net zoals dat ik al jaren graag naar Dance Valley wil, helaas ben ik vrijwel altijd op vakantie danquote:
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer muzikanten voor zover ik mij nog kan herinneren. Maar goed, dat was in een stampvolle Melkweg. Daar kan ik mij dan weer gigantisch aan ergeren.
Hmm daar omheen plannen? Maar volgens mij is DV nu ook niet meer zo leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net zoals dat ik al jaren graag naar Dance Valley wil, helaas ben ik vrijwel altijd op vakantie dan
Kak!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm daar omheen plannen? Maar volgens mij is DV nu ook niet meer zo leuk![]()
Maar wie gaat er mee naar Valtifest?![]()
http://www.valtifest.nl/
Wat een stom thema trouwens dit jaar![]()
in September zie ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! En je kunt verkleed, dus in zekere zin anoniem (al ben ik de enige die een punt maakt van meeten geloof ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in September zie ik
dan is het wel vaak beter weer de laatste jaren
Ik zie geen line-upquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rock werchter ben ik nog nooit geweest, kan ik dus weinig over zeggen. Maar mainstream.. Alles is tegenwoordig mainstream, snap wat Lowlands betreft wel wat je bedoelt hoor, het is verschrikkelijk commercieel maar dat haalt de lol er voor mij niet uit. Lowlands is een beetje vaste prik voor mij, ik vind het zo leuk omdat het niet alleen muziek is maar veel meer dan dat. Hihi lange reactie is lang.quote:
Je vind ons eng?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! En je kunt verkleed, dus in zekere zin anoniem (al ben ik de enige die een punt maakt van meeten geloof ik)
Hee baasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga twee dagen naar Lowlands onder het mom van "werk"
waarom zo verlegen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! En je kunt verkleed, dus in zekere zin anoniem (al ben ik de enige die een punt maakt van meeten geloof ik)
Neuh 't is meer dat het voor een groot deel redelijk standaard muziek is, dat vind ik niet bepaald spannend. En teveel volk dat niet voor de muziek komt. En drukte, bleh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Rock werchter ben ik nog nooit geweest, kan ik dus weinig over zeggen. Maar mainstream.. Alles is tegenwoordig mainstream, snap wat Lowlands betreft wel wat je bedoelt hoor, het is verschrikkelijk commercieel maar dat haalt de lol er voor mij niet uit. Lowlands is een beetje vaste prik voor mij, ik vind het zo leuk omdat het niet alleen muziek is maar veel meer dan dat. Hihi lange reactie is lang.
Oh en festivals zijn idd druk, kusje
Wel een kansloze site zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.valtifest.nl/news/id=26/kak.html
Prima! Hoe gaat het met jou?quote:
Dan ga je volgend jaar mee en dan zeg je vrouwlief dat je op zakenreis moetquote:
Onwijsquote:
Ik ben eigenlijk een heel stil tiepje in real lifequote:
Gaat kei goed met mijquote:
hmmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan ga je volgend jaar mee en dan zeg je vrouwlief dat je op zakenreis moet? Of je persuade haar om gewoon met jou te gaan naar zuks
!
wat dacht je van mij joh, IRL ben ik stukken stiller (helaas)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onwijs
[..]
Ik ben eigenlijk een heel stil tiepje in real life![]()
Nee ik heb geen idee eigenlijk
Iedereen heeft de meets bij mij overleefd, heb niemand vergiftigd of opgesloten in mijn kelder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onwijs
[..]
Ik ben eigenlijk een heel stil tiepje in real life![]()
Nee ik heb geen idee eigenlijk
Ik in het begin ook welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dacht je van mij joh, IRL ben ik stukken stiller (helaas)
Hihi garpje liegen tegen je vrouw staat de doodstraf opquote:
Ik ben best wel druk, dat kan ik anderen niet aan doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dacht je van mij joh, IRL ben ik stukken stiller (helaas)
Je hebt een kelder?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft de meets bij mij overleefd, heb niemand vergiftigd of opgesloten in mijn kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |