Jaquote:
En wat is dat danquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef borisz het volgende:
Latertje bij de fractie. 23u maar goed, iets met verkiezingen en een flink blok aan het been.
Isa
Iemand wil zich weer kandideren voor de lijst. Alleen niemand moet heb en paar weken geleden ging het mis toen hij een mailtje stuurde en die bij diverse mensen in het verkeerde keelgat schoot. Dat was dan druppel 403929409480 en daarbij was de emmer nu toch echt al vol. Daarbij wil hij niet inzien dat hij soms ook niet altijd tactisch bezig is.quote:
Zijn gedrag zal ook niet meer veranderen. Het is verder een persoon die eigenlijk altijd buiten de boot is gevallen. Hij was docent, maar van orde houden was geen sprake. En op een ALV of andere bijeenkomst zal hij zich weer leuk profileren maar dan is het dag twee en zakt hij volledig door het ijs.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn lastige mensen, borisz. Hoe heet die theorie ook alweer waarbij incapabele mensen op bepaalde posities vaak van zichzelf dat niet door hebben omdat ze daarvoor de cognitieve intelligentie missen. Je moet intelligent zijn om je eigen fouten te kunnen analyseren en je gedrag te veranderen.
ja het is dieptriest, ze wil ook niet eten bv want ze vergiftigen haar etc etc echt totaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Goodmeurning!
Mooi weer ftw
En Memo (Memo, krak, Mo = Moblo) ook al gedoe met familieoudjes. Wat is het toch een trieste aandoening, die dementie
Je hele leven zelfstandig en jezelf zijn en dan mensonterend op het laatste stuk van je leven jezelf zo ongelofelijk kwijt raken. Wreed gewoon. Daar een pilletje voor (genezend, niet Drion) zou een Nobelprijs waard zijn
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en mijn exschoonzus zei gisteren weer op weg naar huis: 'shit! ik had een foto van je gezicht moeten maken toen we bij de dokter waren!' Ik vroeg toen heel droog of ze dat op facebook had willen zetten met de tekst: killer mosquito attack Hoogeveen!
Peters principe?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn lastige mensen, borisz. Hoe heet die theorie ook alweer waarbij incapabele mensen op bepaalde posities vaak van zichzelf dat niet door hebben omdat ze daarvoor de cognitieve intelligentie missen. Je moet intelligent zijn om je eigen fouten te kunnen analyseren en je gedrag te veranderen.
Oh, en mijn exschoonzus zei gisteren weer op weg naar huis: 'shit! ik had een foto van je gezicht moeten maken toen we bij de dokter waren!' Ik vroeg toen heel droog of ze dat op facebook had willen zetten met de tekst: killer mosquito attack Hoogeveen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is dieptriest, ze wil ook niet eten bv want ze vergiftigen haar etc etc echt totaal de weg kwijt
Nee, dat is toch het principe dat mensen carrière maken tot een punt waar ze eigenlijk niet goed functioneren en daarna geen carrière meer maken, maar eigenlijk een stap terug zouden moeten om optimaal te functioneren.quote:
quote:The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than average. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their mistakes.
Actual competence may weaken self-confidence, as competent individuals may falsely assume that others have an equivalent understanding. David Dunning and Justin Kruger of Cornell University conclude, "the miscalibration of the incompetent stems from an error about the self, whereas the miscalibration of the highly competent stems from an error about others".
Huh maar als je een garnalen-allergie hebt, dan mag je zeker ook geen trassi meer gebruiken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het ergste vind ik dus dat het zich echt elk jaar weer uitbreidt, de allergieën. Nu alweer garnalen bij de groep, what's next? Alle vis?En dan?
quote:
Reflecteren is 25% feiten en 75% geouwehoer. Zo frustrerend altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
doet me een beetje denken aan iets wat je vaak in verenigingen ziet: 'middelbare' mannen (50-65jr) die in hun dagelijks werk wellicht niet zo veel te vertellen hebben die in verenigingsverband zich ontpoppen tot dictatoriale en incapabele leiders![]()
Zo, reflecteren is zeg maar niet zo mijn dingmaar geloof dat ik aardig op dreef ben... studie2.0
mijn duimen zijn na 2 jaar wel een keer leeg ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Reflecteren is 25% feiten en 75% geouwehoer. Zo frustrerend altijd
Gaat zo ver dat mensen eigen verenigingen beginnen om er aan te ontsnappenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
doet me een beetje denken aan iets wat je vaak in verenigingen ziet: 'middelbare' mannen (50-65jr) die in hun dagelijks werk wellicht niet zo veel te vertellen hebben die in verenigingsverband zich ontpoppen tot dictatoriale en incapabele leiders![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat zo ver dat mensen eigen verenigingen beginnen om er aan te ontsnappen
Nou dat hoor je normaal nooit ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Halve vakantiedag genomen. Meer personeel dan patiënten de hele week en de hele afdeling is al schoongemaakt
.
At je alleen garnalen? En je hebt verschillende soorten, misschien kun je alleen niet tegen 1 soort.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar krijg je een injectie voor dan, FFT?
En het gaat nu prima hoor, alsof er niets is gebeurd. Bedacht me net dat ik vorige week ook nog met Lein garnalen heb gegeten en geen enkele reactie heb gehad
Collega's zeiden dat het een jaarlijks terugkerend fenomeen is. Elk jaar eind mei/begin juni is het heel rustig en is er geen snars te doen.quote:
Heb zometeen kipvleugeltips met aardappels uit de oven met een groene slalalaladequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:56 schreef minilot het volgende:
Onverwacht helemaal geen tijd voor boodschappen gehad. Vriezer is ook zo'n beetje leegegeten. Derhalve zit ik nu aan een sobere maaltijd van gebakken kerstomaten en kikkererwten, basilicum en een handje geroosterde sesamzaadjes erdoor.
Dayummmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb zometeen kipvleugeltips met aardappels uit de oven met een groene slalalalade
Sorry!quote:
waarschijnlijk een excuses blaadje op het vlees.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef minilot het volgende:
Sterkte met de prik FFT. Stoer hoor!
(Al misselijk als ik er aan denk. Naaldenfobie.)
[..]
Sorry!![]()
Eet Piet nou sla?
Wij eten juist heel veel groente, meestal een warme en een salade. Vandaag alleen een salade.quote:
Drie (3) prikkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef minilot het volgende:
Isa! Ik lees het nu pas! Tjemig. En dat van een garnaaltje..
Het is zo te zien iets meer dan allen een snor, ook een onverzorgde baard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef borisz het volgende:
De Snor bij de gebroeders van de EO. Dat wordt weer leuk,.
Ja dat is minder hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet weer waarom ik een hekel had aan concerten en festivals: wegwillen en dat niet kunnen doordat er een mensenmassa zo opeen gepakt staat dat ze geen kant op kunnen dus zeker niet mij erdoor kunnen laten
Zijn vakantie is al begonnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is zo te zien iets meer dan allen een snor, ook een onverzorgde baard.
Je hebt hem laten staanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij stond hier laatst op de hoek van de straat, die Snor.
Wel goeie schoenen aan.
Of gewoon geen haast hebben om weg te komen, dat scheelt nog meer en je ziet het hele concertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is minder heJe verheugde je er toch op..
Ik ga altijd voor het laatste nr bij een concert weg... dat scheelt ook al met in drommen naar buiten
Ja zijn Schoenen zijn altijd epischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij stond hier laatst op de hoek van de straat, die Snor.
Wel goeie schoenen aan.
Thanks maar het is niks meer aan hoor, krijg het iedere 3 maandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef minilot het volgende:
Sterkte met de prik FFT. Stoer hoor!
(Al misselijk als ik er aan denk. Naaldenfobie.)
[..]
Sorry!![]()
Eet Piet nou sla?
Maar het laatste nr is meestal het bestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor het laatste nr bij een concert weg... dat scheelt ook al met in drommen naar buiten
Na 2 uur heb ik meestal genoeg gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of gewoon geen haast hebben om weg te komen, dat scheelt nog meer en je ziet het hele concert
De goede driver installeren denk ik? Of deed hij het hiervoor wel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh Tav nu ik je toch spreek, mijn scrollpad doet niks... wat moet ik toch doen om het goed te krijgen
Ligt aan de band bij mij. Als het echt een favoriet is wil ik niks missen, maar bij een "leuk om eens te zien band" heb ik het ook wel gezien op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Na 2 uur heb ik meestal genoeg gezien
Het is wel veranderd bij mij hoor, zal wel leeftijd zijn
Dat wilde ik dus ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had geen haast. Ik was alleen moe en dus wilde ik naar huisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of gewoon geen haast hebben om weg te komen, dat scheelt nog meer en je ziet het hele concert
Op de laptop? Brand er soms een lampje oid links bovenin op het scrollpad? Kijk even je instellingen na. Het zou zo maar kunnen zijn dat je, door een paar keer verkeerd tappen, je dat scrollpad hebt uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh Tav nu ik je toch spreek, mijn scrollpad doet niks... wat moet ik toch doen om het goed te krijgen
Er is ergens een vinkje wat we niet kunnen inschakelen, dat pakt ie niet, zo raarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Op de laptop? Brand er soms een lampje oid links bovenin op het scrollpad? Kijk even je instellingen na. Het zou zo maar kunnen zijn dat je, door een paar keer verkeerd tappen, je dat scrollpad hebt uitgeschakeld.
Tap eens twee keer snel achter elkaar op dat lampje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is ergens een vinkje wat we niet kunnen inschakelen, dat pakt ie niet, zo raar
Ik weet dat je je TP kan uit- en inschakelen en zie ook dat lampje..
Gek hoor![]()
naast het lampje bedoel je, nee dat is het ook niet, hij werkt wel als een muis maar het scrollen doet ie gewoon niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tap eens twee keer snel achter elkaar op dat lampje?
Techniek hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
naast het lampje bedoel je, nee dat is het ook niet, hij werkt wel als een muis maar het scrollen doet ie gewoon niet.
Herstel krijg nou wat ik probeer het en hij doet het![]()
![]()
![]()
Ik vier het niet vandaag hequote:
Ha, ik had vandaag ook m'n eerste stuk watermeloen van het jaar, op de markt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Als ik watermeloen eet achter mijn pc dan heb ik een plakkerig toetsenbord en allemaal spetters op mijn monitorNiet meer doen dus
Ik ben ook aan het werk, minilot! Uitzonderlijk op zaterdag overdag.
Yup, waarom niet. Ik doe het gewoon een keer in het ziekenhuis, ben direct op de SEH mocht dat nodig zijn en dan weet ik in ieder geval of ik echt allergisch ben voor garnalen of dat het drug-induced was. En dat wil ik wel graag weten voor ik het de rest van mijn leven uit mijn voeding schrap.quote:
Er is geen correlatie tussen (extra) caseïne- of ander eiwitinname en spierpijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef AnneX het volgende:
Spierpijn na forse (sportieve) inspanning: bak kwark zeggen hullie bij de slankies
Nou, ik denk dat ik maar eens een afspraak bij mijn huisarts maak. Want de volgorde van mijn symptomen en ook dat het specifiek garnalen was in combinatie met aspirine en milde beweging maakt deze diagnose niet eens zo bijzonder ver gezocht. Maar misschien was het allemaal toeval en kan ik gewoon niet meer tegen garnalenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel interessant Isa! 'Hopelijk' is het dat.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is geen correlatie tussen (extra) caseïne- of ander eiwitinname en spierpijn.
Dehydratie daarentegen kan spierpijn erger maken.
Ooohquote:
Volgens mij niet gevraagd maar nee. Als ik dat heb had ik toch veel ergere mate klachten gehad?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
FF, misschien had ik het eerder gevraagd, maar heb jij wel eens een test voor Coeliakie gehad bij de huisarts? (gluten intolerantie test)
In shock raken is nooit grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ken iemand die doodziek werd nadat hij een meisje had gezoend die stokbrood had gegeten![]()
Oh sorry mag niet lachen daarom
Hm, het komt met verschillende heftigheden. Ik moest vandaag aan je denkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij niet gevraagd maar nee. Als ik dat heb had ik toch veel ergere mate klachten gehad?
Geen shock van glutenintolerantie, meer dat iemand met een cirkelzaag je darmen openhaaltquote:
God wat zijn vrouwen toch gemeenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen shock van glutenintolerantie, meer dat iemand met een cirkelzaag je darmen openhaalt
Dat is wel een goeie doc!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, het komt met verschillende heftigheden. Ik moest vandaag aan je denkentoen ik een lavash aan het eten was op de markt.
Gisteren had ik van mijn ouders gehoord dat een oud-collega van mij bij de afhaal eindelijk daarop is getest - en positief bevonden. Vroeger werd hij altijd 'gepest' door collega's (onze cultuur is niet zo constructief) omdat hij heel vaak buikpijn had nadat we gezamelijk hadden gegeten. Daarnaast ook een milde B12 deficientie. Die symptomen gaan vaak hand in hand.
Maar omdat je opgegroeid bent met tarwe, weet je vaak niet anders dan 'dat het zo is'.
Maargoed, er hoeft natuurlijk ook niks aan de hand te zijn, maar omdat je toch met vrij regelmaat over buikpijntjes post en de B12 tekort had, wilde ik je er toch op wijzen. Kan een hoop ongemak schelen namelijk mocht dit het zijn.
Zeg het bij de burenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is geen correlatie tussen (extra) caseïne- of ander eiwitinname en spierpijn.
Dehydratie daarentegen kan spierpijn erger maken.
Ik zal het volgende keer bij de huisarts eens aanstippen. Ik hoop dat die maagpijntjes 'gewoon' stress zijn en B12 omdat mn darmen dat 'gewoon' niet opnemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, het komt met verschillende heftigheden. Ik moest vandaag aan je denkentoen ik een lavash aan het eten was op de markt.
Gisteren had ik van mijn ouders gehoord dat een oud-collega van mij bij de afhaal eindelijk daarop is getest - en positief bevonden. Vroeger werd hij altijd 'gepest' door collega's (onze cultuur is niet zo constructief) omdat hij heel vaak buikpijn had nadat we gezamelijk hadden gegeten. Daarnaast ook een milde B12 deficientie. Die symptomen gaan vaak hand in hand.
Maar omdat je opgegroeid bent met tarwe, weet je vaak niet anders dan 'dat het zo is'.
Maargoed, er hoeft natuurlijk ook niks aan de hand te zijn, maar omdat je toch met vrij regelmaat over buikpijntjes post en de B12 tekort had, wilde ik je er toch op wijzen. Kan een hoop ongemak schelen namelijk mocht dit het zijn.
Dat ja, hij kreeg geen shock hoor Pietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen shock van glutenintolerantie, meer dat iemand met een cirkelzaag je darmen openhaalt
Een vast menu zie ik. Nu heb ik wel trek in gebakken vis!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef golfer het volgende:
We gaan verjaardagsetentje doen bij Vis en Ko
Da's erg ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n hekel aan. Ouders die tegen hun kinderen zeggen dat ze iets niet mogen en dat anders 'die mevrouw boos wordt'. En die mevrouw, dat ben ik. Ik krijg de neiging om dan heel boos op die ouder te worden. Als je niet kan opvoeden zonder met vreemden te dreigen dan moet je toch eens achter je oren krabben.
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een lekker dikke rabarbermoes, morgen eet ik rabarberfool!
Ja, want dat is zo lekker met de zoete room!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HeerlijkNog wel een beetje zuur, hoop ik?
Maar jij hebt ze omdat je een tuin hebt. Ik moet maar afwachten of mijn groentejuwelier ze heeft. En dan bof ik nog erg met een plek waar ik ze kan kopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef z80 het volgende:
knoepers lekker. in de tuin staat een struikje.
alleen jammer dat er zulke scherpe doorns aan de struik zitten. elk jaar weer "feest" om de bessen te plukken.
Wordt doorgaans niet op prijs gesteld en in het hokje 'betweterigheid' geklassificeerd.quote:
12quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz, kijk je ook Haase - Isner? Wat een pot
Te gek hoe Isner 9 matchpoints heeft weggeslagen en de tie break won.
Het is heel erg waar. Ik leerde van mijn yogalerares dat je meer moet drinken dan je dorst hebt, als je je meer inspant dan je gewend ben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt doorgaans niet op prijs gesteld en in het hokje 'betweterigheid' geklassificeerd.
in NL had de groenteboer in het dorp de knoepers gewoon in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar jij hebt ze omdat je een tuin hebt. Ik moet maar afwachten of mijn groentejuwelier ze heeft. En dan bof ik nog erg met een plek waar ik ze kan kopen.
En dan opmerken dat je helemaal niet boos wordtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n hekel aan. Ouders die tegen hun kinderen zeggen dat ze iets niet mogen en dat anders 'die mevrouw boos wordt'. En die mevrouw, dat ben ik. Ik krijg de neiging om dan heel boos op die ouder te worden. Als je niet kan opvoeden zonder met vreemden te dreigen dan moet je toch eens achter je oren krabben.
als ze zelfs in het BB en fitness topic denken dat eiwitten helpen tegen spierpijn is er nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt doorgaans niet op prijs gesteld en in het hokje 'betweterigheid' geklassificeerd.
Dat is geweldig ja!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan opmerken dat je helemaal niet boos wordt
Ik heb het al eerder gemerkt, maar z80, er zijn amper meer groenteboeren in Nl. Laat staan goedkope groentejuweliers, zoals in mijn dorp.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef z80 het volgende:
[..]
in NL had de groenteboer in het dorp de knoepers gewoon in de winkel liggen.
of dit nog zo is weet ik niet.
Ik heb het recept uit een Iers kookboek, maar kent Ross dat ook, zo'n fool?quote:
Beter dat dan idd boos worden jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan opmerken dat je helemaal niet boos wordt
Och hou toch op! Je wordt wel boos, maar je zegt het niet. En dat kan je niet volhouden, anders ontplof je!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beter dat dan idd boos worden ja
Nou, ik bedoelde meer om op die manier de ouders even dwars te zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beter dat dan idd boos worden ja
Dat was vrij duidelijk hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer om op die manier de ouders even dwars te zitten
*Burb*.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Een vast menu zie ik. Nu heb ik wel trek in gebakken vis!
Eet smakelijk en veel plezier!
Eenschquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan zeggen van tom cruise wat je wil, maar hij is een groot acteur voor zijn 1:65
Zometeen dus maar Jack Reacher kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan zeggen van tom cruise wat je wil, maar hij is een groot acteur voor zijn 1:65
Rosamund Pikequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zometeen dus maar Jack Reacher kijkenActiefilms met TC blijven leuk
Er zijn knappere actricesquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, je hebt me echt fan gemaakt van deze dame he?Mooie stem
We zijn vandaag begonnen met seizoen 1 van de Britse serie Accused.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vrijdag Foyles War seizoen 7 binnengekregen, heerlijk britse TV
Oh yum yum, klinkt allemaal lekker! En ze hebben ook gerechten zonder vis dus, gezien B's hoofdgerechtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:21 schreef golfer het volgende:
Korte impressie van vanavond:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10
Paul Vlaanderen kan ik je ook aanraden.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook
Had net het hoorspel Michael Strogoff de koerier van de tsaar aan staan. Uitgezonden door de Televisie Radio Omroep Stichting in 1973. Maar best een leuk hoorspel.
Sowieso Hoorspelen. Bureau, Bommel, Moker
.
Danste jij vroeger toen je uitging?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:33 schreef borisz het volgende:
Op verzoek van AnneX tijd voor een danceklassieker
Meld je die bijverschijnselen wel aan je prikkende arts?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Vreemdgenoeg gisteren een prik gehad en sindsdien al 4 krampaanvallen gehad.
Nee hoor. Laat maar lekker staan.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Sorry voor mn lange verhaal, haal em zo wel weg.
B. has left the building... en slaapt.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Sorry voor mn lange verhaal, haal em zo wel weg.
Bluezz nog genoten van je verjaardag? Ook al vier je t een andere keer?
Gaan jullie nou maandag naar Italie?
Mwahquote:Op zondag 2 juni 2013 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Danste jij vroeger toen je uitging?
Krijg mental image van een ravende Borisz![]()
Wat leuk dat jij dat leuk vind!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:08 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook
Had net het hoorspel Michael Strogoff de koerier van de tsaar aan staan. Uitgezonden door de Televisie Radio Omroep Stichting in 1973. Maar best een leuk hoorspel.
Sowieso Hoorspelen. Bureau, Bommel, Moker
.
Op mijn mp3speler staan vooral hoorspelen, luisterboeken etcquote:
Nee en nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:54 schreef AnneX het volgende:
En zijn de koffers al gepakt?
Met een apart toilettasje voor alle stekkers en snoeren en oplaadapp.![]()
Schnitzels van snijden? Dunne plakken snijden en die tussen keukenfolie platslaan, kruiden desnoods met kipkruiden, door bloem, eiwit en paneer halen en bakken, serveren met mosterd en citroen, hardgekookt eitje en een ansjovisjequote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:
P, blijf je altijd dicht bij huis zodat je in 'nood' direct iets kan doen voor je werk of hou je niet van reizen? Niet dat er iets mis is met Limburg hoor, maar ik vroeg het me af
Ross heeft een groot stuk kalkoenfilet gekocht, dus zeg maar een groot vierkant. Nu kan ik dat natuurlijk in blokjes gaan snijden, maar misschien is het als geheel bakken/braden ook eens een leuk idee. Op de verpakking staat 30 min braden. Iemand nog een leuk idee wat ik er mee kan doen? (qua marinade/kruiden en of manier van bakken).
.
Nee. We zochten een budget-vriendelijke vakantiequote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:
P, blijf je altijd dicht bij huis zodat je in 'nood' direct iets kan doen voor je werk of hou je niet van reizen? Niet dat er iets mis is met Limburg hoor, maar ik vroeg het me af
Als Ross heeft gekocht, dan kan hij het toch ook bereiden...quote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft een groot stuk kalkoenfilet gekocht, dus zeg maar een groot vierkant. Nu kan ik dat natuurlijk in blokjes gaan snijden, maar misschien is het als geheel bakken/braden ook eens een leuk idee. Op de verpakking staat 30 min braden. Iemand nog een leuk idee wat ik er mee kan doen? (qua marinade/kruiden en of manier van bakken).
Benen doen pijn, maar sportschool weer overleefd.
Gras is fantastisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als Ross heeft gekocht, dan kan hij het toch ook bereiden...
Wat had hij zelluf bedacht, dan?![]()
Zojuist eindelijk een frans-rabarbertaartje-project afgesloten na twéé ( 222) dagen.
Als het nu maar smaakt...( alhoewel, ik heb er nog een plens drank doorgedaan, ergens in de amandelboter geloof ik)
Voorlopig nog een stoel, Dude.
Over 10 dagen ligt er gras![]()
Ik niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
B alvast heeeel veel plezier de komende dagen
Neequote:
It better bequote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef AnneX het volgende:
Taartje duurde twee dagen, omdat iedere stap errug bewerkelijk was /
tijd vraagt![]()
Het is wél lekker.
Dankquote:Op zondag 2 juni 2013 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff flink bijgekleurd vandaagVergeten in te smeren
Die zon.. je verwacht het niet he..
![]()
B alvast heeeel veel plezier de komende dagen
Aww lief.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Thuis van een heerlijk dagje strand in Wassenaar met een heleboel babi's voor J. z'n eerste verjaardag. De taart was zo leuk met een mooie foto van J. erop
J. en M. zijn broer en zusquote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, heeft blanke zusje een oosters vriendje? Babi links heeft wel een lichte tint lijkt het.
Of waren allebei de babi's van hetzelfde zusje![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Bluezz het volgende:
De babi's zijn van het r. zusje toch?
En met wie heb je ruzie?
(leuke foto!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masterchef is tof![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masterchef is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
FF doorgenomen. Een forum erover haha. 'Wie zit er in een rolstoel door B12?' Nou eh...liever niet!quote:
Rammelend maagje huhquote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Vork het volgende:
Hoi iedereen,
Live vanuit York, waar ik wacht op eten. Ik kan/mag niet meehelpen, ik moet gewoon wachten, Jazz aanhoren en een beetje contact houden met de buitenwereld. Het kan slechter lijkt me. Ik moet er steeds aan wennen dat er in de rest van de wereld niet om 6 uur wordt gegeten maar later (veel later zelfs in dit geval). Zo te ruiken gaat het wel het wachten waard zijn...
Ach het is een beetje behelpen de komende dagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Isabeau het volgende:
B&g alvast een super leuke tijd in Venice. Komende week wordt het beter weer in ons kikkerlandje, dus ik hoop daar ook lekker weer
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Vork het volgende:
Hoi iedereen,
Live vanuit York, waar ik wacht op eten. Ik kan/mag niet meehelpen, ik moet gewoon wachten, Jazz aanhoren en een beetje contact houden met de buitenwereld. Het kan slechter lijkt me. Ik moet er steeds aan wennen dat er in de rest van de wereld niet om 6 uur wordt gegeten maar later (veel later zelfs in dit geval). Zo te ruiken gaat het wel het wachten waard zijn...
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef golfer het volgende:
Ach het is een beetje behelpen de komende dagen.
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Venetie/4299808
Niet eens heel veel warmer dan hierquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach het is een beetje behelpen de komende dagen.
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Venetie/4299808
Nou ja, ik dacht dat je er mss wat aan kon hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
FF doorgenomen. Een forum erover haha. 'Wie zit er in een rolstoel door B12?' Nou eh...liever niet!
Hoi! Ja dat later eten moet ik ook altijd aan wennen in andere landenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Vork het volgende:
Hoi iedereen,
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
B&G fijne vakantie.![]()
Ik neem aan dat ze op Schiphol iets organiseren omdat Golfer met de trein komt.
Ja, ik verwacht wel een fanfare en een burgemeester om mij in te halen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
B&G fijne vakantie.![]()
Ik neem aan dat ze op Schiphol iets organiseren omdat Golfer met de trein komt.
ja dat klopt. Ik heb er nog een paar in de planning. Ik kan hier nog een nacht blijven en overdag dus de hele dag York bezoeken. Zeer relaxte manier van reizen eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
ben je aan het couchsurfen (maar dan die andere versie dus)??
Dat dusquote:
Dagjequote:Op maandag 3 juni 2013 08:54 schreef TAV74 het volgende:
Briljant, ben ik na een week rondreizend circus weer eens op mijn eigen plek, zonder afspraken zodat ik her en der eens bij kan praten, is er verder niemand aanwezig(kan haast geen toeval zijn
).
Heb spontaan geen zin meer
quote:Op maandag 3 juni 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
's Morgens mijn werk bellen om iets te vragen: oh, je bent wakker? en vrij? kan je nu komen, we hebben een personeelsprobleem!
Lekker rustigquote:Op maandag 3 juni 2013 08:54 schreef TAV74 het volgende:
Briljant, ben ik na een week rondreizend circus weer eens op mijn eigen plek, zonder afspraken zodat ik her en der eens bij kan praten, is er verder niemand aanwezig(kan haast geen toeval zijn
).
Heb spontaan geen zin meer
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:20 schreef Bluezz het volgende:
We zijn erMet Wifi op de (piepkleine) kamert.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef morgane het volgende:
ligt eraan hoeveel pizza ze gaat verorberen daar
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
vakantiegangers!!
Oh en Vork: wat leuk jaben benieuwd hoe York is, ken de stad niet verder
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Vork het volgende:
[..]York is een mooie stad. Veel oude gebouwen, veel van die verzakte zwart-witte huisjes van eeuwen geleden, dicht op elkaar gebouwd, maar er staan ook overal nog oude kerkjes tussen en een aanzienlijk deel van de stadsmuur is bewaard gebleven. Ik heb net een hele middag rondgeslenterd, foto's gemaakt en nog bij de lokale brouwerij langs geweest
GoT?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Zowel Venetië als York klinken goedVast totaaaal andere steden
Zo. Ok. Voor het eerst in mijn leven heftig geschokt naar een scene in een tv-serie gekeken. Naar adem happend met mijn handen voor mijn mond en wijd open gesperde ogen. Wow. Dat was...heftig. En wie het ook kijkt weet vast waar ik het over heb
Eigenlijk nietquote:Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo. Ok. Voor het eerst in mijn leven heftig geschokt naar een scene in een tv-serie gekeken. Naar adem happend met mijn handen voor mijn mond en wijd open gesperde ogen. Wow. Dat was...heftig. En wie het ook kijkt weet vast waar ik het over heb
Ik zei ook 'wie het ook kijkt'. Dus jij nietquote:
Ik heb ooit 1x eerder zo geschokt gereageerd en dat was toen mijn vader over de telefoon vertelde dat mijn neef was vermoord. Ik geloof dat ik nu nog wat geschokter reageerde dan die keerquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef borisz het volgende:
Op Watsapp begonnen sommigen er ook al over.
Ik heb het in de downloads staanquote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei ook 'wie het ook kijkt'. Dus jij niet
Ik zit helaas gewoon bij het wekelijks uurtje ja. Ik zou als ik jou was nooit iets opzoeken op google oid over game of thrones. Google is your enemy. Je wilt dit allemaal niet van te voren weten.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het in de downloads staanMoet S3 nog kijken. 2 ook btw. Je zit nu in S3?
SSssttt!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan Sun jou knijpen ipv schreeuwen, want dat deed ik bijna. Ik was te geshoqueerd om te schreeuwenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:21 schreef TAV74 het volgende:
SSssttt!
Ga zo kijken, half negen begint ie op HBOWeet alleen dat het schokkend wordt, nog niet wat precies
Te laat! Maar kan het me niet herinneren uit de boeken eigenlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit helaas gewoon bij het wekelijks uurtje ja. Ik zou als ik jou was nooit iets opzoeken op google oid over game of thrones. Google is your enemy. Je wilt dit allemaal niet van te voren weten.
Ik weet al wat er komt, was tijdens het lezen net zo geschokt namelijk en schreeuwde het bijna uit toenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan Sun jou knijpen ipv schreeuwen, want dat deed ik bijna. Ik was te geshoqueerd om te schreeuwen
Oh, je hebt de boeken gelezen. En je hebt deel 3 gelezen? En daar gebeurde helemaal niets schokkends in?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
Te laat! Maar kan het me niet herinneren uit de boeken eigenlijk
Dit zie je niet aan komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet al wat er komt, was tijdens het lezen net zo geschokt namelijk en schreeuwde het bijna uit toen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |