Ook buiten dit topic om.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:47 schreef twi het volgende:
Ik hoor dat er hier gerklaagd wordt over mij. Gelukkig voel ik mij absoluut niet schuldig.
Ja. Door jou zit ik vaker in een andere SC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja. Maar ik ben dan ook een hele grote boeman.
Gisteravond was het leuk. Als we die mensen en manier van posten volhouden dan kunnen we weer gewoon terugkomen. Maarja, straks gaan we ongetwijfeld weer lezen hoe het in de supermarkt was en welke plantjes er nu weer in de tuin zijn gegroeid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Door jou zit ik vaker in een andere SC.
Kan helaas niet, straks naar de psych.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
voel je vrij om te komen helpen meegenieten
Net heerlijk lopen stofzuigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteravond was het leuk. Als we die mensen en manier van posten volhouden dan kunnen we weer gewoon terugkomen. Maarja, straks gaan we ongetwijfeld weer lezen hoe het in de supermarkt was en welke plantjes er nu weer in de tuin zijn gegroeid.
Zuurrrrrrpruim!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteravond was het leuk. Als we die mensen en manier van posten volhouden dan kunnen we weer gewoon terugkomen. Maarja, straks gaan we ongetwijfeld weer lezen hoe het in de supermarkt was en welke plantjes er nu weer in de tuin zijn gegroeid.
Ik wilde "Noemen jij en David dat zo?" zeggen, maar toen realiseerde ik me dat Faxie waarschijnlijk aan het werk is en er dan niemand meer zou lachen.quote:
O, wat tofjes. Hadden ze mooie keutels?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik net ff de kattenbak schoongemaakt
Wat, krijg je godverdomme een compliment omdat je bij het eliteclubje hoort, ga je de MSN-gesprekvoerders verdedigen...quote:
Ik zal even hardop lachen met mijn beste neplach.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde "Noemen jij en David dat zo?" zeggen, maar toen realiseerde ik me dat Faxie waarschijnlijk aan het werk is en er dan niemand meer zou lachen.
Whehehe.quote:
meh, houd niet overquote:
O, wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
meh, houd niet over![]()
Opname in kliniek komt dichterbij.
Ik weet niet waar je woont man. Bovendien maak ik geen mensen dood in mijn roeping tot kwaliteitscontrole in forumslowchats.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen, dalijk staat twi op de stoep.
heh. Mijn PTSS.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
O, wat is er aan de hand dan?Ik volg niet alles meer.
Heb ik dat nog niet gezegd nee? Je bent 1 van de weinige dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont man. Bovendien maak ik geen mensen dood in mijn roeping tot kwaliteitscontrole in forumslowchats.
Ai, ja. Daar had ik wel wat over gelezen in een topic van je. Lijkt me echt zwaar en zwaar klote ...quote:
Ik laat mensen naar mij toe komen, niet andersom natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik dat nog niet gezegd nee? Je bent 1 van de weinige dan.
Ik ga liever langs, dat scheelt rommel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik laat mensen naar mij toe komen, niet andersom natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |