quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Die uitspraak is op 't randje voor een muziektopic
Cool. San Miguel is geen Estrella (dat was ook ooit het bier op Primavera), maar heb toch liever dat Filippijnse merk dan Heineken als ik in Spanje ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Z het volgende:
[..]
WILD NOTHING
SAVAGES
METZ
DINOSAUR JR.
DEERHUNTER
PHOENIX
MULATU ASTATKE
KURT VILE & THE VIOLATORS
DAUGHN GIBSON
THE BREEDERS
THE JESUS & THE MARY CHAIN
JAMES BLAKE
GLASS CANDY
SWANS
THE KNIFE
MOUNT EERIE
MELODY'S ECHO CHAMBER
MAC DEMARCO
CAMERA OBSCURA
DAN DEACON
LIARS
CRYSTAL CASTLES
En San Miguel is toch gewoon de Heineken van Spanje? Het viel me wel op dat er op zo'n indie-festival zo veel aan merchandising gedaan werd.
Portugal The Man vergelijken met Peter Adamsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef kciR het volgende:
Ja, het is zeker een gave plaat!
Al kunnen ze bij mij moeilijk een potje breken, alles vanaf Satanic Satanist vind ik goed. Het is mijn 'Peter Adams', al schreeuw ik het niet zo van de daken
(TT voor het volgende topic? Indie Friends?)
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:03 schreef Moody het volgende:
De laatste plaat (2011) vond ik een beetje flauw. Te gelikt misschien. Maar goed, als je 8 albums maakt in 7 jaar tijd, heb je het recht om er 1 te verkloten.
Nog niet gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?
Hier hebben ze twee jaar over gedaan, er was vorig jaar geen album.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?
Goedgekeurd door hogere handquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef Moody het volgende:
Ik zie Jezus en Hallelujah. Ik hoeft me geen zorgen te maken?
De opener van de vorige plaat is het beste nummer van de vorige plaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Opener is in ieder geval al 1000x beter dan de opener van de vorige plaat
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat we het er inmiddels allemaal wel over eens zijn dat The Haxan Cloak de spannendste plaat van het jaar heeft gemaakt tot dusver, he?
Ja? Hmm? Ok. Juist. Mooi.
Dan hebben we dat ook weer gehad.
Kunnen we het nu weer met z'n allen hebben over andere plaatjes...
Ik zal hem ook eens gaan luisteren. De hoes kwam mee bekend voor, bleek dat hij vorige maand op de luisterpaal stond. Had hem even een maand eerder gepitchd, was makkelijker zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat we het er inmiddels allemaal wel over eens zijn dat The Haxan Cloak de spannendste plaat van het jaar heeft gemaakt tot dusver, he?
Ja? Hmm? Ok. Juist. Mooi.
Dan hebben we dat ook weer gehad.
Kunnen we het nu weer met z'n allen hebben over andere plaatjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |