Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..quote:
Ben gewoon thuis hoor, weeniequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..
Oftewel een vrouw met een baard.
Dat is een beste gil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over wie hebben we het dan?
Deze is toch beter btw
@ 3.05
Ik hoor het al, de TV blijft uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. er zit nu een vrouw in met teveel testosteron in..
Oftewel een vrouw met een baard.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een beste gil.
En dm, maar he?
Anders weet iedereen het.
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de TV blijft uit.
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ah je bent ineens hetero en wil een gezinnetje stichten?
Ja, het was ook sarcastisch bedoeld.. eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.
Anders help je mijn e-rep even naar de klote ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ah je bent ineens hetero en wil een gezinnetje stichten?
Zou iig zorgen dat ze me geen moment zouden tegensprekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dqod niet echt voor me als moeder.
Ik zou wel een toffe vader zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was ook sarcastisch bedoeld.. eigenlijk
Goed verstopt achter het groene luikje zeker ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders help je mijn e-rep even naar de klote ofzo
Ik heb allang 5 kids man ;s
[..]
Zou iig zorgen dat ze me geen moment zouden tegenspreken
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel een toffe vader zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
IN YOUR ROOM, ON THE STAIRCASE, ON THE TABLE. FEELS GOOD.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verstopt achter het groene luikje zeker ?
quote:
Denk niet dat mijn kinderen mij tof zouden vinden omdat ik ze constant in de maling neem.quote:
Ja een schapenwollen kussen voelt overal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat rukt het totaal uit zijn verband
Ik las butch.. You better didn'tquote:
In je mond en je kont.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
In je oog niet, weenie hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja een schapenwollen kussen voelt overal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |