abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141859043
Ik vermaak me er nog steeds prima mee!
Op de rand van de afgrond is een stap voorwaarts geen vooruitgang
pi_143592984
Ik heb hem ondertussen ook ontdekt. Vind het 1 van de leukste online spellen van de afgelopen jaren. Leuker dan de COD's en Battlefields van deze wereld.
Dit, dus.
pi_143594262
Zeker vermakelijk al beginnen sommige bugs zo onderhand wel storend te worden.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_143594560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef DeeCruise het volgende:
Zeker vermakelijk al beginnen sommige bugs zo onderhand wel storend te worden.
Ik speel op Steam. Heb er eigenlijk geen last van.
Dit, dus.
pi_143595133
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik speel op Steam. Heb er eigenlijk geen last van.
Is er nog een andere client waarin je pd2 kunt spelen dan? En wacht maar, je komt ze vanzelf wel tegen ;)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:57:38 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143596192
Zoals? Kon 1 keer iets niet uit een kluis pakken maar voor de rest nog geen bugs gezien.
pi_143620938
Ik ook niet. Ik moet alleen wel lang wachten voor ik een spel kan betreden.
Dit, dus.
pi_143625270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:57 schreef Erasmo het volgende:
Zoals? Kon 1 keer iets niet uit een kluis pakken maar voor de rest nog geen bugs gezien.
Poe, even uit het hoofd:

Aankondigingen van de voice over over gemiste loot, waar je ze allemaal hebt meegenomen. Personen die down gaan in de laatste minuut en blijven leven, waardoor de hele game van streek raakt (niet te resurrecten, gaan niet in custody, en escape is unavailable waardoor suicide enige optie is), detection door muren heen, npc's die niet zichtbaar zijn (en door anderen in-game wel waardoor je een detection krijgt), invites die niet werken waardoor de game crashed zodra je in de lobby probeert te geraken (bij 6 man ervaren tot nu toe), texture border failures (npc's die ineens door een muur lopen, of hangen in een prullenbak), tracking issues (toegegeven, waarschijnlijk ping) waarbij je players ineens ziet moven met 300km/uur, en de GIGANTISCHE hoeveelheid cheats die gebruikt worden.

Ik vermaak me prima met deze game, maar er zijn teveel issues om te zeggen dat het allemaal maar in orde is. Ook developers die het laten afweten en alleen maar betaalde dlc's uitbrengen ipv te werken aan deze issues. De 7 day heists zijn er nooit gekomen en het infamous level gaat nog steeds niet verder dan 2 qua bonussen terwijl je wel kunt ranken tot 5 :{w
pi_143626146
Shadowraid blijft super tof.
Dit, dus.
  Redactie Games zaterdag 6 september 2014 @ 11:38:28 #60
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_144233852
Moet zeggen dat de game sinds update 35 weer verbeterd is, als het op rewards komt. Alle missies hebben nu een hogere base XP gekregen, waardoor mensen meer variatie spelen qua missies. Altijd Rats, Firestarter spelen werd een beetje vervelend. En die missie penalty (omdat je zo vaak dezelfde missie speelde maakte het spel niet leuker).

Watchdogs heeft ook een massive boost gekregen, omdat dit imo ook één van de moeilijkste shootout missies is als je deze op ovk of DW speelt, (naast Rats met 7 tassen meth), vind ik dit ook terecht. Die extra tassen aan coke hebben ook een behoorlijk cash payout boost gekregen net als de Meth die je kookt in Rats (als in 1,3Mil ipv 300k op ovk).

Stealth is imo nog steeds te buggy in FF dag 3, Shadow Heist, Election Day. Big Bank heb ik volgens mij maar 2x gespeeld dus daar kan ik niet echt over oordelen. En Train Heist stealth is imo nog steeds kapot.

Al met al, "less grind more fun"

Voor meer info over XP per missie moet je hier maar even kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-09-2014 11:46:13 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')