ga slapen totoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hwj sof alls goet? met my wel bn aleen beetje dronke
Niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijg je niet op t mbo als je 17 bent he..
Jij had het over 20k, en Ezell zei dat ze daar ongeveer 1/4e van kreeg. 1/4e van 20k = 5000quote:
Wtfquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn studie is vrij goedkoop.Naast collegegeld betaal ik niet meer dan 200 euro aan boeken.
[..]
Alsnog, ik vind het té makkelijk.
Volgens mij doet hij net alsof hij dronken isquote:
haha ja die ken ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
En ik had sonnentanz willen noemen maar die ken je wss alWel vervelend om die nadat ik hem een paar maanden lang geluisterd heb op de radio verschijnt
Ah noo..quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ik zou hetzelfde bedrag van m'n ouders kúnnen krijgen... alleen krijg ik dat niet
o rly?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij net alsof hij dronken is
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet?
wtf manwat is dat nou weer voor bullshit, dan doe je net zo goed een vervolgopleiding. Nouja, dan maar na 1 jaartje doorstromen naar HBO, dan krijg je het wel.
[..]
Jij had het over 20k, en Ezell zei dat ze daar ongeveer 1/4e van kreeg. 1/4e van 20k = 5000
[..]
Wtfdas wel lekker weinig haha, nou dan moet dat rondkomen daarvan wel lukken idd haha
omg nodig dat had ik ook... ik kende klangkarussel al vet lang, en ineens kwam het op de radio. Zelfde verhaal met Fun., die kende ik ook al láng voordat ze hun eerste hit scoordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja die ken ik wel
#hipsterproblemen
wat schattigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
En vervolgens natuurlijk de hele terugreis snoepen achter in de auto
haha, ja op t mbo moet je OV zelf betalen tot je 18e.. Lekker duuuur hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet?
wtf manwat is dat nou weer voor bullshit, dan doe je net zo goed een vervolgopleiding. Nouja, dan maar na 1 jaartje doorstromen naar HBO, dan krijg je het wel.
[..]
Jij had het over 20k, en Ezell zei dat ze daar ongeveer 1/4e van kreeg. 1/4e van 20k = 5000
[..]
Wtfdas wel lekker weinig haha, nou dan moet dat rondkomen daarvan wel lukken idd haha
neequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, praat hier met mij, ik moet de hoogste postcount van de dag hebben..
Hallooooooquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, praat hier met mij, ik moet de hoogste postcount van de dag hebben..
Inclusief kosten studie en verjaardagsgeld enzo. Dus alles inclusief. Even melden voordat je anders denkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhDat bericht van Ezell moet ik dan hebben gemist
Omdat ze niet zomaar alles voor me gaan betalen, ik ben geen 12 meer. Ik kan niet voor eeuwig afhankelijk blijven hè, ik moet het toch zelf leren. Ben ik al mee begonnen, door toen ik 16 was meteen te gaan werken, etc.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhDat bericht van Ezell moet ik dan hebben gemist
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
the harlemshake kennen voor het een hit was
Ik denk niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inclusief kosten studie en verjaardagsgeld enzo. Dus alles inclusief. Even melden voordat je anders denkt.
lekker kut idd...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, ja op t mbo moet je OV zelf betalen tot je 18e.. Lekker duuuur haha
Oh zo, ik was 13quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Omdat ze niet zomaar alles voor me gaan betalen, ik ben geen 12 meer. Ik kan niet voor eeuwig afhankelijk blijven hè, ik moet het toch zelf leren. Ben ik al mee begonnen, door toen ik 16 was meteen te gaan werken, etc.
Ja allemaal kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekker kut idd...
nja al maakt het binnenkort niet zo veel meer uit, als de hypocrieten die zichzelf vertegenwoordigers van het volk noemen zo door gaan is gratis OV én stufi binnenkort ook afgeschaft... kutzooi.
hoezo krijg je dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik krijg ook geen studenten OVi.p.v. daarvan voor max ¤3,50 retour reizen, valt nog te overzien.
maar je krijgt iig wel stufi, dat krijg ik waarschijnlijk ook niet meer bedenk ik me netquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik krijg ook geen studenten OVi.p.v. daarvan voor max ¤3,50 retour reizen, valt nog te overzien.
Vaak worden mensen die wat van ouders krijgen al gauw verwend genoemd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niksIk hou alleen niet van mensen die zich verwend gedragen, that`s all
met studie erbij valt dat trouwens echt nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |