krijg jij geen stufi? en OV?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
maar je krijgt iig wel stufi, dat krijg ik waarschijnlijk ook niet meer bedenk ik me net
en nja voor max 3,50 retour reizen is ook extreem goedkoop. Normaal is een retourtje Leiden-A'dam bijvoorbeeld zo'n 18 euro, dat scheelt dan wel.
Wel niet in Nederland he, maar achquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
maar je krijgt iig wel stufi, dat krijg ik waarschijnlijk ook niet meer bedenk ik me net
en nja voor max 3,50 retour reizen is ook extreem goedkoop. Normaal is een retourtje Leiden-A'dam bijvoorbeeld zo'n 18 euro, dat scheelt dan wel.
Deze werd laatst ook eens op 3fm gedraaid maar kreeg maar heel weinig stemmen, ik vind hem wel leukquote:
Ja dat stimuleert studenten ook lekker om door te studerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekker kut idd...
nja al maakt het binnenkort niet zo veel meer uit, als de hypocrieten die zichzelf vertegenwoordigers van het volk noemen zo door gaan is gratis OV én stufi binnenkort ook afgeschaft... kutzooi.
Wel niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel niet in Nederland he, maar ach
Blijkbaar hebben we toch een andere definitie van verwendquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak worden mensen die wat van ouders krijgen al gauw verwend genoemd.Mja, ik vind het best veel. Komt ook wel omdat mijn studie ook niet zo heel veel kost.
Te lui.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Toto69 het volgende:
Wie mij het eerst een whatsapp berichtje stuurt krijgt morgen een leuke paint. Zelf een verzoekje indienen gr
quote:
ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Toto69 het volgende:
Wie mij het eerst een whatsapp berichtje stuurt krijgt morgen een leuke paint. Zelf een verzoekje indienen gr
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja die ken ik wel
#hipsterproblemen
Oh echtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik in Antwerpen ga studeren
Mja, zo hoor ik het in ieder geval vaak.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we toch een andere definitie van verwend
ja oke het is ook wel veelquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak worden mensen die wat van ouders krijgen al gauw verwend genoemd.Mja, ik vind het best veel. Komt ook wel omdat mijn studie ook niet zo heel veel kost.
Ik werkte met 14 bij mijn pa op de fabriek, crossen met de heftruck jwtquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]dat verdient toch echt bijna niks?
Nah als je het zo bekijkt, zwart werken, werkte ik ook al op m'n 13e. Maar ik heb het over gewoon wit werken met een maandelijks loon enzo
Dan was ik 14quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]dat verdient toch echt bijna niks?
Nah als je het zo bekijkt, zwart werken, werkte ik ook al op m'n 13e. Maar ik heb het over gewoon wit werken met een maandelijks loon enzo
Leek me wel leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echtwist ik helemaal niet. Waarom daar?
battle scarsquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Net zoals met battle scars gaat gebeuren vermoed ik, kan toch niet anders?
Nee, dat gaan ze afschaffen. In plaats daarvan kan je nu makkelijker lenen, hoezee hoezee. En het gratis OV veranderen ze in OV met 40% korting.quote:
Ohja Antwerpen toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel niet in Nederland he, maar ach
Ga je daar ook wonen?quote:
Oke dit is de laatstequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze werd laatst ook eens op 3fm gedraaid maar kreeg maar heel weinig stemmen, ik vind hem wel leuk![]()
Precies... zo maken ze van studeren een voorrecht ipv een recht, degene met het meeste geld (of de gulste oudersquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat stimuleert studenten ook lekker om door te studeren
"Maarja"? Als in: maar ja, da's op?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja oke het is ook wel veelNouja goed, als je ouders het kunnen missen. Mijn vader zou het makkelijk kunnen missen, maar die doet dat gewoon niet
![]()
Toen ze nog voor me spaarde kwam ik erachter dat ze nooit erbij na hadden gedacht dat het spaargeld van guldens naar euro`s minder werd en zo hebben ze het altijd laten staanHeb dan ook niet veel spaargeld van ze gehad maarja
Ze zullen het vanzelf wel merken als ze zien hoe weinig aanmeldingen er gaan komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso is het afschaffen van de stufi en gratis OV echt ronduit belachelijk
Onderwijs is de grondstof van dit hele land.
Stufi is nog te begrijpen, maar dat van het ov.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso is het afschaffen van de stufi en gratis OV echt ronduit belachelijk
Onderwijs is de grondstof van dit hele land.
Oh nee hoor hahaquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Pwieh gelukkig maar ik was net door mijn muziek heen![]()
8 jaar over HAVO?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
"Laten we het gratis OV en de stufi afschaffen en vooral ook een langstudeerboete invoeren! Neem een voorbeeld aan ons en studeer optimaal."
Hou gvd je bek vuile hypocrieten
Ja 5.42 de wekker. En de jouwe?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga ook zo een keertjeMoet je morgenvroeg weer broodjes bakken?
Beter gooien ze die langstudeerboete voor altijd in de prullenmand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
"Laten we het gratis OV en de stufi afschaffen en vooral ook een langstudeerboete invoeren! Neem een voorbeeld aan ons en studeer optimaal."
Hou gvd je bek vuile hypocrieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |