Wordt steeds drukker hier ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef Montelly het volgende:
Yesss iedereen is hier, welke sneeky bastard hier heeft NTM gelokt![]()
Jij had mij in de OP gezet paar topics terug. Lief.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt steeds drukker hier ja.
Ze begrijpt het alleen nog niet zo goed
World peace.quote:
Ga ik nu niet zeggen, bewaar ik mooi voor een andere keer. Hoewel de tijd nu perfect rijp was.quote:
mooi gezegd, like it when you go deepquote:
Waarna je aan Braddie werd gekoppeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had mij in de OP gezet paar topics terug. Lief.
Zullen we gewoon deze nu dicht doen zodat ik gelijk kan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik stem ervoor om krio het volgende topic te laten openen.
Ja, dat was wel jammer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarna je aan Braddie werd gekoppeld
Wat zijn de odds dat dit het nieuwe FOK!stelletje wordt?
Uitstekend plan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we gewoon deze nu dicht doen zodat ik gelijk kan.
wat doe jij ineens stoerquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt steeds drukker hier ja.
Ze begrijpt het alleen nog niet zo goed
Veer, ik moest eergisteren aan je denken toen ik in de supermarkt stond en een pak met verse pasta in m'n handen had.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, ik moest eergisteren aan je denken toen ik in de supermarkt stond en een pak met verse pasta in m'n handen had.
Denk, zeg het even.
Gaat er volgend deel toch weer uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Geef mij even 2 minuten man. Die op maak ik wel mooi.
Door die foto van jouw 'zelfgemaakte' pasta.quote:
Oh wauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door die foto van jouw 'zelfgemaakte' pasta.
Werd wel beetje warm door de gedachte aan jou.
Krijg ruzie met Ambi als ik dat doe. Ben nog herstellende van vorige keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef krioro het volgende:
Shiet, ik was al gelijk bezig, nu is ie ready to go hoor Mort!
Zag je een foto van [willekeurige forummer] voorbijkomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
ZO, DAT WAS EVEN SCHRIKKEN.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg ruzie met Ambi als ik dat doe. Ben nog herstellende van vorige keer
Ik bescherm je wel. / Ik leid haar wel af met een sexy shirtless dans.*quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg ruzie met Ambi als ik dat doe. Ben nog herstellende van vorige keer
Je bent mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag je een foto van [willekeurige forummer] voorbijkomen?![]()
Mijn voorkeur. Als ik mag kijken dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel. / Ik leid haar wel af met een sexy shirtless dans.*
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ain't gonna happen. Doe iets anders maar uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel. / Ik leid haar wel af met een sexy shirtless dans.*
*doorhalen wat niet van toepassing is
Oh schatje. Laat Krio maar kijken, terwijl ik jou berijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn voorkeur. Als ik mag kijken dan.
Wil je m'n nummer?quote:
M'n laptop bedoel je zeker hè. Ain't gonna happen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Doe iets anders maar uit.
Oeh lala... Wat is dat toch met KLB SC... Chicks diggen chicks enz...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh schatje. Laat Krio maar kijken, terwijl ik jou berijd.
Not interested in wannabi en/of lesbotaferelen. (srs)quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh schatje. Laat Krio maar kijken, terwijl ik jou berijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |