Nee, niet voorkauwen, wil het van haar horen.. In m'n face eigenlijk, maar FOK! will doquote:
Beetje lullig voor die ooiquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een vol pak shagggg gevonden en weggeooid.
#ikrookniet #milieubewust
Hamburger.mp3quote:
Ik vond vanochtend in de trein een speldje met de tekst "I am a friend of Thosamling". Nu ben ik heel benieuwd naar het verhaal van de persoon die blijkbaar het licht gezien heeft en een nieuwe weg is ingeslagen, en of hij of zij succes zal hebben op het nieuwe pad waar Thosamling niet langer een vrind is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een vol pak shagggg gevonden en weggeooid.
#ikrookniet #milieubewust
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet voorkauwen, wil het van haar horen.. In m'n face eigenlijk, maar FOK! will do
Katiequote:
watquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik vond vanochtend in de trein een speldje met de tekst "I am a friend of Thosamling". Nu ben ik heel benieuwd naar het verhaal van de persoon die blijkbaar het licht gezien heeft en een nieuwe weg is ingeslagen, en of hij of zij succes zal hebben op het nieuwe pad waar Thosamling niet langer een vrind is.
quote:
.quote:Thosamling is an international community of nuns, monks and lay practitioners living and studying within the Tibetan Buddhist Tradition.
Weet niet of braboiaans wel hartjes verdient.quote:
Hamburger welquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of braboiaans wel hartjes verdient.
Fuck yeah.jpgquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fuck yeah.jpg
credits to doddie
volgens mij gebeurd daar veel meer dan een hugquote:
Zou geven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit je me weer boos te maken dan
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij gebeurd daar veel meer dan een hug
Zou het werkelijkwaar niet wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij gebeurd daar veel meer dan een hug
Zou ook geven en wachten op haar orgasme die hopelijk gepaard gaat met haar Callisto-screamquote:
HAHAHAHAHA OH DAMNquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dqod ging eens fietsen
Toen klapte haar band
En begon ze te vloeken
Hoorbaar in heel Nederland
Toen zag ze een chimeid
En sloeg haar snel neer
Doch kuste haar zachtjes
Als en eh-echte heer
Okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |