okquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt me zo vet die speakers, maar mijn kamer is maar 3 bij 3 ofzo door de echo is alles 'surround' geluid.
oh op die fietsquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij probeert alleen met script te kijken of hij net zo snel is als anders scripters. En dan cancel.
quote:
Meh die wordt zo heet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb een ipad 3, wil dit puur om wat geld te verdienen
geen ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en op elke kan je dus 40 euro winst maken ofzo?
Ik hoor niks geks..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Galaxy tab maar die was binnen 1 seconde weg
ipad? heb hem al meer dan half jaar niet in de handen gehad. Gebruik hem alleen in het vliegtuig / op vakantie. Daarna gaat die naar me ma.quote:
nee hoor schatje, maar ik wist niet wat ik met de informatie moestquote:
neequote:
voor dit topicquote:
In de winkel getestquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef bambino het volgende:
[..]
ipad? heb hem al meer dan half jaar niet in de handen gehad. Gebruik hem alleen in het vliegtuig / op vakantie. Daarna gaat die naar me ma.
Ja voor als je de sticker voor de fiets gemist hebtquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee hoor schatje, maar ik wist niet wat ik met de informatie moest
We spammen te veelquote:
Dat kun je niet vergelijken in MM.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de winkel getesthij wordt zo warm, heet bijna. Volgens de verkoper omdat hij aan de oplader zat maar ik wil geen hete ipad elke keer als hij even op moet laden.
(Ik had al een ipad maar mijn broer wilde er ook een en toen was 3 net uit).
Hij komt vast in een enorme doos ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Dit slaat ook weer nergens op, 9,95 en dan 5,95 verzendkosten.
Die had ik gezien, leek me vet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ja voor als je de sticker voor de fiets gemist hebt
Wat dacht je van gewichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij komt vast in een enorme doos ofzodat ie niet met 2,95 mee kan
quote:
vooral jij en die lamp jaquote:
dezze komt in je 40 eur doodquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij komt vast in een enorme doos ofzodat ie niet met 2,95 mee kan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar stonden mn gasten versteld van!
beetje wel..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat kun je niet vergelijken in MM.
Dat ding staat continu aan en continu aan de lader. Gek he dat die warm wordt.
Ohja, nou vooruit,..quote:
die jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef bambino het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
nee, gelijk stoppen jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
ik zit al over de 700 posts vandaag, dat kan toch niet?
Die heb ik toch nietquote:
heb je 2x 100 nu ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |