 1k kost is alles ook zo klaar..
Enforcer denk ik, heb bijna altijd de hoogste bodycount.
Of mastermind
Hehe lol, dat ging om deel 1 zie ik nuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/pc/payday-2
zie anders nog geen reviews, heb jij een vooruitziende blik?
als je zelf een beta key hebt gekocht dan heb je er een over toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef MaxMark het volgende:
Mocht iemand nog een beta-key overhebben: Een vriend van me zou graag eentje hebben. Toch leuker om samen te kunnen spelen dan
Ik heb die van mij als gift gekregen ook. Heb alleen de standaard editie, beta key komt bij de Career Criminal edition.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
als je zelf een beta key hebt gekocht dan heb je er een over toch?
oh, nouja, hij komt binnenkort al uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb die van mij als gift gekregen ook. Heb alleen de standaard editie, beta key komt bij de Career Criminal edition.
13 Augustus toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
oh, nouja, hij komt binnenkort al uit.
Daar gaan weer wat euro's, heb rome 2 ook al ge pre ordert, heb nu alleen nog de beta van paydayquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vandaag officieel bevestigd door Overkill. Mooi wark
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef rubbels het volgende:
Pc spelers hier? Wil hem namelijk wel kopen, maar wil niet co-op spelen met random mensen
Ik ben nog bij lange na niet zo pro dat ik dat red in PD2. In Payday: The Heist wel, daar ben ik al eeuwen lvl 193 en is alles met gemak op 145+ te doen (ook de secret vault, mocht iemand die nog niet hebben gedaan, dan help ik graagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Curlbrah het volgende:
Ik speel trouwens nu meestal met een groepje duitsers, mijn duits is niet al te best maar die lui zijn het beste als het om stealth gaat. Laatst bank: cash op overkill in iets minder dan 20 mins, alle deposits unlocked.![]()
Zal je ff toevoegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ik payday 1 met mensen van BoF hier heb gespeeld.
Ben niet zo goed dat ik hem op overkill kan spelen,maar hou wel van een potje met serieuze mensen, ik voeg je gewoon wel toequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben nog bij lange na niet zo pro dat ik dat red in PD2. In Payday: The Heist wel, daar ben ik al eeuwen lvl 193 en is alles met gemak op 145+ te doen (ook de secret vault, mocht iemand die nog niet hebben gedaan, dan help ik graag)
Heb inmiddels wel redelijk wat mensen gevonden waar ik een goed team mee kan vormen, toch een stuk leuker inderdaad dan al die random knakkers die geen microfoon hebben en maar wat aanmodderen.
Als jij (of anderen in dit topic) ook graag serieus willen spelen af en toe, echt stealth en/of echt overkill, voeg me vooral toe op Steam![]()
Zelfde naam als hier, plaatje van OpenTTD($-teken, niet dezelfde als hier)
ik voer je ook wel ff, heb Dan geen mic, maar wordt gek van die dipshits die alles verneukenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben nog bij lange na niet zo pro dat ik dat red in PD2. In Payday: The Heist wel, daar ben ik al eeuwen lvl 193 en is alles met gemak op 145+ te doen (ook de secret vault, mocht iemand die nog niet hebben gedaan, dan help ik graag)
Heb inmiddels wel redelijk wat mensen gevonden waar ik een goed team mee kan vormen, toch een stuk leuker inderdaad dan al die random knakkers die geen microfoon hebben en maar wat aanmodderen.
Als jij (of anderen in dit topic) ook graag serieus willen spelen af en toe, echt stealth en/of echt overkill, voeg me vooral toe op Steam![]()
Zelfde naam als hier, plaatje van OpenTTD($-teken, niet dezelfde als hier)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zal je ff toevoegen
[..]
Ben niet zo goed dat ik hem op overkill kan spelen,maar hou wel van een potje met serieuze mensen, ik voeg je gewoon wel toe
Geen invite gekregen nogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik voer je ook wel ff, heb Dan geen mic, maar wordt gek van die dipshits die alles verneuken
Ook vPiekartz hier op FOK!?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef Curlbrah het volgende:
Ik heet trouwens vPiekartz ingame.
Net een onplezierig potje Rats op overkill gedaan, wel 500k binnengesleept maar wat een frustraties.
Als die agenten niet binnen bleven stromen zouden dit soort games teringsaai zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Wilburt het volgende:
Deel 1 was leuk, maar extreem 'hardcore'.
Ik, als casual gamenoobje zijnde, en een buddy kwamen niet eens door level 3 door een oneindige rij aan agenten die maar bleven aanstromen.
Tijdens video's van deel 2 zie ik men ook precies wetend wat te doen, terwijl ik geen idee zou hebben.
Ik ben niet overtuigd het te kopen, maar vind het verder wel grappig. Gewoon niet mijn ding, denk ik.
Wat bedoel je precies met level 3?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Wilburt het volgende:
Deel 1 was leuk, maar extreem 'hardcore'.
Ik, als casual gamenoobje zijnde, en een buddy kwamen niet eens door level 3 door een oneindige rij aan agenten die maar bleven aanstromen.
Tijdens video's van deel 2 zie ik men ook precies wetend wat te doen, terwijl ik geen idee zou hebben.
Ik ben niet overtuigd het te kopen, maar vind het verder wel grappig. Gewoon niet mijn ding, denk ik.
Heb je toegevoegd op Steam.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met level 3?
Wat betreft die mensen die lijken te weten wat te doen: Dat zijn gewoon mensen die vaak proberen met hetzelfde team (en mics) en daardoor steeds meer door krijgen van wat net wel kan en wat net niet. Kwestie van oefenen en het hebben van goede teammates die je er doorheen loodsen
door de straten rennend, na een bankoverval. kan level 2 zijn. We kwamen er niet door omdat er zooooo veel agenten stonden tussen ons en de locatie waar we heen moesten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met level 3?
Wat betreft die mensen die lijken te weten wat te doen: Dat zijn gewoon mensen die vaak proberen met hetzelfde team (en mics) en daardoor steeds meer door krijgen van wat net wel kan en wat net niet. Kwestie van oefenen en het hebben van goede teammates die je er doorheen loodsen
Naja, er zit niet echt een volgorde in de beschikbare missies. De volgorde waarin je ze speelt is helemaal aan jezelf, dus er is niet echt sprake van level 1, 2, enzquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Wilburt het volgende:
[..]
door de straten rennend, na een bankoverval. kan level 2 zijn. We kwamen er niet door omdat er zooooo veel agenten stonden tussen ons en de locatie waar we heen moesten.
Ik weet niet of wij iets fout deden, maar zoals ik al zei: wij waren level1 noobjes en tegen die overmacht konden we niks.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ook vPiekartz hier op FOK!?
[..]
Als die agenten niet binnen bleven stromen zouden dit soort games teringsaai zijn.Je leert het snel genoeg hoe het moet, alleen al door YT video's te kijken. Speel alleen niet offline of met AI want dat is compleet zinloos, mag je alles zelf doen. Payday2 is echt baas.
![]()
Je kunt nog altijd een makkelijker level kiezen, anders; wacht even tot een police assault voorbij is voordat je gaat lopen. Maakt het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:10 schreef Wilburt het volgende:
[..]
door de straten rennend, na een bankoverval. kan level 2 zijn. We kwamen er niet door omdat er zooooo veel agenten stonden tussen ons en de locatie waar we heen moesten.
Ik weet niet of wij iets fout deden, maar zoals ik al zei: wij waren level1 noobjes en tegen die overmacht konden we niks.
added.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com/id/wrmdrm/
Als iemand wilt spelen.
Oh lol ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat bedoel je?(heette eerder drumstickNL)
Was Third Age mod aan het spelen met iemand, kom ik erachter dat je blijkbaar geen AI kunt toevoegen in multiplayer battles.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Oh lol ja die bedoel ik.Beetje Medievals Total War 2 spelen IPV Payday2.
Ik ga denk ik voor de Career Criminal editiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:17 schreef Curlbrah het volgende:
GMG20-4B9NY-L4FEN
http://www.greenmangaming.com/s/nl/en/pc/games/action/payday-2/
kortingscode
C4 maar dat kun je nog niet unlocken in de beta, is wel vrijwel instant maar heeft limited charges.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Is er trouwens nog een site waar ze de skillpoints meer uitleg geven? Tech heeft er een waar je sneller kluizen open kan drillen maar hoeveel sneller is dat?
Ja die heb ik gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
C4 maar dat kun je nog niet unlocken in de beta, is wel vrijwel instant maar heeft limited charges.
Geen idee, misschien wel, kan ook zijn dat 'ie daardoor alleen minder vaak kapot gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezienMaar ik bedoel uitleg bij de skillpoints.
http://www.pd2skills.info/
Drill Sergeant. Het zegt niet hoeveel sneller dus ik weet niet of het het waard is om die skill te nemen.
Dus iedereen die nog geen beta heeft, maar wel Payday: The Heist: Je kunt nu de beta downloadenquote:Hey everyone,
We at OVERKILL want to salute all our PAYDAY: The Heist veterans.
I have the pleasure to tell you that we are doing this by giving PAYDAY: The Heist owners free access to the PAYDAY 2 Beta from now on up until release.
If you own PAYDAY: The Heist and have it in your game library, you should now be able to see the PAYDAY 2 Beta there as well.
Please note that you will need to buy the full game if you like it.![]()
You can install and play the Beta right now.
Enjoy yourselves - you've earned it.
Almir
OVERKILL - a Starbreeze studio.
Toch jammer dat ik dan op vakantie ben met m'n crappy laptopquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Net een mededeling van Almir:
[..]
Dus iedereen die nog geen beta heeft, maar wel Payday: The Heist: Je kunt nu de beta downloaden![]()
Nogmaals, wie hulp nodig heeft oid, voeg me toe op Steam onder dezelfde naam als hier
Deposit is rukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef Curlbrah het volgende:
Net nog eens bank cash gedaan.. blijft leuk!
deposit is cash zonder de cash, cash heeft ook deposits.quote:
AI is idd erg kut, maarja, daar is t ook niet voorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef ZodiaX het volgende:
De game is erg leuk maar voornamelijk wanneer je met vrienden speelt, in je ééntje is het niet super.
Yea sure.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Vanmiddag / vanavond kom ik thuis, dan een potje doen Curlbrah?
kan vast wel ergens, als je payday 1 had dan heb je sowieso toegang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:39 schreef Djurres het volgende:
Lijkt me een leuk spel.
Kan ik een beta key verkrijgen op een of andere manier?
Of moet ik dan nu echt direct wat gaan kopen?
30 of 45, afhankelijk van de editie die je kooptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:40 schreef Djurres het volgende:
Heb payday 1 nooit gehad, kende het hele spel ook niet.
Wat gaat 2 kosten? 25 euro las ik ergens?
Lijkt me een toffe game, dus die gaan we aanschaffen denk ik.
Dinsdag toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:05 schreef rubbels het volgende:
Career Criminal Edition zojuist gekocht, moet helaas wachten tot volgende week zaterdag ofzo
Spel is er toch over 2 dagen en stats worden gewiped.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, geen beta-key bij normale pre-order..
welk deel ervanquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind de game nogsteeds kak
Ligt aan jou, tenzij je klacht is dat je teammaten altijd zuigen. Dan ligt het ook aan jou. (Speel met FOK!kers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind de game nogsteeds kak
Bam, overtuigend gebracht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee het is gewoon een slecht spel
Ik hoor de CoD generatie hier praten..quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee het is gewoon een slecht spel
Heh, same here. Er zijn best wel argumenten te bedenken waarom iemand dit een slecht spel zou kunnen vinden maar "het is gwn een slecht spel" valt daar niet onder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik hoor de CoD generatie hier praten..
Ja want als je niks met Payday hebt ben je gelijk CoD fanboy, bitchplsquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik hoor de CoD generatie hier praten..
Maar onderbouw het nu eens een keer, ipv die onelinersquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als je niks met Payday hebt ben je gelijk CoD fanboy, bitchpls
Het is gewoon een slecht in elkaar gezet spel, payday 1 faalde niet voor niets.
Bagger AIquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar onderbouw het nu eens een keer, ipv die oneliners
AI flankt je, gebruik suppressive fire, gaat achter mannetjes met die schilden staanquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bagger AI
Slechte design van maps
Same old, same old objectives
Veel te simpel schieten
Als ik meer had gespeeld had ik vast en zeker nog een hoop kunnen toevoegen aan deze lijst
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bagger AI
Vijanden valt wel mee, AI als teammates dan moet je maar online spelen.
Slechte design van maps
... Dit moet een grap zijn. Maar hey, als jij dat vindt.
Same old, same old objectives
Het concept van winkels beroven e.d gaat je pet te boven? Wat wil je er nog bij hebben dan, een citybuildingmode waarmee je je eigen stad kan bouwen ofzo?
Veel te simpel schieten
Dat is vreemd, #1 bug die nu ronddwarrelt heeft verband met wapens schieten en geen kut kunnen raken, ook al ben je spot on.
Als ik meer had gespeeld had ik vast en zeker nog een hoop kunnen toevoegen aan deze lijst
Waarom koop je 'em bij GMG als het dezelfde prijs is als op Steam?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet zolang ik de key van GMG nog niet heb..
First world problems..
20% korting bij GMG..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom koop je 'em bij GMG als het dezelfde prijs is als op Steam?
dat kan toch ook, alleen niet tijdens het sprintenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Curlbrah het volgende:
wat vinden jullie trouwens van het schiet systeem? (naast de bugs)
tbh vind ik het wel nice dat hip fire zo inaccuraat is (mede door geen crosshair) en je daarmee kunt sprayen terwijl je kunt aanleggen voor de het accurate schietwerk.
ze zouden van mij wel mogen toevoegen dat je tijdens het lopen ook kunt reloaden.
Ik schiet altijd wel vrij accuraat, ik gebruik de G36 meestal en de Locomotive als secondaire. Maar je moet niet full auto gaan, bursten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:05 schreef Curlbrah het volgende:
wat vinden jullie trouwens van het schiet systeem? (naast de bugs)
tbh vind ik het wel nice dat hip fire zo inaccuraat is (mede door geen crosshair) en je daarmee kunt sprayen terwijl je kunt aanleggen voor de het accurate schietwerk.
ze zouden van mij wel mogen toevoegen dat je tijdens het lopen ook kunt reloaden.
Heb de key ook van GMG gekregen, benieuwd of dit grapje werkt. Vanmorgen nog maar even snel gepreload na jou bericht gelezen te hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Code net binnen gekregen van GMG, snel activeren en pre-loaden zodat ik de "pre-order loot bag" kan meepikken..
nee, want ik ben vrijdag pas weer thuisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Klaar om die money binnen te halen?
pre-order is een pre-orderquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Code net binnen gekregen van GMG, snel activeren en pre-loaden zodat ik de "pre-order loot bag" kan meepikken..
– Broken single-playerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier de review van IGN:
http://uk.ign.com/articles/2013/08/13/payday-2-review
En voor datzelfde geven ze Coladoody altijd een 9 of hogerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
– Broken single-player
Klagen bij een co-op spel dat de single player niet goed is
Mja, de hoop was dat dat na de release eruit zou gaan. Niet dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb em ook, alleen heb ik een probleem.
Ik kocht dus een supressor/silencer op mijn glock, en vervolgens unequipte ik hem, en was ik hem kwijt.. toen heb ik hem opnieuw moeten kopen, daar gaat mijn geld.![]()
Hoort dat zo?
Silencers zijn sowieso kut tenzij je stealth gaat. Je verliest teveel schade daarmee en suppressed ook minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb em ook, alleen heb ik een probleem.
Ik kocht dus een supressor/silencer op mijn glock, en vervolgens unequipte ik hem, en was ik hem kwijt.. toen heb ik hem opnieuw moeten kopen, daar gaat mijn geld.![]()
Hoort dat zo?
Gebruik het zelf ook niet, als je het goed doet kan je ze doodmeppen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Curlbrah het volgende:
silencers zijn ook kut als je stealth gaat.
enige manier als je het mij vraagt, silencers hebben mij al zo vaak een rondje verneukt dat ik alles melee doe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gebruik het zelf ook niet, als je het goed doet kan je ze doodmeppen.
Ik heb no idea. nog nooit gespeeld. Nog niet eens een missie want toen crashte die. ook bij de "pick a card" crashte de game na de safehouse missie, en heb ik dus geen kaart gekregen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gebruik het zelf ook niet, als je het goed doet kan je ze doodmeppen.
Ah, ik test alles wel even. Wel jammer als je alle modifications maar tijdelijk hebt /opnieuw moet kopen zeg maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:39 schreef MaxMark het volgende:
Wat betreft de silencers, je ziet wanneer je de gear equipt hoe 'silenced' iets daadwerkelijk is. Silenced is niet hetzelfde als volledig stil, in dit geval. Zelfs met silencers heb je daar nog 1/5e van de balk. Je kunt het dus wel gebruiken, maar zult meer afstand moeten houden van civs/guards wanneer je het gebruikt.
Je zou dus bijvoorbeeld de bank manager kunnen neerschieten als hij op de parking lot staat. Maar van binnen in de bank, is dat al een stuk lastiger.
Je verliest ze niet, het kost alleen geld om ze weer vast te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik heb no idea. nog nooit gespeeld. Nog niet eens een missie want toen crashte die. ook bij de "pick a card" crashte de game na de safehouse missie, en heb ik dus geen kaart gekregen.
Bedoeling hierbij is dus dat je alle modifications op je wapens verliest na unequippen? beetje jammer, want het hoort in je inventory te gaan stond in het spel.
Nou, dat is stom zeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je verliest ze niet, het kost alleen geld om ze weer vast te zetten.
FOK!crew maken trouwens? Vond zelf Technician het leukst.
Zijn geen classes nee, maar ik denk zelf om de meeste punten in tech te doen en de rest in Enforcerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nou, dat is stom zeg.Lekker duur voor modifications voor 200k. Die zet ik er dus nooit meer af.
edit: technician? Er zijn geen classes of wel? Je hebt alleen een skilltree, dus je kan mixen met van alles en nog wat.
Ik zie wel wat ik doe, zolang je oneindig kan respeccen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn geen classes nee, maar ik denk zelf om de meeste punten in tech te doen en de rest in Enforcer
Je krijgt de helft van je kosten terug als je respeccedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik zie wel wat ik doe, zolang je oneindig kan respeccen.
Verder is geld geen probleem toch? als je meer geld wilt moet je gewoon even een bankje overvallen.
Huhh? Je kan niet alles in 1x respeccen voor $20.000 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je krijgt de helft van je kosten terug als je respecceddus als je dat constant blijft doen kom je uiteindelijk zonder geld te zitten.
Net een Bank: Gold heist gelukt, crasht hij
Je kan per skilltree respeccen. Als je 500.000 erin hebt geïnvesteerd (elk punt kost wat geld, hoe hoger in de tree des te meer het kost) krijg je 250.000 en al je skill punten terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Huhh? Je kan niet alles in 1x respeccen voor $20.000 bijvoorbeeld?
oooh okay, geld maakt niet uit want dat kun je toch eindeloos grinden. Ging mij meer even om de punten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan per skilltree respeccen. Als je 500.000 erin hebt geïnvesteerd (elk punt kost wat geld, hoe hoger in de tree des te meer het kost) krijg je 250.000 en al je skill punten terug.
Steam restarten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan geen games van anderen op steam joinen. Weet iemand een oplossing?
Membership by invite onlyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Exterminator het volgende:
Speciaal voor de Fokkers deze groep aangemaakt (moet m wel nog wat editen), joinen dus![]()
http://steamcommunity.com/groups/fokpd2
Al een repair gedaan via Steam? Onspeelbaar wordt het er niet door, maar bij mij klapt hij er om de 2-3 heists ook uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
Random? is niet echt random, kan gewoon niet spelen hierdoor!!!
Safehouse wordt steeds bijgevuld geloof ik naarmate je vordert, je pimphuis /trofeekamer. Offshore geld is volgens mij een soort "high-score" die je aan het eind van het spel hebt is niet echt uit te geven dacht ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:11 schreef KneusTeun het volgende:
Zo snel evenb paar potjes kunnen doen, lvl 11, maar snap nog niet alles
Safehouse heb je geen reet aan?
Waar is mijn off shore geld voor?
Gaat moeilijk zonder cable ties.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef maurisioo het volgende:
Volgende keer gewoon iedereen buiten vastbinden.
Buiten lopen er ook maar een paar. Die kun je dan tenminste wel vastmaken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Gaat moeilijk zonder cable ties.
met mastermind upgrade had je er eerder 10 of 12, kon je tenminste een hoop mensen vastbinden. Nu heb je er maar 5 met upgrade.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:01 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je er twee van
Mensen aan het spelen? van de groep niemand
8 lijkt mij beter. En zo kut dat ze niet de map uitvluchten als ze de kans hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
met mastermind upgrade had je er eerder 10 of 12, kon je tenminste een hoop mensen vastbinden. Nu heb je er maar 5 met upgrade.
Prima maar dan moet baine niet zo janken als je die civs killed.
Niet echt uitgezocht, spending cash gaat er niet hard van achteruit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
8 lijkt mij beter. En zo kut dat ze niet de map uitvluchten als ze de kans hebben. Schuilen ze achter wat agenten, ja worden zij natuurlijk ook geraakt.
Maar die paar duizend die je verliest, gaat dat van je huidige aantal geld af of krijg je minder na afloop?
Ach ik schiet ook nauwelijks civvies meer, eens per 5 keer oid dus dat valt wel mee ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Niet echt uitgezocht, spending cash gaat er niet hard van achteruit.
zijn er nog meer skills aangepast, want maar 5 tyrips is wel weinigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
met mastermind upgrade had je er eerder 10 of 12, kon je tenminste een hoop mensen vastbinden. Nu heb je er maar 5 met upgrade.
Prima maar dan moet baine niet zo janken als je die civs killed.
Volgens mij kun je nu met smooth talker nog een extra pager beantwoorden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zijn er nog meer skills aangepast, want maar 5 tyrips is wel weinig
lekker bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef KneusTeun het volgende:
lvl 15 en nog steeds geen custom mask![]()
Ik krijg alleen maar geld en weapon unlocks
Met z'n 2jen gaat goed....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef Dumoro het volgende:
Ik en mijn broeder denken er over om deze game te kopen. Een vraag alleen: Is hij ook leuk om enkel met twee spelers te doen of moet je toch beste gewoon met vieren?
ja dat had ik ook regelmatig bij de betaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef KneusTeun het volgende:
Niet echt, ik heb nog te vaak dat halverwege een game de connection opeens eruit schiet
Welke versie wil je kopen? Heb nog een PC steam code liggen die ik niet kan gebruiken omdat mijn PC het niet gaat trekken. Vraagprijs 24,- Euro.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef Dumoro het volgende:
Ik en mijn broeder denken er over om deze game te kopen. Een vraag alleen: Is hij ook leuk om enkel met twee spelers te doen of moet je toch beste gewoon met vieren?
Waar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
Je kan de gewone versie kopen voor 19 euro...
Yup zie het 21,-, nah ja meeste betrouwbare sites zitten op 29, dus ja laat het lekker 24,-quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
interwebz
http://cdkeyshere.com/payday-2-cd-key.html#.UgyyRpL0GEw
Nu ff de goedkoopste die ik vind. Ebay zal ook wel weer goedkoper zijn.
mjoah, daar zijn genoeg andere spellen van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:56 schreef byah het volgende:
Jammer dat je geen cop kan zijn in dit spel, zou wel leuk zijn voor de afwisseling.
Kan wel, speel zelf ook regelmatig met 2 man en dat wil best. Moet je wel beide mastermind specced zijn voor de stealth missies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef Dumoro het volgende:
Counter-strike Source..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:56 schreef byah het volgende:
Jammer dat je geen cop kan zijn in dit spel, zou wel leuk zijn voor de afwisseling.
Waar kan ik die überhaupt vinden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is die Bain's Guide pdf nog interessant of niet? Ik heb niet de Criminal Career Edition maar wil em later misschien nog wel kopen, afhankelijk van de hoeveelheid extra DLC.
Bain's Guide is located in the root of the PAYDAY 2 Steam installation folder as a PDF file.If you don't know how to get to the folder, an easier way to locate it is by right clicking PAYDAY 2 in your Steam library, go to the local files tab, and press "Browse local files".quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar kan ik die überhaupt vinden?
Negeer maar, is zojuist verkocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:43 schreef Puzom het volgende:
[..]
Welke versie wil je kopen? Heb nog een PC steam code liggen die ik niet kan gebruiken omdat mijn PC het niet gaat trekken. Vraagprijs 24,- Euro.
Ik vind het een erg tof spel, adviseer wel om met bekenden te spelen. Maar het spel heeft nog wel wat bugs en ze zeiden dat er 17 heists op release zou zijn en er zijn er nu ~10 ongeveer.quote:
Maten van me spelen op de XBOX dus dat word een probleemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het een erg tof spel, adviseer wel om met bekenden te spelen. Maar het spel heeft nog wel wat bugs en ze zeiden dat er 17 heists op release zou zijn en er zijn er nu ~10 ongeveer.
Ontvriend ze, mensen die dit soort spellen op console spelen verdienen het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maten van me spelen op de XBOX dus dat word een probleem
Is het mogelijk om met een cracked versie met maten te spelen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ontvriend ze, mensen die dit soort spellen op console spelen verdienen het niet.
Ja dat heb ik net iets te vaakquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef MaxMark het volgende:
Bij mij loopt het juist soepeler dan de beta. Alleen wanneer de host issues heeft, knikker ik nog wel eens naar lobby, maar geen crashes meer.
Merk je verschil tussen wanneer je zelf host of iemand anders?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net iets te vaakvan de laatste 4 games ben ik er 3 naar de lobby geknikkerd.
Is dat niet gewoon dat de host dan de game verlaat? Want ik heb dat nog nooit als probleem gehad, nooit gebugged geweest. Werd er aan het begin trouwens altijd uitgeknikkerd inclusief crashes maar is nu helemaal verholpen, afgelopen 4 dagen geen 1x gecrashed of uit een game geknikkerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wordt regelmatig uit games gegooid ofzo. 'connection with host lost'
nee want ik had het vandaag met Teun een aantal keer. Toen hij host was, maar ook toen ik host was en dat hij er uitgegooid werdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat de host dan de game verlaat?
Dat is echt gefixed, ik zou eerder kijken naar jullie anti-virussen en firewalls e.d.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee want ik had het vandaag met Teun een aantal keer. Toen hij host was, maar ook toen ik host was en dat hij er uitgegooid werd
ja het lijkt ook meer alsof zijn/mijn internet kut is, want het lijkt ook meer op een nat probleemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is echt gefixed, ik zou eerder kijken naar jullie anti-virussen en firewalls e.d.
Komen die er niet dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:22 schreef Curlbrah het volgende:
waar mooi dat overkill nu verbaasd gaat lopen doen dat mensen safehouse customisation verwachtten.
Patch #2 is vandaag alweer terug gedraaid, alsof ze zelf niks testen ofzo. Verder ga ik niks veranderen aan m'n netwerkinstellingen. Andere spellen die via het internet gespeeld worden werken ook. Ze hebben gewoon brakke netwerkcode. Dingen zoals DNS-flushen doe je alleen maar als er aan de ISP/serverside wat mis is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:17 schreef Curlbrah het volgende:
check ff de forums, is een hele waslijst aan dingen die je evt. kan bekijken
dns refreshen, firewall uitzetten, hamachi uitzetten etc.
Heb je die succesvol afgerond dan? Beide levels?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat een kutheist is Bad Oil zegKrijg godver niet eens 100k voor die heist.
Met z'n 4en spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:33 schreef EpicKnife het volgende:
Ik kan voor geen meter stealthen met een maat (met zijn 2en dus) in de jewelry store op normal. Level 6 hier. Iemand tips?
Tof, maar is solo dit dan moeilijker of makkelijker? Want dan begin ik wel even solo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met z'n 4en spelen
2 man op straat, 2 in de winkel. Alle civs naar de grond schreeuwen. 2 man binnen gooien tassen de straat op, 2 man op straat brengen ze naar de van. Ondertussen reagerend op eventuele nieuwe civs die aan komen lopen.
Uiteraard niet schieten, ook niet met silencers. Guards buiten de store kunnen dat horen.
Edit: Dit zou theoretisch ook met z'n 2en kunnen (geen AI). 1 in de shop, 1 op straat.
Alleen de wapens uit het eerste level verloren bij de escape omdat mensen niet kunnen gooien. Daarna hadden we dat apparaat op de eerste poging.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je die succesvol afgerond dan? Beide levels?
Solo volgens mij niet eens te doen. Gewoon een goed team hebben dat snel kan reageren op civs die ronddwalen. Je ziet ze meestal ook van verre aankomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:24 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Tof, maar is solo dit dan moeilijker of makkelijker? Want dan begin ik wel even solo.
Verder klonk het wel logisch, alleen heb ik vaak dat er net een civ ontsnapt en er een police assault komt.
Heb je deze hele missie gedaan zoals hier staat? http://steamcommunity.com(...)?id=169466707#127969quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen de wapens uit het eerste level verloren bij de escape omdat mensen niet kunnen gooien. Daarna hadden we dat apparaat op de eerste poging.
We hadden geen intel van de eerste missie, maar dat ding is er toch gewoon om de bar uit te rekenen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Solo volgens mij niet eens te doen. Gewoon een goed team hebben dat snel kan reageren op civs die ronddwalen. Je ziet ze meestal ook van verre aankomen
[..]
Heb je deze hele missie gedaan zoals hier staat? http://steamcommunity.com(...)?id=169466707#127969
Je mag die camera's niet kapot schieten. In Bank heist moet je naar de security room gaan want daar zit een bewaker en die moet je dan neer slaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die camera's nog uit te schakelen zonder dat er een alarm getripped wordt? Bijvoorbeeld bij Bank Heist. Ik schiet dat ding uit meteen begint alles te flippen. En niemand die een ECM Jammer had ofzo met laag skilllevel.
update #2 is weer gereleased zo te zien
Vind hem juist naar mate meer repetitief worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:14 schreef Puzom het volgende:
Vandaag voor het eerst PS3 versie gedaan, leuke game. Online liep goed, geen connectie errors.
Level 18 nu, steeds leuker nu met meer skills.
Ik heb een mic, zal je straks wel toevoegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:45 schreef DownBusiness het volgende:
Vandaag voor het eerst gespeelt. Leuk spel voor tussendoor. Begrijp nog lang niet alles en stealth lukt niet vaak.
Jammer dat niet veel mensen een microfoon gebruiken.
Als mensen samen willen spelen. Voeg mij maar toe:
DownBusiness
Nee, meer skills meer variatie in de missies. Zit meer in deze game dan de meeste denken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:36 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Vind hem juist naar mate meer repetitief worden.
Je moet ze meppen. Ipv te schieten probeer guards te meppen, duurt altijd wel een paar seconden voordat ze reageren dus sprint op ze af desnoods.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die camera's nog uit te schakelen zonder dat er een alarm getripped wordt? Bijvoorbeeld bij Bank Heist. Ik schiet dat ding uit meteen begint alles te flippen. En niemand die een ECM Jammer had ofzo met laag skilllevel.
En heel veel bugsquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:39 schreef Puzom het volgende:
[..]
Nee, meer skills meer variatie in de missies. Zit meer in deze game dan de meeste denken.
Meppen en eventueel dwingen om te gaan liggen nadat je ze een klap verkocht hebtquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet ze meppen. Ipv te schieten probeer guards te meppen, duurt altijd wel een paar seconden voordat ze reageren dus sprint op ze af desnoods.
Ben nu level 47, speel met vrienden die elk een ander spec hebben. Kan de meeste heists wel binnen 5 minuten completen. Is wel leuk de eerste paar keer maar alles begint nu wel repetitief te worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind hem steeds leuker worden aangezien je steeds meer shit unlockt. Bij een laag level moet alles wel guns blazing doen, maar hoe meer spullen je tot je beschikking hebt, hoe tactischer je het aan kunt pakken
Heb pager upgrade en kan lijken verplaatsten, kan nu 4 guards doden en 1 op zijn knieën dwingenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meppen en eventueel dwingen om te gaan liggen nadat je ze een klap verkocht hebt
Ja buggy is het wel, maar welke game niet tegenwoordigquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
En heel veel bugsIk vind de equipment zo kut werken. Ik had iets van 100k gekocht en dacht het te kunnen combineren met een red dot sight. Nee hoor, 100k weg.
die eerste weapon mod die je krijgt is een supressor en geen silencer, mensen horen je dus schieten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb hem via All4games netjes op launchdag binnen gekregenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Ligt het aan mij of dit spel nergens te vinden in de winkels? (Voor de Xbox360)
Zie via budgetgaming wel een aantal websites die hem "op voorraad" hebben. Maar eens belletje daar na toe plegen of dat echt zo is
Die kutbritten spelen dan ook alleen maar shooters.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ja buggy is het wel, maar welke game niet tegenwoordig
Ze werken wel aan patches etc. dus zal wel goedkomen. In de UK staat ie op 1.
Ah chill, die had ik gezien inderdaad. Goedkoopste shop ook, daar maar eens bestellen danquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem via All4games netjes op launchdag binnen gekregenOok een Xbox 360-versie
Kun je hem niet via de xbox live arcade shop kopen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Ligt het aan mij of dit spel nergens te vinden in de winkels? (Voor de Xbox360)
Zie via budgetgaming wel een aantal websites die hem "op voorraad" hebben. Maar eens belletje daar na toe plegen of dat echt zo is
Volgens mij is het Disc only toch? Anders is die zeer waarschijnlijk duurder en ik heb maar een 20 GB HDD erin zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Kun je hem niet via de xbox live arcade shop kopen?
Ja tuurlijk, graag zelfsquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah chill, die had ik gezien inderdaad. Goedkoopste shop ook, daar maar eens bestellen dan![]()
Tegen die tijd voeg ik je wel eens toe om een potje co-op te doen als je dat wil? Geloof niet dat er veel fokkers zijn met de X360 versie
Ja hij is disc-only. Ze wilden er een XBLA-game van maken, maar hij werd daar te groot voor en is last-minute toch retail-only geworden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij is het Disc only toch? Anders is die zeer waarschijnlijk duurder en ik heb maar een 20 GB HDD erin zitten
Top, zal ergens in het weekend worden. Aangezien ik dan weer een mic hebquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, graag zelfsHeb maar 3 andere mensen in mijn vriendenlijst die de game hebben.
Mijn Live-naam is hetzelfde als mijn FOK-naam
Ik heb nog steeds geen maskerquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren trouwens het Anonymous-masker gekregen![]()
Wel tofKrijg veel jaloerse reacties als ik met randoms speel
[ afbeelding ]
Dit is mijn enige. Ik heb wel al 20 verschillende kleuren en materialen, maar basismaskers.. ho maarquote:
welke lvl ben je nu?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is mijn enige. Ik heb wel al 20 verschillende kleuren en materialen, maar basismaskers.. ho maar
Heb je die al onder 45 seconden gedaan voor die achievement?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef Rossdale het volgende:
24 geloof ik. Ik was level 16 na twee dagen, gisteren in 1,5 uur nog 8 levels erbij
Ik kwam een groepje van 3 engelsen tegen die briljant goed samen werkten en continue de Ukranian Job heist deden op hoge moeilijkheidsgraad. EXP en geld rolde continue dik binnen. Elke 10 minuten weer een level omhoog en 50k in de pocket
nice!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren trouwens het Anonymous-masker gekregen![]()
Wel tofKrijg veel jaloerse reacties als ik met randoms speel
[ afbeelding ]
Nee dat is me niet gelukt, lukt dat zonder saw of c4? Het openen van de kluizen duurt sowieso al een minuut of 3 als je het gewoon met een drill doet...quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je die al onder 45 seconden gedaan voor die achievement?
Die heb ik gisteren ook bij iemand gezien jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice!
ik heb 'm ook, draag echter niet omdat ik een ander masker heb met custom leeuwen enzo erop.
[ afbeelding ]
deze dus, 1 helft is goud en er staat een leeuw op elke helft.
kan met c4 maar soms ligt de tiara gewoon voorin de store en dan hou je nog tijd over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dat is me niet gelukt, lukt dat zonder saw of c4? Het openen van de kluizen duurt sowieso al een minuut of 3 als je het gewoon met een drill doet...
Ik ben nog niet hoog genoeg level voor zulk soort equipment, helaas..
Hoe doe je dat dan als dat ding hoog boven een deur hangt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die eerste weapon mod die je krijgt is een supressor en geen silencer, mensen horen je dus schieten.
je kunt camera's ook met melee kapot maken. " E "
Nog niet meegemaakt, heeft tot nu toe nog elke keer in een kluis gelegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kan met c4 maar soms ligt de tiara gewoon voorin de store en dan hou je nog tijd over.
De bewaker die de camera's bekijkt uitschakelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als dat ding hoog boven een deur hangt?
springenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als dat ding hoog boven een deur hangt?
Nee hoor http://www.computerandvid(...)day-2-debuts-at-no1/quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Die kutbritten spelen dan ook alleen maar shooters.
Why? PS3 heeft server issues, zijn ze aan het werken. PS3 online met payday loopt met invites prima, gisteren veel lol gehad met vreemden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
welke lvl ben je nu?
Ben er al achter dat ik toch voor xbox had moeten halen.
Veel socialer platform
Mooi dat je er meteen vanuit gaat dat het over PS3 gaatquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Puzom het volgende:
[..]
Why? PS3 heeft server issues, zijn ze aan het werken. PS3 online met payday loopt met invites prima, gisteren veel lol gehad met vreemden.
Ik speel wel eens met een xbox controller op PC. jezus wat is dat soms kut.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
welke lvl ben je nu?
Ben er al achter dat ik toch voor xbox had moeten halen.
Veel socialer platform
Dan zet je auto-aim maar aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik speel wel eens met een xbox controller op PC. jezus wat is dat soms kut.
Nah, muis / toetsenbord speelt veel fijner bij games als dit, counterstrike, battlefield, arma etc. Sommige games wil je gewoon niet op de console spelen.
AI is idd één van de minpunten van Payday.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga 'm ook nog kopen, twijfel nog voor welke console. Deel 1 vond ik tegenvallen, de AI was veel te slecht uitgewerkt.
Want iedere agent en burger wordt gespeeld door een levend persoon ergens ter wereld? Innovatief.quote:
Dat niet nee. Er was gewoon geen reet aan daardoor.quote:
Tja komt door je signaturequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dat je er meteen vanuit gaat dat het over PS3 gaat
staat ook xbox inquote:
Zeker waardquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pfff, Framing Frames is moeilijk op dag 3 als je het niet stealth doet
Je kunt ook gewoon vertellen waar je het over hebt kerel.quote:
Laat maarquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vertellen waar je het over hebt kerel.
Wou je vechten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vertellen waar je het over hebt kerel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |