Ga je daar ook wonen?quote:
Oke dit is de laatstequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze werd laatst ook eens op 3fm gedraaid maar kreeg maar heel weinig stemmen, ik vind hem wel leuk![]()
Precies... zo maken ze van studeren een voorrecht ipv een recht, degene met het meeste geld (of de gulste oudersquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat stimuleert studenten ook lekker om door te studeren
"Maarja"? Als in: maar ja, da's op?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja oke het is ook wel veelNouja goed, als je ouders het kunnen missen. Mijn vader zou het makkelijk kunnen missen, maar die doet dat gewoon niet
![]()
Toen ze nog voor me spaarde kwam ik erachter dat ze nooit erbij na hadden gedacht dat het spaargeld van guldens naar euro`s minder werd en zo hebben ze het altijd laten staanHeb dan ook niet veel spaargeld van ze gehad maarja
Ze zullen het vanzelf wel merken als ze zien hoe weinig aanmeldingen er gaan komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso is het afschaffen van de stufi en gratis OV echt ronduit belachelijk
Onderwijs is de grondstof van dit hele land.
Stufi is nog te begrijpen, maar dat van het ov.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso is het afschaffen van de stufi en gratis OV echt ronduit belachelijk
Onderwijs is de grondstof van dit hele land.
Oh nee hoor hahaquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Pwieh gelukkig maar ik was net door mijn muziek heen![]()
8 jaar over HAVO?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
"Laten we het gratis OV en de stufi afschaffen en vooral ook een langstudeerboete invoeren! Neem een voorbeeld aan ons en studeer optimaal."
Hou gvd je bek vuile hypocrieten
Ja 5.42 de wekker. En de jouwe?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga ook zo een keertjeMoet je morgenvroeg weer broodjes bakken?
Beter gooien ze die langstudeerboete voor altijd in de prullenmand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
"Laten we het gratis OV en de stufi afschaffen en vooral ook een langstudeerboete invoeren! Neem een voorbeeld aan ons en studeer optimaal."
Hou gvd je bek vuile hypocrieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |