Wat is daarmee?quote:
Had ik al wel verwacht, ik was zelf ook niet echt enthousiast over "A ton of love". Zelfs op musicmeter krijgt het na 17 stemmen maar een 3.11.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Moody het volgende:
Ik overdrijf een beetje, maar het is wel hun minste plaat tot dusver
quote:
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.quote:WILCO’S NEXT RECORD TO BE MORE ‘FUCKED UP’
30 March, 2013
Mat Lee
With the aim to avoid playing it safe, Wilco co-founder and frontman Jeff Tweedy admits the band may venture into alternate territory as they plan another record, stretching their already experimental rock to a whole new level.
Tweedy told us in a recent interview that criticisms of the band’s comfort in their genre have actually hit home and he is keen to rectify that.
“I have a kinda sneaky suspicion that the next record is gonna be a little more fucked up than the last few – that’s an itch we haven’t scratched in a while.”
But just what does Tweedy mean by ‘fucked up’?
“You know, I don’t really know,” he smiles, and trails off, then thinks aloud. “Not necessarily noisy, maybe just some less conventional song shapes, and in the sonics of it.”
With a couple of 12-minute plus songs on the last one, you wonder how much less conventional can Wilco get?
“That’s a good question, I don’t know – maybe I have taken in some of that critical shorthand that ‘Wilco have played it safe’ lately – and maybe even those twelve-minute songs are the safe way for us. It relates to that enthusiasm and passion for Wilco – maybe it fostered a certain amount of expectation, and when it just sounds like Wilco, that’s somehow a disappointment.”
http://themusic.com.au/ne(...)o-be-more-fucked-up/
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Net weer eens All Things Must Pass op de platenspeler gelegd, en jongens, dat is toch gewoon één van de mooiste albums ooit.
Harrison![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, al enige indicatie van releasedatum?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.![]()
Krijgen we misschien een album helemaal vol met dit soort songs.![]()
Album vol met kinderen van Art of Almost zou inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.![]()
Hij zei ook dat het vorige album helemaal fucked up zou zijn, maar dat bleef bij het eerste nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Apple Scruffs is ook fantastisch.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt goed, al enige indicatie van releasedatum?
Vinyl?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Nieuw werk van James Blake in mijn brievenbus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Vinyl?
Yes. Wit nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom moest ik lachen.![]()
![]()
Tof, collector itempje dus! Was het datgene dat je ergens in één van de vorige topics postte; dat ie op een andere naam ook werk ging uitbrengen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Wit nog wel.
En waarom moest ik lachen.![]()
Iemand heeft het gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof, collector itempje dus! Was het datgene dat je ergens in één van de vorige topics postte; dat ie op een andere naam ook werk ging uitbrengen?
Als student Geschiedenis ben ik uiteraard getraind om in de behandeling van bronnen het zinloze van het zinvolle te scheiden.quote:
Je hebt weinig gemistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
Phoenix staat hier aan. Die was ik helemaal vergeten dit jaar.
Hij was wel genoemd maar ik had het nog niet geluisterd. Dus bij deze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist
Is Beaches al eens genoemdKraut pop is een aardige omschrijving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |