Geen idee, ik laat het maar over aan de expperts, maar toch zeker wel enkele maanden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai, ja. Daar had ik wel wat over gelezen in een topic van je. Lijkt me echt zwaar en zwaar klote ...
Hoe lang blijf je daar ongeveer?

Gelukkig hebben we nauwelijks iets op de grond of aan de muur hangen, dus dat is redelijk makkelijk op te ruimenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga liever langs, dat scheelt rommel.

Oja handig welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nauwelijks iets op de grond of aan de muur hangen, dus dat is redelijk makkelijk op te ruimen

Dat is lang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat het maar over aan de expperts, maar toch zeker wel enkele maanden.
 Wat gaan ze allemaal doen? Ik weet er niet veel van, hoe dat in zijn werk gaat.
 Wat gaan ze allemaal doen? Ik weet er niet veel van, hoe dat in zijn werk gaat.  

Ja, vond het gisteravond ook weer eens ouderwets gezellig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteravond was het leuk. Als we die mensen en manier van posten volhouden dan kunnen we weer gewoon terugkomen. Maarja, straks gaan we ongetwijfeld weer lezen hoe het in de supermarkt was en welke plantjes er nu weer in de tuin zijn gegroeid.

Aan planten begin ik maar niet. Onze 2 katten weten dat gelijk te slopen, idem mijn kruiden op balkonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:39 schreef Tamashii het volgende:
Overigens was het gezellig in de supermarkt en heb ik vandaag eindelijk eens leuke bloembolletjes gehaald bij de Driesprong op de hoek. Joh, dat was daar druk! Maar wel nu 10 plantjes voor nog geen 5 euro. Zeg nou zelf, dat is toch geen geld.

Dit inderdaad. Maar mijn dag is er weer door gemaakt. Evenals de facebook Hartstocht in de trein met gekke mensen en berichtenquote:

Nee, ik zit helaas saai op het werk.quote:
 Too bad.
 Too bad.

wat is laat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je laat gaat slapen mag je ook wat langer blijven liggen

Net als ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik zit helaas saai op het werk.Too bad.

Ooooh mijn kat eet ook alles op! Alle bloemen en plantjes binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan planten begin ik maar niet. Onze 2 katten weten dat gelijk te slopen, idem mijn kruiden op balkon
 Gekke huistuinenkeukenkat.
 Gekke huistuinenkeukenkat.

Maar ze zijn wel liefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh mijn kat eet ook alles op! Alle bloemen en plantjes binnen.Gekke huistuinenkeukenkat.

Stoppen met eten gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kat verschuift zijn voerbakje elke keer.
Help help help wat moet ik doen?

Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kat verschuift zijn voerbakje elke keer.
Help help help wat moet ik doen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |