Yesquote:
Als je alleen de regenlaarzen draagt wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, beheersing wordt echt een probleem zaterdag
hmmmmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je alleen de regenlaarzen draagt wel ja
Hoe vond je het?quote:
Kloptquote:
Ik vond het eigenlijk wat tegenvallen...quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Klopt! Overigens mocht ik zo de lapo hebben mag een van allen het nieuwe topic openen ik ben igg kei traag met mn tablet in bed
!
hmmmm lapo is nog ver wegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Klopt! Overigens mocht ik zo de lapo hebben mag een van allen het nieuwe topic openen ik ben igg kei traag met mn tablet in bed
!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je alleen de regenlaarzen draagt wel ja
Overall wel oké. Het nieuwe album is ook niet mijn favoriet. Gelukkig kwam er genoeg oud spul voorbij. Daar heb ik heerlijk van genoten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef Faxie het volgende:
Ik vond het eigenlijk wat tegenvallen...
De nieuwe nummers doen me over het algemeen niet zoveel, zeker de garage/dubstep stijl nummers. De oude nummers vond ik wel tof(Hoewel ik liever ook echt oude nummers had gehoord maarja... )
Alleen dat publiek en de drukte... wtf?Dat was niet bepaald de sfeer die ik verwachte bij een Bonobo concert......
Wat vond jij d'r van?
Het zou rap kunnen gaanquote:
Haiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]die ga ik onthouden!
Het is een 'bring a date feestje'. Iedereen neemt een vrijgezelle vriend/vriendin/collega/random stranger mee naar het feestje. Op de een of andere manier beland ik altijd op dit soort dingen
maar niet iedereen is dus vrijgezelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]die ga ik onthouden!
Het is een 'bring a date feestje'. Iedereen neemt een vrijgezelle vriend/vriendin/collega/random stranger mee naar het feestje. Op de een of andere manier beland ik altijd op dit soort dingen
Gezellig tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]die ga ik onthouden!
Blazers kwamen inderdaad niet zo goed door nee, maar ik kon me er niet zo aan storen. Ik stond vlak voor de geluidsman overigens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overall wel oké. Het nieuwe album is ook niet mijn favoriet. Gelukkig kwam er genoeg oud spul voorbij. Daar heb ik heerlijk van genoten.
Geluid vond ik niet top afgesteld, met name de blazers en de zangeres kwamen niet altijd even goed uit de verf. En het publiek was mij te hipster, al heb ik daar tijdens een concert gelukkig geen last van.
Nope. Te mainstream en druk voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
Gaat er hier trouwens nog iemand naar Rock Werchter of Lowlands?
Meer muzikanten voor zover ik mij nog kan herinneren. Maar goed, dat was in een stampvolle Melkweg. Daar kan ik mij dan weer gigantisch aan ergeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Faxie het volgende:
Blazers kwamen inderdaad niet zo goed door nee, maar ik kon me er niet zo aan storen. Ik stond vlak voor de geluidsman overigens.
En idd, heel erg hipster en luidruchtig...
Volgens mij was het jaren geleden veel meer jazzy/downtempo en ingetogen of niet dan?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
Ik ga twee dagen naar Lowlands onder het mom van "werk"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |