Kan maar dat zou wel raar zijn, juist nu er tussen Bianca en hem meer rust is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat er met de komst van Julia weer een "Anton gaat vreemd" verhaallijn komt.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:01 schreef Frey het volgende:
Aysen haalt ook telkens weer het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik zit nu gewoon in team Bing, terwijl ik dat personage een tijdje geleden nog haatte.
Ze doet wel erg vriendelijk en lief tegen Anton.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Frey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat er met de komst van Julia weer een "Anton gaat vreemd" verhaallijn komt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker bezorgd komt moeder Julia over. Slecht gespeeld.
Echt he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:01 schreef Frey het volgende:
Aysen haalt ook telkens weer het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik zit nu gewoon in team Bing, terwijl ik dat personage een tijdje geleden nog haatte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 07-06-2013 21:12:29 (letter ertussen gepropt) ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vond het ook een van de beste afleveringen van dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Smaken verschillen dan :p. Vond het persoonlijk een erg leuke aflevering
Zo inderdaad ja. En ik dacht dat ze niet wilde dat Tim hun zou opzoeken, opeens niks meer aan de hand. Alles vergeven en vergeten, dikke knuffel erbij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Lekker bezorgd komt moeder Julia over. Slecht gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]Monica mag niet springen door de baby. Zou wel iets voor de schrijvers zijn om te 'vergeten', maar in een paar afleveringen terug werd dat al besproken dat het slecht was voor de baby. Dus Monica die een crash maakt met de parachute zie ik niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |