Ow hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, mijn speakers konden niet zo laag, die gingen rond de 200 pas aanMaar ik hoor tot bijna 17, vriendje 15
Vannacht nog paar uur hequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan dit, ik ben amper aan het posten
krijg ik een zooi van gister erbij oid
oooohhhquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef bambino het volgende:
En 15 is echt niet slecht trouwens.
Max wat "normale" mensen kunnen horen is 16. En dat is alleen bij jongeren. Er zijn wel mensen die het op iets oudere leeftijd nog kunnen, maar onze ouders kunnen het allemaal niet bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
oooohhh
Nouja, ga ik weer rustig een filmpie kijken
ook dat viel mee, die stats zaten al in die andere verwerkt, deze zijn recentquote:
|Van vannacht ook nog hèquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan dit, ik ben amper aan het posten
krijg ik een zooi van gister erbij oid
quote:
GMTAquote:
ja maar die stats waren al bekendquote:
Sharequote:
nee, jij bent cheapquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef bambino het volgende:
Deze batterijen had ik vorige keer2x
Echt cheap
Ja true, tot 12 uur was het bijgewerktquote:
quote:
ik zal op mn ps4 even de share button indrukkenquote:
ohnee, bel 112!quote:
Ja dat bedoel ik, ik ben 23 en ik hoor tot nog bijna 17quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef bambino het volgende:
En 15 is echt niet slecht trouwens.
Max wat "normale" mensen kunnen horen is 16. En dat is alleen bij jongeren. Er zijn wel mensen die het op iets oudere leeftijd nog kunnen, maar onze ouders kunnen het allemaal niet bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal op mn ps4 even de share button indrukken
zijn niet oplaadbaar toch ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef bambino het volgende:
Als ze op zijn stuur ik ze naar ess, kan zij ze opladen
hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ben 23 en ik hoor tot nog bijna 17ik stopte met het horen echt een seconde voor 17 in beeld kwam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |