Kiek er nu verlegen wordenquote:
ze halen hun toverstaf te voorschijnquote:
iets met keuken mompelt*quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie waar ik 't zoeken moet
[ afbeelding ]
Verrassende plotwending.quote:
Hierzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie waar ik 't zoeken moet
[ afbeelding ]
Dat zou eng zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ook geven en wachten op haar orgasme die hopelijk gepaard gaat met haar Callisto-scream
Wat? He? WAT?!!!quote:
Is dat je spot? (in b4 ranzige bitchass users die er weer wat walgelijks van moeten makenquote:
De dijenkletser welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De plotter begrijpt het ook niet meer.
Nee, dat zou geniaal zijn.. Die gil.. OMGquote:
Ben jij Callisto?quote:
quote:
Die van Neuf wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
Is dat je spot? (in b4 ranzige bitchass users die er weer wat walgelijks van moeten maken)
Wollah tfoeeequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je lijkt dat groepje in de trein wel
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zou geniaal zijn.. Die gil.. OMG
[..]
Ben jij Callisto?
Ehhh ik heb een stukje opgenomen he. En daarna mn tablet verstopt want je weet maar nooitquote:
Stuur door danquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehhh ik heb een stukje opgenomen he. En daarna mn tablet verstopt want je weet maar nooit
Mwah, dan zou ik iemand anders liever geven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zou geniaal zijn.. Die gil.. OMG
Zo eentje waarvan je been zo spastisch gaat bewegen ook?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die van Neuf wel.
Ik heb andere spots
"Misschien.. Misschien laterquote:
Over wie hebben we het dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, dan zou ik iemand anders liever geven.
quote:Our school has this “Stone Tablet Policy” which basically says that there is no excuse for not turning in your assignments and that you must turn them in even if you have to carve it into a stone tablet.
So this kid carved his 8 page essay into $70 worth of limestone.
Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..quote:
Ben gewoon thuis hoor, weeniequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..
Oftewel een vrouw met een baard.
Dat is een beste gil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over wie hebben we het dan?
Deze is toch beter btw
@ 3.05
Ik hoor het al, de TV blijft uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..
Oftewel een vrouw met een baard.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een beste gil.
En dm, maar he?
Anders weet iedereen het.
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de TV blijft uit.
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ah je bent ineens hetero en wil een gezinnetje stichten?
Ja, het was ook sarcastisch bedoeld.. eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.
Anders help je mijn e-rep even naar de klote ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ah je bent ineens hetero en wil een gezinnetje stichten?
Zou iig zorgen dat ze me geen moment zouden tegensprekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.
Ik zou wel een toffe vader zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was ook sarcastisch bedoeld.. eigenlijk
Goed verstopt achter het groene luikje zeker ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders help je mijn e-rep even naar de klote ofzo
Ik heb allang 5 kids man ;s
[..]
Zou iig zorgen dat ze me geen moment zouden tegenspreken
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel een toffe vader zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
IN YOUR ROOM, ON THE STAIRCASE, ON THE TABLE. FEELS GOOD.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verstopt achter het groene luikje zeker ?
quote:
Denk niet dat mijn kinderen mij tof zouden vinden omdat ik ze constant in de maling neem.quote:
Ja een schapenwollen kussen voelt overal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat rukt het totaal uit zijn verband
Ik las butch.. You better didn'tquote:
In je mond en je kont.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
In je oog niet, weenie hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja een schapenwollen kussen voelt overal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |