Je vergelijkt een sparerib met een biefstuk? Daar gaat het al mis ben ik bangquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben geen fan van spareribs. Zelden dat ik echt denk wow lekker. Zelfs bij restaurants die er om bekend staan... ben dan ook meer een biefstuk man.
Die moet je ook niet in een supermarkt halen, gewoon bij de slager, veel beter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar spareribs zijn ZOOO verschillend.
En ben er een keer de fout mee in gegaan. Spul van de makro. Op de bbq. Neem een hap, bijt zo het bot in 10000 stukjes. Hele bek vol bot
Ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koopt iedereen dat ding nou om door te verkopen op marktplaats?
quote:
Vergelijk het niet echt, maar ik houd meer van bief dan varkensvlees in general.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergelijkt een sparerib met een biefstuk? Daar gaat het al mis ben ik bang
Ye I know maar ik was daar en moest groot in kopen voor feest. Scheelt gewoon heel veel knaken. Rest was goed te eten dus het was puur die spareribs die kut warenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in een supermarkt halen, gewoon bij de slager, veel beter.
yamyamyamquote:
fixedquote:
Hoeveel winst maak je op zoiets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wel
Hopelijk komt zo die 10 inch nog. Dan cancel ik 7 inch en koop ik 10 inch
nieuw is 7 inch 180.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel winst maak je op zoiets?
Lekker laten garen in een afgesloten ovenschaal, lekker in z'n eigen vetquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker laten garen in een afgesloten ovenschaal, lekker in z'n eigen vetNet zolang dat het velletje bij het bot los begint te laten
![]()
Ik koop ze van de polier, die in een gietijzeren pan met 100gram boter. Deksel erop, laag pitje. Lekker laten stomen af en toe keer door roeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker laten garen in een afgesloten ovenschaal, lekker in z'n eigen vetNet zolang dat het velletje bij het bot los begint te laten
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Dat je het zo van het bot kan plukken!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Hou op over eten, ik heb net gegeten maar krijg al weer trek.
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
Zo van je probeert er eerst met je vork in te prikken, maar dan valt ie eigenlijk meteen al uit elkaar, dus dan maar met je vingers
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Hou op over eten, ik heb net gegeten maar krijg al weer trek.
universele afstandsbedieningquote:
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En als je zo'n iphone 4-iphone 5 dingetje koopt?
Spaghetti carbonaraquote:
quote:
Penne picante van de ekte italian!!quote:
Je moet watquote:
Nee dat ook weer niet, maar om meteenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |