SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Ja oke, kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers, maar ik had liever aan 1 stuk door geslapen
Dat is lang geleden, maar was ook wel een leuke serie, helaas niet lang gelopen.quote:
Het ging echt nergens overquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, maar was ook wel een leuke serie, helaas niet lang gelopen.
Pijnlijk dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ging echt nergens over![]()
30 jaar, krantenwijk en nog bij je ouders wonen
Chris Peterson had amper zijn basisschool afgemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.
Bijna 30, weer tijdelijk terug bij mijn ouders.
Maar geen krantenwijk
Vrienden heb ik dan wel weer genoeg, en een paar hele goede.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chris Peterson had amper zijn basisschool afgemaakt![]()
En hij had geen vrienden behalve die aliendie hij later ook opat
Jaaaaaaa! Balkyquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef twi het volgende:
Ik wil trouwens Perfect Strangers toevoegen.
Ja die was ook wel leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef twi het volgende:
Ik wil trouwens Perfect Strangers toevoegen.
En ik wil een piemel. Maar het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef twi het volgende:
IK WIL EEN DOOS LIEFJE, IK WIL EEN DOOOOOOOOOOOS
Wat zoek je daar, jongedame?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aan het ibood hunten, jongeman.
Piemels zijn tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik wil een piemel. Maar het gras is altijd groener bij de buren.
Een doos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zoek je daar, jongedame?
[ afbeelding ]
Ja had dat eerder gezegd dan, nu mag ik niet meer rijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik wil een piemel. Maar het gras is altijd groener bij de buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |