SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Ja oke, kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers, maar ik had liever aan 1 stuk door geslapen
Dat is lang geleden, maar was ook wel een leuke serie, helaas niet lang gelopen.quote:
Het ging echt nergens overquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, maar was ook wel een leuke serie, helaas niet lang gelopen.
Pijnlijk dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ging echt nergens over![]()
30 jaar, krantenwijk en nog bij je ouders wonen
Chris Peterson had amper zijn basisschool afgemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.
Bijna 30, weer tijdelijk terug bij mijn ouders.
Maar geen krantenwijk
Vrienden heb ik dan wel weer genoeg, en een paar hele goede.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chris Peterson had amper zijn basisschool afgemaakt![]()
En hij had geen vrienden behalve die aliendie hij later ook opat
Jaaaaaaa! Balkyquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef twi het volgende:
Ik wil trouwens Perfect Strangers toevoegen.
Ja die was ook wel leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef twi het volgende:
Ik wil trouwens Perfect Strangers toevoegen.
En ik wil een piemel. Maar het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef twi het volgende:
IK WIL EEN DOOS LIEFJE, IK WIL EEN DOOOOOOOOOOOS
Wat zoek je daar, jongedame?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aan het ibood hunten, jongeman.
Piemels zijn tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik wil een piemel. Maar het gras is altijd groener bij de buren.
Een doos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zoek je daar, jongedame?
[ afbeelding ]
Ja had dat eerder gezegd dan, nu mag ik niet meer rijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat ik in dit geval het groenste gras thuis heb.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Twi heeft er gras op zitten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat ik in dit geval het groenste gras thuis heb.
Awww, K'neel heeft een smiley ontdekt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels zijn tof.
[ afbeelding ]
Hmmm, kan ik me helemaal niet meer herinneren, die intro.quote:
Such a shame.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had dat eerder gezegd dan, nu mag ik niet meer rijden.
Het jouwe is groen? Kinky.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat ik in dit geval het groenste gras thuis heb.
TMI twiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten, kutje.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TMI twiIk schuif 'm zo onder die grote mond van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom haten, kutje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat, je kut?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schuif 'm zo onder die grote mond van je.
Erg hequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik begin me steeds ouder te voelen omdat ik al die series ken
Euh, ja. Dat was wel de intentie.quote:
Hoax, jij hebt geen snorgroei.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef twi het volgende:
Hij een smiley, ik een smiley.
[ afbeelding ]
He bahquote:
Ik zit niet aan 'm vastgeplakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt geen snorgroei.
[..]
He bah
Wat zegt gitaar daarvan?
[ afbeelding ]
Dat nummer heb ik te vaak gehoord.quote:
Ik heb penisnijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo zoekt fera een piemel? Heb ik wat gemist? Is gitaar niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |